BEG airport status
LYBE 1304:30 Z 140°12KT CAVOK 11/05 Q1027 NOSIG=
Montenegro erlajnz: Najbolji poslovni rezultati u prethodnih 5 godina, nelojalna konkurencija i nova sistematizacija "Odluka o uvođenju šestog aviona u flotu doprinela rekordnim poslovnim rezultatima" / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajnz: Najbolji poslovni rezultati u prethodnih 5 godina, nelojalna konkurencija i nova sistematizacija

Odbor direktora kompanije Montenegro Airlines usvojio je izveštaj o poslovanju za prvu polovinu godine, konstatovana je izražena ali i „nelojalna“ konkurencija, dok će za održavanje najboljih poslovnih parametera u prethodnih pet godina biti zadužena nova krvna slika kompanije kroz izradu nove sistematizacije.

– Odbor direktora Montenegro Airlinesa AD je na sjednici kojom je predsjedavao Nikola Vukićević donio Odluku o usvajanju Izvještaja o poslovanju za prvu polovinu ove godine. Izvještaj o poslovanju za 6 mjeseci 2018. godine je pokazao da je poslovni rezultat kompanije za 1,42 mil. eura bolji u odnosu na isti period prošle godinu, što, u finansijskom smislu, predstavlja najbolji rezultat u posljednje četiri godine.

Prezentujući komercijalne rezultate poslovanja za prvih pola godine izvršni direktor kompanije Živko Banjević je kazao da je Montenegro Airlines za šest mjeseci prevezao četvrt miliona ili 250.746 putnika, odnosno 21.089 ili 9,18% putnika više u odnosu na isti period prethodne godine, kada je broj putnika iznosio 229.657. Prosječna popunjenost putničke kabine je bila 63% što je za 2% više u odnosu na prvo polugodište prethodne godine, kada je iznosila 61%.

Ovaj rezultat je ostvaren na 3213 letova u redovnom i čarter saobraćaju, što je za 202 leta više u odnosu na uporedni period prošle godine, i sa flotom od 6 aviona.

Uprkos izraženoj, a u određenim slučajevima i nelojalnoj konkurenciji, za prvih šest mjeseci ove godine MA je prevezao 27,56% od ukupnog broja putnika koji su prošli kroz Aerodrome Crne Gore. Podsjetimo, kroz Aerodrome Crne Gore za šest mjeseci opsluženo je 910.000 putnika. – stoji u saopštenju kompanije.

Montenegro Airlines je u prvoj polovini godine sa porastom u ukupnom broju prevezenih putnika od 9,18% u odnosu na isti period prošle godine, ostvario najviši rast u poređenju sa avio-kompanijama sa prostora bivše Jugoslavije, više od Adrije, Croatie i Er Srbije, nastavlja se u saopštenju i dodaje:

– Odluka o angažovanju šestog aviona u floti MA, odnosno komercijalna strategija koja je podrazumijevala pojačan obim saobraćaja ka gotovo svim postojećim destinacijama kao i otvaranje novih, uloženi zajednički napor upravljačkih i rukovodećih struktura, kao i svih kompanijskih sektora i službi, uz podršku vlasnika kompanije, doprinijeli su da postignuti komercijalni rezultati za šest mjeseci 2018. godine budu najbolji u posljednjih pet godina, zaključio je direktor Banjević.

Odboru direktora je prezentovana i Informacija o poslovanju tokom jula i avgusta, pri čemu su pomenuti mjeseci najuspješni u istoriji poslovanja kompanije. Montenegro Airlines je tokom julaukupno prevezao 98.297 putnika, a u avgustu 104.861 putnika. Poslovni rezultat u julu je bio pozitivan 1,4 mil.eura dok je u avgustu plus iznosio 1,5 mil.eura.

Na sjednici je konstatovano da je u 2018. godini došlo do odstupanja određenih finansijskih parametara u odnosu na plan, prije svega usljed enormnog povećanja cijene goriva, zbog čega je i revidiran poslovni plan za tekuću godinu.

Odbor direktora je donio zaključak kojim se zadužuje izvršni menadžment kompanije da u najskorije vrijeme pripremi novi akt o sistematizaciji u pogledu optimizacije broja zaposlenih u skladu sa potrebama kompanije, kako bi ušli u drugu fazu kadrovskog restrukturiranja. – zaključuje se.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

B

taj dan ima jos duuugggooo duugggooo da se ceka,
nece nase ponosne drzave to da dozvole, nikad

Odgovori
R

Gle stvarno znači sve vreme je problem MGX bio totošto što su leteli sa malim avionima. Znači veličina je ipak bitna… Kada jednog dana Wizz udje i krene BG Tivat i BG Podgorica mogu obe kompanije da se ugase.

Odgovori
S

Daj Boze sto pre da pocne Wizz ili Ryan da leti izmedju Crne Gore i Srbije,pa da placamo desetak evra let od dvadeset minuta a neka malo pocinu ovi sto su naplacivali stotinu.

J

Tacno tako… uh kako ce da ih npr wizz ili easyjet pocisti..

m

cekaj, samo da proverim:

Firma koja je u talu sa AS sa kojima drzi duopol na relaciji Crna Gora – Srbija povecala cene letova 300-400% u prethodnih desetak godina se zali za nelojalnu konkurenciju!?!??!?!?!?!?

koga bre vi zzzzz?!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

AL-41F1 na: Predsednik Vučić: Kupujemo borbene bespilotne letelice iz Kine, 3 jurišna helikoptera Mi-35; Pričaću sa Makronom o Mistralu

@Dexter Problem nase PVO je sto pri SEAD dejstvu, nisanski radari ne mogu biti konstatno ukljuceni jer nema sta da ih zastiti od anti-radarskih raketa, a da bi pogodili ista, radar mora biti upaljen celom putanjom rakete. Sa Tor-om najvise bi taj problem bio resen jer on moze da identifikuje takvu vrstu rakete u letu…

12. Nov 2018.Pogledaj

Mile Tranzicija na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

Za zemlju Srbiju bi bilo najbolje da Orao dozivi istu sudbinu kao i njegov Rumunski brat IAR 93. Ovako, nikada nisi siguran dali imas te avione ili nemas. Svaka modernizacija je samo puko bacanje para.

12. Nov 2018.Pogledaj

Propeler Zviz na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

Nagrada za najbolju fotografiju - T6. Nagrada za najbolju reportažu - T6. Nagrada za najbolju scenografiju - VS. Nagrada za najbolje vizuelne efekte - VS. Nagrada za najbolji zvuk i zvučne efekte - RV. Nagrada za najbolji kratki film - RTS (za snimak iza "Ognjeva" tokom dejstvovanja... projektili u perspektivi). Nagrada za najbolju kostimografiju -…

12. Nov 2018.Pogledaj

Mile Tranzicija na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

Lepa smotra orudja i oruzja bivse SFRJ, doduse, neka su u medjuvremenu lafetirana. Jos uz to prigodni govori politicara i predstava je kompletna.

12. Nov 2018.Pogledaj

Send this to a friend