BEG airport status
LYBE 2003:00 Z 080°05KT 8000 -RASN BKN030 01/00 Q1015 NOSIG=
Nemačke oružane snage naručile helikoptere H145 za traganje i spasavanje Bundesver će nakon nabavke 15 H145M dobiti i 7 H145 za traganje i spasavanje / Foto: Airbus Helicopters

Nemačke oružane snage naručile helikoptere H145 za traganje i spasavanje

Savezna kancelarija za opremanje, informacionu tehnologiju i operativnu podršku nemačkih oružanih snaga (BAAINWBw) naručila je 7 helikoptera H145 koji će zameniti zastarelu flotu helikoptera za traganje i spasavanje Bell UH-1D. Letelice će biti isporučene 2020. godine i biće stacionirane na lokacijama u mestima Niederstetten, Holzdorf i Nörvenich. Erbas Helikopters će takođe biti odgovoran za logističku podršku, popravke i održavanje helikoptera.

– Ponosni smo što smo od nemačkih oružanih snaga (Bundesvera) dobili još jednu narudžbinu helikoptera familije H145. To će dalje standardizovati Bundesverovu flotu lakih helikoptera – rekao je Wolfgang Schoder, izvršni potpredsednik Erbas Helikoptersa za program vlade i program lakih helikoptera.

– Helikopteri, koje već koristi Bundesver su se posebno dokazali kroz veoma visok nivo operativnosti, i mi vidimo mnogo više mogućnosti prilagodljive i pouzdane familije helikoptera H145 da izvršava širok spektar zadataka u svim rodovima oružanih snaga – dodao je Schoder.

Nemački Hjui odlazi u penziju / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Prema sporazumu sa Saveznim ministarstvom saobraćaja, Bundesver je takođe odgovoran za zadatke traganja i spasavanja u slučaju avionskih nesreća na nemačkoj teritoriji. Zbog toga će držati flotu helikoptera za traganje i spasavanje u stalnoj pripravnosti a ovi helikopteri su takođe dostupni za upotrebu u nacionalnim operacijama upravljanja nesrećama. Model helikoptera Bell UH-1D koji trenutno koristi Bundesver prvi put je ušao u upotrebu početkom 70-tih godina prošlog veka.

Pored ostalih karakteristika, helikopteri H145 LUH SAR (Light Utility Helicopter Search and Rescue) opremljeni su kamerama visokih performansi, reflektorima, sistemima za lociranje signala koji se emituju u hitnim slučajevima, kompletom medicinske opreme, vitlom za spasavanje i kukama za teret koje se na primer mogu koristiti za nošenje tankova za gašenje požara.

Helikopter H145M koji predstavlja vojnu verziju H145, je dobro isproban laki dvomotorni helikopter koji je Bundesveru prvi put isporučen 2015. godine a od tada su ga naručili Srbija, Mađarska, Tajland i Luksemburg. Spremnost za izvršavanje zadataka helikoptera H145M koji se već nalaze u upotrebi je preko 95 procenata.

Na svojoj lokaciji Laupheim, Bundesver koristi 15 H145M kao lake helikoptere za podršku specijalnim snagama. Piloti helikoptera svih rodova oružanih snaga se obučavaju na H135, ‘’mlađoj sestri’’ helikoptera H145.

Komentari

Т

Стари индијанац оде у историју…
штета што ће и ови наши у старо гвожђе

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

19. Jan 2019.Pogledaj
19. Jan 2019.Pogledaj

Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

19. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

19. Jan 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

19. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend