BEG airport status
LYBE 2312:00 Z 330°04KT 1500 R12/1600N R30/1400N BR BKN004 OVC010 01/00 Q1000 R12/2///95 NOSIG=
Bugarska investira u operativnost trenažnih helikoptera Bell-206 Bugarska poseduje 6 helikoptera Bell-206B-3 od kojih trenutno leti tri / Foto: Aeropress

Bugarska investira u operativnost trenažnih helikoptera Bell-206

Ministarstvo odbrane Bugarske odlučilo je 6. avgusta da se pokrene procedura za poboljšanje operativnosti lakih višenamenskih helikoptera Bell-206 koje RV Bugarske koristi pre svega za školovanje pilota, tako što će se uložiti u njihovo održavanje, popravku i remont.

Već 13. avgusta ministarstvo je pokrenulo javnu nabavku za pregovore sa ciljem da se ona završi potpisivanjem ugovora za inspekciju, popravku i generalni remont različitih komponenti, avionike i ispitne opreme ovih helikoptera.

U tenderu, čija se vrednost procenjuje na 191.260 evra bez PDV-a, poziv za slanje početnih ponuda poslat je u samo dve bugarske kompanije i to državni TEREM EAD i privatnu kompaniju „Rotsas International“ koja je zastupnik kompanije Bell za Bugarsku.

Od njih je zatraženo da svoje početne ponude dostave najkasnije do 25. septembra nakon čega će 27. septembra procedura pregovora započeti sa ponuđačem čija je ponuda prihvaćena a treba reći da je glavni kriterijum za dobijanje tendera najniža cena. Zanimljivo da je tender identičan onome koji je raspisan proleća ove godine a koji je propao jer nije bilo zainteresovanih kompanija.

RV Bugarske od septembra 1999. u svom inventaru poseduje 6 helikoptera Bell-206B-3 ‘’Jet Ranger III’’ koji se danas nalaze u sastavu 24. avijacijske baze Krumovo blizu grada Plovdiva u centralnom delu Bugarske.

Ovi helikopteri nose evidencijske brojeve 01 do 06 i uglavnom se koriste za obuku novih pilota helikoptera. Dva od njih (ev. Brojevi 01 i 02) imaju skije veće visine, ofarbani su u belo i opremljeni su za hitni medicinski prevoz. Preostala 4 su plavo ofarbani primerci i imaju skije manje visine.

Sredinom juna ove godine ministar odbrane Krasimir Karakačanov rekao je da su od šest dostupnih helikoptera tri u letnom stanju i da je za osposobljavanje preostala tri Bell 206. potrebno oko 511,3 hiljade evra.

Komentari

M

Mislim da su to pripreme za odlazak u berbu Kiowa… Neznam koliko ih je jos ostalo?? Znam da je i Grcka nedavno jos uzela nesto za uporabu nesto za kanibalizaciju!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

glup, ali po malo cita na: Izrael dejstvovao po ciljevima u Siriji, mete bile i položaji PVO, uništeni i artiljerijsko-raketni sistemi Pancir

poskidali bih izraelci kao kruske, to rade od 6-to dnev-nog rata, nekad na Mirazima, kasnije sa F-15/F-16 uz verovatno najobucenije pilote, a sukob 29-ke sa F-35 kao da SBB Vukovi igraju americki fudbal protiv Patriota i da su optimisti

23. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako kompanije mogu uprihoditi na dodatnim uslugama?

Apsolutno ste u pravu. Osim kod Emiratesa, Qatara, Singaporea i Turkisha.

23. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako kompanije mogu uprihoditi na dodatnim uslugama?

Hahahaha, hvala na komplimentima, istinski mi laskaju. No, ipak malo pretjerujete, ni izbliza nije na nivou visokoškolskih udženika. Ne bojte se, uprave naših kompanija čitaju moje članke redovno. Ali nemate straha da će ovo uporabiti. Neće. Iz dva razloga, jer "tko će se sa time zaj*bavati" i za to treba imati i nešto elementarnog znanja.

23. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako kompanije mogu uprihoditi na dodatnim uslugama?

Letio sam sa Emiratesom prije par tjedana za Shanghai. Istinski nevjerojatna kompanija, dvije klase iznad ostalih. Lufthansa, KLM, Air France, čak i Cathay Pacific se mogu sakriti. Ni do koljena im nisu. Letio sam i sa Qatarom isto više nego fasciniran. I da, sve je uračunato i puno toga više nego kod ostalih. Slažem se…

23. Jan 2019.Pogledaj

Dejo BL na: Nova linija: Od aprila moguć let Banjaluka-Moskva, vode se pregovori sa jednom „privatnom kompanijom“ iz Rusije

Pa ima let za Njemacku, od marta ce biti i drugi. Druga stvar ne pita se samo aerodroma Banja Luka gdje oni zele da imaju liniju, vec avio prevoznik o tome odlucuje, a uz pristanak i dobijanje slota i sa druge strane tj krajnje destinacije.

23. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend