BEG airport status
Obeleženo 95 godina postojanja Aerokluba „Novi Sad“ u novosadskoj Gradskoj kući Nagrađeni članovi Aerokluba "Novi Sad" / Foto: Aeroklub "Novi Sad"

Obeleženo 95 godina postojanja Aerokluba „Novi Sad“ u novosadskoj Gradskoj kući

Aeroklub „Novi Sad“ obeležio je 95 godina postojanja u sredu 14. novembra u Gradskoj kući Novog Sada, prenosi Radio Televizija Vojvodine.

Kako navodi, priznanja su uručena najstarijem članu kluba Novi Sad Savi Ostojinu, komandantu Prve brigade kopnene vojske  brigadnom generalu Željku Petroviću, komandantu Ratnog vazduhoplovstva i PVO majoru Dušku Žarkoviću, predsedniku Vazduhoplovnog saveza Srbije Labudu Bulatoviću, kao i gradonačelniku Novog Sada Milošu Vučeviću.

Tim povodom, prisutnima se obratio i gradonačelnik Novog Sada Miloš Vukčević koji je govorio o dosadašnjim aktivnostima Aerokluba i naglasio da će mu u radu uvek biti pružena podrška:

– Želim da čuvate tradiciju, ali i da unapređujete organizaciju i članstvo, i da nas, kada budete slavili vek postojanja Kluba, izvestite o novim uspesima, o novim sadržajima na Aerodromu Čenej, novim letelicima, sekcijama ali i titulama sa domaćih i međunarodnih takmičenja. –

U Aeroklubu “Novi Sad“, koji je lociran na Aerodromu Čenej, iškolovane su mnoge generacije padobranaca, jedriličara i pilota, dok se u njegovoj organizaciji često priređuju aero-mitinzi i održavaju velika nadmetanja u padobranstvu, jedriličarstvu i motornom letenju, prenosi RTV.

Sredinom jula ove godine, Tango Six je imao priliku da poseti Aerodrom Čenej i prisustvuje i učestvuje u letačkim aktivnostima na čenejskoj livadi.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

i

Nevezano sa temom, sta se desava sa avijaticarskim grobljem u Novom Sadu, jeli ga neko odrzava? Bilo je tamo zaista interesantnih nadgrobnih spomenika prije 25 godina kada sam zadnji put bio tamo.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj