BEG airport status
Od 23. jula do 31. avgusta radovi na pristupnim saobraćajnicama Terminalu 1 i 2 na „Nikoli Tesli“ Sve vreme tokom trajanja radova saobraćajnica od auto-puta do terminalne zgrade prohodna u oba smera / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

Od 23. jula do 31. avgusta radovi na pristupnim saobraćajnicama Terminalu 1 i 2 na „Nikoli Tesli“

U periodu od 23. jula do 31. avgusta biće izvođeni radovi na sanaciji pristupnih saobraćajnica Terminalu 1 i Terminalu 2 na beogradskom aerodromu, saopšteno je sa „Tesle“.

Kako ističu, sve vreme tokom trajanja radova saobraćajnica od auto-puta do terminalne zgrade biće prohodna u oba smera:

– Radovi koje izvodi JP Putevi Srbije biće izvođeni po fazama i obuhvatiće sve saobraćajne trake na deonici od mosta do terminalne zgrade Aerodroma.

Molimo sve naše putnike i posetioce, da prilikom dolaska na Aerodrom Nikola Tesla u periodu trajanja radova, obrate pažnju na vreme potrebno za dolazak na aerodrom i obavljanje formalnosti pred početak njihovog leta. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Mi

Čisto da dodam, i dio od NIS pumpe pa sve do Vojvođanske ulice se takođe rekonstruiše ulica u potpunosti.

Odgovori
Le

sminka za Francuze kad dodju,dugo je od surcina do terminala u rupama los put i sad evo parking se radi,ti putevi,sminka se uveliko

Odgovori
Dj

Radi se i taj put.

BB

Srećom nije u vrijeme velikih saobraćajnih gužvi…

Odgovori
An

Koliko se zbog ovoga otprilike putuje duže do aerodroma?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj