BEG airport status
LYBE 2003:00 Z 080°05KT 8000 -RASN BKN030 01/00 Q1015 NOSIG=
Prvi put u Beogradu: Erbas i Boing na drugom Vazduhoplovnom Samitu Jugoistočne Evrope Najveće globalne vazduhoplovne kompanije u Beogradu 8. i 9. marta / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

Prvi put u Beogradu: Erbas i Boing na drugom Vazduhoplovnom Samitu Jugoistočne Evrope

Ako smo prvim Vazduhoplovnim Samitom Jugoistočne Evrope postavili lestvicu visoko uvodnim izlagačem (koji na žalost profesionalno nije preživeo tempo industrije i svojih ambicija) onda će drugi SEAS istu sigurno preskočiti.

Prvi deo ovogodišnjeg samita koji se održava 8. i 9. marta u hotelu Crowne Plaza počeće uvodnim obraćanjima dve najveće globalne vazduhoplovne kompanije – Erbasa i Boinga.

Izuzetno smo ponosni što će vazduhoplovna javnost, prvi put u regionu, moći da sluša i nakon predavanja interaguje sa predstavnicima ovih divova koji imaju različite ciljeve u ovom delu sveta.

Potpredsednik Erbas Grupe održaće prezentaciju njihovih objedinjenih planova za naš region u trajanju od 30 minuta / Foto: Neda Mojsilović, Tango Six

Erbas, na krilima uspešne prodaje helikoptera H145M i još bitnije, dubljom pričom industrijske saradnje sa Ministarstvom odbrane i Vojskom Srbije, po svemu sudeći nije završio sa svojim aktivnostima na Balkanu. Potpredsednik Erbas Grupe za Jugoistočnu Evropu i Izrael Cezar Sančez Lopez održaće prezentaciju od 30 minuta koja će biti usko fokusirana na Srbiju i nekoliko okolnih zemalja u kojima Erbas očigledno želi i dalje da posluje.

Nakon Partnera, Erbas Helikopters će i na SEAS-u biti prisutan sa štandom.

Drugi put iz Sijetla u Beogradu. Jakob Funkenstajn, regionalni marketing direktor Boinga / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

Odmah nakon Evropljana, na scenu stupa Boing sa svojom Current Market Outlook prezentacijom. Poznata kao najsveobuhvatnija predikcija kretanja globalnog tržišta putničkih aviona, ovoga puta biće uže fokusirana na naše okruženje. Jakob Funkenstajn, regionalni direktor za marketing proizvođača iz Sijetla spremio je presek apetita tržišta koje je više na Boingovom radaru nego što se to kod nas misli ili očekuje.

Detaljniju agendu i formu za registraciju za drugi Vazduhoplovni Samit Jugoistočne Evrope možete naći na ovom linku.

Vidimo se u martu!

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

L

Dosao bih al nemam viska 170 il 350e :)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

19. Jan 2019.Pogledaj
19. Jan 2019.Pogledaj

Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

19. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

19. Jan 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

19. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend