BEG airport status
Prvi put u Beogradu: Erbas i Boing na drugom Vazduhoplovnom Samitu Jugoistočne Evrope Najveće globalne vazduhoplovne kompanije u Beogradu 8. i 9. marta / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

Prvi put u Beogradu: Erbas i Boing na drugom Vazduhoplovnom Samitu Jugoistočne Evrope

Ako smo prvim Vazduhoplovnim Samitom Jugoistočne Evrope postavili lestvicu visoko uvodnim izlagačem (koji na žalost profesionalno nije preživeo tempo industrije i svojih ambicija) onda će drugi SEAS istu sigurno preskočiti.

Prvi deo ovogodišnjeg samita koji se održava 8. i 9. marta u hotelu Crowne Plaza počeće uvodnim obraćanjima dve najveće globalne vazduhoplovne kompanije – Erbasa i Boinga.

Izuzetno smo ponosni što će vazduhoplovna javnost, prvi put u regionu, moći da sluša i nakon predavanja interaguje sa predstavnicima ovih divova koji imaju različite ciljeve u ovom delu sveta.

Potpredsednik Erbas Grupe održaće prezentaciju njihovih objedinjenih planova za naš region u trajanju od 30 minuta / Foto: Neda Mojsilović, Tango Six

Erbas, na krilima uspešne prodaje helikoptera H145M i još bitnije, dubljom pričom industrijske saradnje sa Ministarstvom odbrane i Vojskom Srbije, po svemu sudeći nije završio sa svojim aktivnostima na Balkanu. Potpredsednik Erbas Grupe za Jugoistočnu Evropu i Izrael Cezar Sančez Lopez održaće prezentaciju od 30 minuta koja će biti usko fokusirana na Srbiju i nekoliko okolnih zemalja u kojima Erbas očigledno želi i dalje da posluje.

Nakon Partnera, Erbas Helikopters će i na SEAS-u biti prisutan sa štandom.

Drugi put iz Sijetla u Beogradu. Jakob Funkenstajn, regionalni marketing direktor Boinga / Foto: Dimitrije Ostojić, Tango Six

Odmah nakon Evropljana, na scenu stupa Boing sa svojom Current Market Outlook prezentacijom. Poznata kao najsveobuhvatnija predikcija kretanja globalnog tržišta putničkih aviona, ovoga puta biće uže fokusirana na naše okruženje. Jakob Funkenstajn, regionalni direktor za marketing proizvođača iz Sijetla spremio je presek apetita tržišta koje je više na Boingovom radaru nego što se to kod nas misli ili očekuje.

Detaljniju agendu i formu za registraciju za drugi Vazduhoplovni Samit Jugoistočne Evrope možete naći na ovom linku.

Vidimo se u martu!

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

L

Dosao bih al nemam viska 170 il 350e :)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

B3 na: [EKSKLUZIVNO] Kako je pilot USAF-a izbegao četiri Nevine rakete aprila 1999. godine

Ako zanemarimo politiku i ovaj SEAD F-16 ipak ako B-1 leti u tvom dometu i baca MK82 sa pokvarenim vratima na vise meta i vrati se u bazu mozda prelazak u pekare nije lose resenje.

25. May 2018.Pogledaj

dragan na: [EKSKLUZIVNO] Kako je pilot USAF-a izbegao četiri Nevine rakete aprila 1999. godine

Za tenkove ih nije bilo briga? Hehe zato je Dzejmi Sej svako vece izvestavao o desetinama tenkova unistenih od strane avijacije. A kada je krenulo povlacenje ucutali ko mrtva puvala. Pogodili i unistili sta su hteli? Pa nece biti jer su pogodili zgrade. Cak i za ostrascenog hrvata bas si napisao gluposti

25. May 2018.Pogledaj

Strateg na: [EKSKLUZIVNO] Kako je pilot USAF-a izbegao četiri Nevine rakete aprila 1999. godine

Ne sporim ti realnost, ali moram ovo da istaknem. Vazdušni udari NE MOGU da donesu pobedu, već mogu samo da stvore uslove za pobedu. Osim toga, pogledaj desetu epizodu dokumentarne serije "Battleplan".

25. May 2018.Pogledaj

Jason Bourne na: Izgubljena borba za „Ikarus“: Počelo rušenje zgrade prve srpske fabrike aviona

Cek cek, to se pominju Kemoimpex i Neimar visokogradnja. Ova firma Kemoimpex se ranije zvala Agrohim i bavi se trgovinom autogumama i sada su u Nisu prodavci automobila marke Mercedes. Valjalo bi malo procesljati detaljnije cime su se i kako bavili sa izgradnjom stanova na nisavskom keju u samom centru grada. Mutne su se neke…

25. May 2018.Pogledaj

Send this to a friend