BEG airport status
Etihad ervejz pokreće novu brend platformu „Choose Well“, Putnici sami biraju način i uslove putovanja Etihad u kampanju uključio i svoje osoblje / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz pokreće novu brend platformu „Choose Well“, Putnici sami biraju način i uslove putovanja

Kompanija Etihad ervejz lansirala je novu brend platformu pod nazivom „Choose Well“ koja putnicima omogućava da sami biraju način na koji putuju i u skladu sa sopstvenim uslovima, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, kampanja za novu platformu lansirana je 13. novembra na petnaestogodišnjicu prvog leta Etihada:

– Inspiracija za novu kampanju je bio osnivač UAE, pokojni šeik Zajed bin Sultan Al Nahjan i izbori koje je činio da bi razvio svoju naciju i svoj narod.

Ovim osveženjem predviđeno je uključivanje “Choose Well’ linije kao dela vizuelnog identiteta avio-kompanije. Njime se priznaje moć odlučivanja potrošača i savršen je dodatak liniji “Abu Dhabi to the World”. –

Foto: Etihad Airways
Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz je u kampanju odlučio da uključi i svoje osoblje, a među osobama koje podržavaju moć izbora je i Šaima Rašid, jedna od prvih žena pilota u UAE na avionu Erbas A380, koja je uvek sanjala o tome da nosi zlatne pruge, kažu iz te kompanije i dodaju:

– Proslavljajući jubilej „15 Years Young“, Etihad ervejz je prešao dug put za vrlo kratko vreme, a ponudio je niz proizvoda i usluga u svojim kabinama.

Nedavno su uvedene nove mogućnosti za sedenje u Ekonomskoj klasi kako bi se poboljšala ponuda proizvoda i omogućila veća personalizacija. Sa nedavno uvedenom Economy Space uslugom, gosti mogu da izaberu sedišta sa povećanim razmakom između sedišta do 91 cm (36 inča). Ostale novine ove godine takođe uključuju opciju slobodnog susednog sedišta i širok spektar proizvoda koji se mogu kupiti na letu. –

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Dejan na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Max Kao što sam i napisao u prvom postu jedino motori na obe letelice imaju kompaktibilnost pod uslovom da su na obe letelice PW motori. Oba motora se rade u arhitekturi 1-G-3-8-2-3, oba motora imaju BPR 12:1. Što znači da imaju dosta zajedničkih delova. Osnovna razlika je u dijametru fan-a kod PW1500 on je 73…

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

Perica Tako ne kazu ‘ugledno glasilo jutrnji/vecernji/index list’ nego samo prenose reči jednog hrvatskog generala.

03. Oct 2024.Pogledaj

Samo kažem na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

John C. Colton A NATO satcom kanal ima tačno kakve veze sa EU? Ili si u NATO ili nisi. Nema zaobilaznog puta.

03. Oct 2024.Pogledaj

max na: [EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

@Dejan A220 (bombardier c-serija) nema nikakvu kompatibilnost sa A32x serijom. Drugi type rating, druge tvornice, drugi dizajn, pa ni ta "sličnost" motora ne pomaže jer ni stock dijelova ne paše. Airbusu prvo predstoji mamutski posao da ga uvede u svoj proizvodni ciklus jer trenutno gubi novac na tom avionu na način kako ga (bombardier) proizvodi…

03. Oct 2024.Pogledaj

PasTom na: [ANALIZA] Detaljnije o Rafalu F4.1, verziji aviona koju će nabaviti RV i PVO Vojske Srbije

I Hrvatska i Srbija neće iskoristiti 50 % mogućnosti ovog aviona. Kako se to kod nas kaže: Kupio Mercedesa S klasu da sa njime ide po kruh u dućan.

03. Oct 2024.Pogledaj