Kompanija Etihad ervejz lansirala je novu brend platformu pod nazivom „Choose Well“ koja putnicima omogućava da sami biraju način na koji putuju i u skladu sa sopstvenim uslovima, saopštio je taj avio-prevoznik.
Kako navodi, kampanja za novu platformu lansirana je 13. novembra na petnaestogodišnjicu prvog leta Etihada:
– Inspiracija za novu kampanju je bio osnivač UAE, pokojni šeik Zajed bin Sultan Al Nahjan i izbori koje je činio da bi razvio svoju naciju i svoj narod.
Ovim osveženjem predviđeno je uključivanje “Choose Well’ linije kao dela vizuelnog identiteta avio-kompanije. Njime se priznaje moć odlučivanja potrošača i savršen je dodatak liniji “Abu Dhabi to the World”. –
Etihad ervejz je u kampanju odlučio da uključi i svoje osoblje, a među osobama koje podržavaju moć izbora je i Šaima Rašid, jedna od prvih žena pilota u UAE na avionu Erbas A380, koja je uvek sanjala o tome da nosi zlatne pruge, kažu iz te kompanije i dodaju:
– Proslavljajući jubilej „15 Years Young“, Etihad ervejz je prešao dug put za vrlo kratko vreme, a ponudio je niz proizvoda i usluga u svojim kabinama.
Nedavno su uvedene nove mogućnosti za sedenje u Ekonomskoj klasi kako bi se poboljšala ponuda proizvoda i omogućila veća personalizacija. Sa nedavno uvedenom Economy Space uslugom, gosti mogu da izaberu sedišta sa povećanim razmakom između sedišta do 91 cm (36 inča). Ostale novine ove godine takođe uključuju opciju slobodnog susednog sedišta i širok spektar proizvoda koji se mogu kupiti na letu. –