BEG airport status
„Nikola Tesla“ donirao opremu Aerodromu Ponikve – u planu i obuka za zaposlene Stručnjaci beogradskog aerodroma će učestvovati u izradi studije o razvoju Aerodroma Ponikve / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

„Nikola Tesla“ donirao opremu Aerodromu Ponikve – u planu i obuka za zaposlene

Menadžment Aerodroma Nikola Tesla predvođen v. d. generalnog direktora Sašom Vlaisavljevićem posetio je danas Aerodrom Ponikve i upoznao se sa novim menadžmentom i njegovim budućim planovima, saopšeno je sa „Tesle“.

Prilikom posete, menadžment beogradskog aerodroma donirao je „Ponikvama“ štampače za šaltere za prijavu na let (check-in šaltere) i stolice za putničke čekaonice, navode sa „Tesle“ i dodaju:

– Dogovoreno je i da se na Aerodromu Nikola Tesla organizuje obuka za zaposlene na operativnim poslovima na Aerodromu Ponikve, da stručnjaci beogradskog aerodroma učestvuju u izradi elaborata, odnosno studije o razvoju Aerodroma Ponikve sa naglaskom na samoodrživost, a dogovorena je i poseta beogradskom aerodromu tokom jula, kada bi bili konkretizovani detalji izrade predmetnog dokumenta sa rokovima i bio potpisan krovni Protokol o saradnji. –

U julu konkretizacija dalje saradnje / Foto: Aeodrom Nikola Tesla

Poseti su, pored rukovodstva Aerodroma Ponikve predvođenog v.d. direktora Aerodroma Ponikve Slavišom Dimitrijevićem, prisustvovali i rukovodstvo grada Užica predvođeno gradonačelnikom Tihomirom Petkovićem.

Kako podsećaju sa „Tesle“, pre dve godine beogradski aerodrom donirao je u ime VladeRepublike Srbije 400.000 evra za izgradnju putničkog terminala Aerodroma Ponikve.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

i

Moze li mi neko objasniti koji je interes aerodroma NT da ulaze u Ponikve i koje prevoznike i koje putnike pi da privuce Aerodroma Ponikve ? Gledam na karti, nekih vecih gradova u blizini nema , sa Sarajevom ili Beogradom nisu dobre drumske veze , Tara je lepa ali nema stranih turista.

Odgovori
Sa

Legitiman Interes bi bio razvoj Srbije. Nase domovine. Na primer.

Zlatibor i Drvengrad – Mokra Gora beleze sve veci broj turista , od toga je veliki broj stranih turista ,pa ne znam kako ti je od ove 2 top turisticke destinacije Tara pala na pamet ?
Ponikve su planirane pre svega za organizovani carter turisticki saobracaj , VIP Avijaciju.
Emir Kusturica ima svoj privatni avion baziran bas na aerodromu Ponikve , ako se ne varam.

i

Pada mi napamet zato sto sam sve to obisao uzduz i popreko i Tara mi bila najlepsa:) Inace ako verovati googlu stranih turista u tom regionu je bilo oko 5000 prosle godine. To je ipak malo. Sarajevo je na 200 km isto kao i BG veze do njih su ocajni, plus granica prema BIH. Nemam pojma koliku dijasporu imaju ti krajevi? Mokra gora je zezancija tom kraju fali skijaliste za ozbiljni zimski turizam, nesto sto bi privuklo strance. Da se razumemo nisam ja protiv otvaranja tog aerodroma nego sam cisto radoznao koja je logika iza toga, na koji segment trzista zele da se fokusiraju!

mi

Pogledaj kartu malo bolje i pročitaj malo više. Srbija je i van kruga beogradske dvojke…

Odgovori
I

Priznajem Alen nas je sve razmazio sa tim svojim grafikonima poduzim analizama I prosto sad ocekujem da mi se objasne neke stvari. Za nis mi je potuno jasno I mislim da je to aerodrom koji ima sanse da se razvija ako ga nebudu sputavali.

ID

Ja ne razumem čemu bi ovaj aerodrom služio?
U krugu od 50 km živi oko 100 000 stanovnika. O masovnom dolasku turista je zaista smešno govoriti, kao razlogu za postojanje aerodroma.
Nalazi se u regiji koja je teško pristupačna, što zbog terena, što zbog vremenskih uslova tokom zime.
Pored toga, zamima me da li neko zna jesu li izvađeni oni zatrpani avioni iz 1999?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Misko na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Hvala za tekst. Svi nas briju da budemo navijaci , rijetko ko da mislimo sire i sistemski.

12. Feb 2025.Pogledaj

Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

11. Feb 2025.Pogledaj

max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

11. Feb 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

Pa nemaju ni svi Francuski avioni taj IRST, ilit OSF, imaju samo neki noviji primerci od 2014-te pa na ovamo, srpski će imati

11. Feb 2025.Pogledaj