BEG airport status
Etihad ervejz u 2017. godini unapredio tačnost polazaka i dolazaka letova Napredak za tri procentna poena u odnosu na prethodnu godinu / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz u 2017. godini unapredio tačnost polazaka i dolazaka letova

Kompanija Etihad ervejz objavila je da je u prethodnoj godini postigla najbolje rezultate od 2009. godine kada je u pitanju tačnost polazaka i dolazaka letova (on-timeperformance – OTP).

Taj parametar računa se na osnovu stvarnih vremena polazaka i dolazaka letova, uz odstupanje od 15 minuta u odnosu na zvanični red letenja, uzimajući u obzir i niz spoljnih faktora kao što su vremenski uslovi i zagušenje vazdušnog prostora, kažu iz te avio-kompanije.
 

Infografik: Etihad Airways

– U 2017. godini, avio-kompanija je ukupno u okviru svoje mreže destinacija na vreme ostvarila 82% polazaka i 86% dolazaka – rezultati koji Etihad ervejz svrstavaju među najpouzdanije avio-kompanije na svetu u 2017. godini.

OTP za polaske sa aerodroma Abu Dabi, glavnog čvorišta avio-kompanije, je iznosio 79%, a za dolaske 89%. Kompanija je u toj godini unapredila tačnost letova za tri procentna poena u odnosu na prethodnu godinu. – objašnjavaju iz Etihada.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ga

Među ovim podacima za pohvalu iz 2017. godine je i broj od 18,6 miliona putnika uz flotu od oko 100 vazduhoplova, što je impresivno ali poredeći sa Wizz Air-om koji je sa 88 vazduhoplova prevezao 28 miliona putnika i nije otvaren tako dobar rezultat.

Odgovori
Dj

Gane87, radi se o dva potpuno različita biznis modela, legacy vs low cost. Broj prevezenih putnika po broju raspoloživih sedišta nije najvažniji parametar za merenje uspešnosti avio kompanije.

BB

Bolji parametar za poređenje bi bio putnik kilometar

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Boki na: [POSLEDNJA VEST] Republici Srpskoj isporučen treći helikopter Ansat

RS je u specifičnoj poziciji, ne moze da uveze 12,7mm kalibar za oklopna vozila, a kamo li nešto složenije. Mudrovanje o specifikacijama pri nabavkama ostavite za narode koji ne žive pod okupacijom. Kupuje se šta se može i od koga ae može.

06. Apr 2025.Pogledaj

POW/LJPZ na: Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

Nažalost,kapetan Ivan Kunović tragično je završio u brdima Korzike,1981.godine na letu LJU-AJA,u ulozi kapetana na MD-81. Poginulo je ukupno 180 ljudi.

05. Apr 2025.Pogledaj
04. Apr 2025.Pogledaj

Vlado na: [POSLEDNJA VEST] Republici Srpskoj isporučen treći helikopter Ansat

Pratt & Whitney motori dobra stvar što se tiče servisa i samog kvaliteta.

04. Apr 2025.Pogledaj

Nenad N. na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

Tebi zvuci realno da od projekta rakete do serijske proizvodnje protekne 25 godina? I pritom se ta serijska proizvodnja nikada i ne desi. Za period od 25 godina uporedi sa nekim drugim, bilo kim. I uvek i hvalimo, ali mora da postoji nesto da se pohvali. Ne mozes da pohvalis zamazivanje ociju i sarene laze.

04. Apr 2025.Pogledaj