BEG airport status
Etihad ervejz u 2017. godini unapredio tačnost polazaka i dolazaka letova Napredak za tri procentna poena u odnosu na prethodnu godinu / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz u 2017. godini unapredio tačnost polazaka i dolazaka letova

Kompanija Etihad ervejz objavila je da je u prethodnoj godini postigla najbolje rezultate od 2009. godine kada je u pitanju tačnost polazaka i dolazaka letova (on-timeperformance – OTP).

Taj parametar računa se na osnovu stvarnih vremena polazaka i dolazaka letova, uz odstupanje od 15 minuta u odnosu na zvanični red letenja, uzimajući u obzir i niz spoljnih faktora kao što su vremenski uslovi i zagušenje vazdušnog prostora, kažu iz te avio-kompanije.
 

Infografik: Etihad Airways

– U 2017. godini, avio-kompanija je ukupno u okviru svoje mreže destinacija na vreme ostvarila 82% polazaka i 86% dolazaka – rezultati koji Etihad ervejz svrstavaju među najpouzdanije avio-kompanije na svetu u 2017. godini.

OTP za polaske sa aerodroma Abu Dabi, glavnog čvorišta avio-kompanije, je iznosio 79%, a za dolaske 89%. Kompanija je u toj godini unapredila tačnost letova za tri procentna poena u odnosu na prethodnu godinu. – objašnjavaju iz Etihada.

Komentari

G

Među ovim podacima za pohvalu iz 2017. godine je i broj od 18,6 miliona putnika uz flotu od oko 100 vazduhoplova, što je impresivno ali poredeći sa Wizz Air-om koji je sa 88 vazduhoplova prevezao 28 miliona putnika i nije otvaren tako dobar rezultat.

Odgovori
D

Gane87, radi se o dva potpuno različita biznis modela, legacy vs low cost. Broj prevezenih putnika po broju raspoloživih sedišta nije najvažniji parametar za merenje uspešnosti avio kompanije.

B

Bolji parametar za poređenje bi bio putnik kilometar

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Miroslove, ne govorim o pojedinom kineskom radniku, nemam kontakta s njima. Govorim o kineskim kompanijama s kojima sam poslovao/poslujem i ugovornim obvezama.

25. Apr 2018.Pogledaj

Ed na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

I Mig-21UM i Mig-29UB su apsolutno neadekvatni i za AP. Glavni problem je u tome sto sami ne mogu dovoljno pouzdano pronaci cilj ako je van vizualnog dometa. To sto se ipak koriste za AP "u nuzdi", to je druga prica.

25. Apr 2018.Pogledaj

Milan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Poštovanje gospodine Šćuric. Kao i uvek, opet odličan članak. Toliko toga se svakodnevno dešava u vazduhoplovstvu da je prilično teško pratiti sve i stvoriti opštu sliku u kom pravcu se razvija putnička avijacija u našem regionu in šire u Europi. Ali sa vašom pomoći ide lakše. Gospodine Šćuric, za vas imam jedno pitanje. Pre nekoliko…

25. Apr 2018.Pogledaj

Ed na: Ministar Vulin za Politiku: Belorusija poklanja Srbiji 4 lovca MiG-29, veruje da ćemo sledeće godine „biti jači“ i za helikoptere Mi-35

@ctx Ja ti govorim o standardu kako je u vecini normalnih avijacija. A ako ti nije jasno izracunat je lako. Evo uzet ce mo da piloti na Mig-29, koji ce imati 700 sati preostalih resursa, lete samo 65 sati godisnje (a to je jako malo): 3 pilota x 65 sati leta godisnje= 195 sati leta…

25. Apr 2018.Pogledaj

Miroslav na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi krenuo zrakoplovni treći svjetski rat

Beduine i Alene, Ja ne govorim o tome da li neki Kineski radnik hvata krivine, niti da li neka mala firmica ne postuje ugovore. Moje iskustvo je iz malo drugacijeg sveta. Velike kompanije u Kini potpuno ili delimicno drzava kontrolise na ovaj ili onaj nacin. A tekve kompanije, kao i drzava Kina su poslovicno tacne…

25. Apr 2018.Pogledaj

Send this to a friend