BEG airport status
Etihad ervejz u 2017. godini unapredio tačnost polazaka i dolazaka letova Napredak za tri procentna poena u odnosu na prethodnu godinu / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz u 2017. godini unapredio tačnost polazaka i dolazaka letova

Kompanija Etihad ervejz objavila je da je u prethodnoj godini postigla najbolje rezultate od 2009. godine kada je u pitanju tačnost polazaka i dolazaka letova (on-timeperformance – OTP).

Taj parametar računa se na osnovu stvarnih vremena polazaka i dolazaka letova, uz odstupanje od 15 minuta u odnosu na zvanični red letenja, uzimajući u obzir i niz spoljnih faktora kao što su vremenski uslovi i zagušenje vazdušnog prostora, kažu iz te avio-kompanije.
 

Infografik: Etihad Airways

– U 2017. godini, avio-kompanija je ukupno u okviru svoje mreže destinacija na vreme ostvarila 82% polazaka i 86% dolazaka – rezultati koji Etihad ervejz svrstavaju među najpouzdanije avio-kompanije na svetu u 2017. godini.

OTP za polaske sa aerodroma Abu Dabi, glavnog čvorišta avio-kompanije, je iznosio 79%, a za dolaske 89%. Kompanija je u toj godini unapredila tačnost letova za tri procentna poena u odnosu na prethodnu godinu. – objašnjavaju iz Etihada.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ga

Među ovim podacima za pohvalu iz 2017. godine je i broj od 18,6 miliona putnika uz flotu od oko 100 vazduhoplova, što je impresivno ali poredeći sa Wizz Air-om koji je sa 88 vazduhoplova prevezao 28 miliona putnika i nije otvaren tako dobar rezultat.

Odgovori
Dj

Gane87, radi se o dva potpuno različita biznis modela, legacy vs low cost. Broj prevezenih putnika po broju raspoloživih sedišta nije najvažniji parametar za merenje uspešnosti avio kompanije.

BB

Bolji parametar za poređenje bi bio putnik kilometar

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Sv na: SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja

Koji razlog imaju da daju otkaz. Ako im ne odgovara vrata su im otvorena.

13. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Branko Nemate predstave koliko je to jeftinije. Koliko je kg tereta brodskog transporta u odnosu na avion? Razlika je nebo i zemlja, pardon, more.

12. Dec 2024.Pogledaj

Branko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Od Amerike brodom do Grcke, pa onda vozom, to nije mnogo jeftinije nego npr. 48 leta do Azejberdzana, narocito ako ne moze drugacije, to je sigurno jeftinije od komercijalnih letova, mada i ja mislim da nam to ne treba, ali ako stvarno kupuju, bilo bi logicno dodati jos koju tonu nosivosti i za Nore, sta…

12. Dec 2024.Pogledaj

Boki na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Vlad Ako se trece strane odluce za dostavu avionom, tesko bi se odlucile za prevoz tim A400 zato sto je nalet preskup. Oni se okrecu jeftinim varijantama iz Ukrajine,Egipta ili Azerbejdzana itd. @Branko I sve to navedeno je izvezeno brodovima ili vozom jer je daleko jeftinije. Dostava naoruzanja avionima sluzi samo za slikanje i promocije.

12. Dec 2024.Pogledaj