BEG airport status
[POSLEDNJA VEST] Prvi letovi Rajanera sa banjalučkog aerodroma za Belgiju i Nemačku Na obema rutama će se saobraćati dva puta nedeljno / Foto: Ryanair

[POSLEDNJA VEST] Prvi letovi Rajanera sa banjalučkog aerodroma za Belgiju i Nemačku

Kompanija Rajaner najavila je danas svoje prve letove iz Bosne i Hercegovine sa dve nove rute iz Banja Luke do aerodroma Charleroi u Briselu i Memmingen u Nemačkoj, prenosi „Mondo Bosna i Hercegovina“.

Na obema rutama će se saobraćati dva puta nedeljno počevši od novembra prema zimskom redu letenja za 2018. godinu, piše taj medij i dodaje da će Bosna i Hercegovina biti 37. zemlja u kojoj Rajaner saobraća.

– Naši građani će imati mogućnost da, preko Brisela i Memingena, naprave konekciju sa više od 90 destinacija u nekoliko evropskih država. – rekao je tim povodom v.d. direktora Aerodroma Banja Luka Duško Kovačević.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Vl

Ko je strpljiv i mirno čeka, taj dočeka!

Odgovori
Be

a sta ako ogladni cekajuci :-) ?

Vl

Beduin,

Savetujem pragnje.

BB

Super, nek je malo krenulo…

jedino što nam je sudbina zimi 2 leta sedmično…

de

Jos da ovjave duzinu ugovora i dotaciju koju ce Vlada RS da daje.

Odgovori
Be

Hvala bogu da su već jednom rešili da počnu da rade.

Ja čak mislim da je bio dogovor Air Serbije/ANT i Banjalučkog aerodroma da ne puštaju nijednu drugu kompaniju dok ANT ne nadje koncesionara. Čisto da bi ANT i Air Serbia imali monopol!

Odgovori
de

Bilo bi lijepo da kažu na koliko vremena je ugovor potpisan i koje su dotacije Vlade RS.

Odgovori
Dj

Zna li se koliko kosta to zadovoljstvo?

Odgovori
Go

ovo je svakako odlična vijest. Nije bum, ali je jedan veliki iskoraz za realno martav banjalučki aerodrom. Sada već ima potencijala da se napravi nešto i konačno krenu letovi iz Banjaluke. Ono što me je pomalo razočaralo jeste količina negativnih kometara i „pljuvanja“ na raznim portalima koji su objavili ovu vijest.
pa možemo li se radovati zbog nečega ili sve mora biti negativno?

ja se nadam velikom uspjehu…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Vlado13:52, 13. maj. 2025. ,,Broj zemalja koje ga koriste ili su ga naručile ne potvrđuju tu tvrdnju." To nije tacno. Vise je do onoga sto je dostupno kupcu i politike koja diktira i celokupni paket. Isto vaze i za F-35 koji je prodat na stotine pre ikakvog iskustva protiv modernijeg RV/PVO. Rafal je takodje samo…

14. May 2025.Pogledaj

Pajo na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Vladimire, da to je onaj Izrael.koji je u ratu Egiptu uzeo Sinaj i skoro ušao u Kairo i isti Izrael uzeo Siriji Golan. Hamas, Hezbolah i Huti su pod direktnom kontrolom Irana i ne radi se o golorukim vojnim formacijama. Daleko od toga da podržavam neke akcije Izraela ali im treba skinuti kapu sto se…

14. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Nije sve do pilota. Neka raketa ima realan domet od 120km i brzinu od 2 maha, neka raketa domet od 160km i brzinu od 4 maha...

14. May 2025.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Dusan AESA radar na F-16 ili Rafalu je svakako savremeniji, medjutim Su-30 je mnogo veci avion, sa dosta vecim poprecnim presekom "nosa" i tako nadomescuje tehnicku prednost manjih aesa radara, ima veci domet. Pored toga Su-30 ima i rakete veceg dometa koje mogu da isprate radar.

14. May 2025.Pogledaj

Vlado na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Fascinantna je ekstaza oko navodnog rušenja Rafala, a muk na navodno rušenje Mig-29 i Su-30 istih onih koji su bili grlati zagovornici nabavke Suhoja za RV VS. Principijelnost samo takva.

14. May 2025.Pogledaj