BEG airport status
LYBE 2001:30 Z 100°08KT 9999 BKN040 02/00 Q1015 NOSIG=
Izložba crteža i slika nekadašnjeg vojnog pilota Ivana Zabunova Izložba nekadašnjeg komandanta 251. lbae

Izložba crteža i slika nekadašnjeg vojnog pilota Ivana Zabunova

Početkom meseca pilot u penziji Ivan Zabunov održao je svoju samostalnu izložbu u Centru za kulturu Kovin. „Crteži i slike“, postavka koja obuhvata trideset radova, nastala je kao rezultat dugogodišnjeg izraza nekadašnjeg nastavnika letenja.

– Hoću da vas podsetim na to da umetničko delo u nastajanju prolazi kroz više faza, počevši od ideje, skice, rada na realizaciji ideje i rešavanju određenih problema. Upravo uspešnost rešavanja tih problema zavisi od nivoa talenta umetnika, njegove mašte, originalnosti i inspiracije. Međutim, sve to nije dovoljno da bi nešto bilo umetničko delo. Element koji tu nedostaje je publika. – poručio je Zabunov i zahvalio se posetiocima što su svojim prisustvom dali smisao njegovom radu.

Ivan Zabunov završio je Vazduhoplovnu vojnu akademiju u 31. klasi, te ne iznenađuje motiv letenja koji se dominantno proteže kroz sve faze njegovog stvaralaštva. Autor se takođe učestalo bavio idejom o prolaznosti vremena, pa je sat kao detalj sastavni deo velikog broja kompozicija. Ivan se likovno samostalno formirao i za svoj rad je više puta pohvaljen i nagrađen.

Leteo je na Galebu G-2, Jastrebu i Utvi 75. Bio je komadant 251 lbae. Jedna od njegova slika završila je i na koricama monografije 31. klase.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

B

Au, dobri ovi pevci što probijaju zvučni zid..

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

19. Jan 2019.Pogledaj
19. Jan 2019.Pogledaj

Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

19. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

19. Jan 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

19. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend