BEG airport status
LYBE 1619:30 Z 220°03KT 170V250 6000 NSC 04/M00 Q1031 NOSIG=
Vlaisavljević na otvaranju novog parkinga na „Tesli“: Bolji uslovi za taksiste; Očekujemo do 6 miliona putnika ove godine Ova investicija Aerodrom Nikola Tesla koštala 57 miliona dinara

Vlaisavljević na otvaranju novog parkinga na „Tesli“: Bolji uslovi za taksiste; Očekujemo do 6 miliona putnika ove godine

Na Aerodromu Nikola Tesla, između Robno-carinskog magacina i Jat tehnike na putu prema Surčinu, danas je otvoren novi parking sa 67 mesta, prenosi Tanjug.

Tom prilikom, generalni direktor Aerodroma Saša Vlaisavljević govorio je o novim mogućnostima u radu za taksiste, kao i dosadašnjim i budućim poslovnim rezultatima „Nikole Tesle“:

– Ovde je 67 mesta za naše kolege taksiste, a sa druge strane 67 mesta za zaposlene koji rade u ovom delu aerodromskog kompleksa Nikola Tesla. Taksisti su dobili 67 mesta, vrlo uslovnih, pored toga devet mesta u blizini T1, ispred restorana „Borik“ još devet novih mesta i devet mesta na međunarodnim dolascima T2 na minus 1. Do sada su koristili pedesetak mesta, vrlo neuslovnih, sada je ovo prvi put da se dešava da imaju potpuno uslovna. Ovaj put imaju stvarno odlične uslove za rad.

Ova investicija je koštala Aerodrom Nikola Tesla 57 miliona dinara, sve zajedno. U ove četiri i po godine, kumulativno Aerodrom je napravio preko 120 miliona evra neto profita, od čega smo 70 miliona evra uložili u naše investicije, u naš razvoj, kapacitete, novu tehnologiju. Proizvod toga je 2018. godina koja će biti rekordna po svim parametrima poslovanja, imaćemo profit preko 29 miliona evra i imaćemo broj putnika 5.8 do 6 miliona. –

Otvaranju parkinga prisustvovala je i ministarka Zorana Mihajlović koja je tom prilikom naglasila značaj otvaranja parkinga sa više parking mesta:

– Ja mislim da je to važno i dobro, ali bih upravo da skrenem pažnju na to da se Aerodrom razvija ne samo kao jedan transportno-tranzitni koridor, nego pre svega kao turistički koridor. Neophodno je da ta prva slika koja dolazi od bilo kog putnika koji sleti na naš Aerodrom bude najbolja moguća i to je bio jedna od razloga zašto smo zajedno zamolili Aerodrom Nikola Tesla da se pozabavi pitanjem uslova gde su taksisti, kako će oni provoditi svoje vreme, odnosno da li imaju uslove da obavljaju svoju delatnost.

Ono što se dalje očekuje je završetak pristupne saobraćajnice koja se radi. Mi ćemo se potruditi da stvorimo i druge uslove, radimo zato i toranj sa Kontrolom letenja . –

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

G

Gde mi živimo… Ministarka otvara parking od 67 mesta na aerodromu koji je dat u koncesiju, dok joj se urušava Koridor 10!

U svakom slučaju, ono što me najmanje zanima su „bolji uslovi za taksiste“. Svi znamo kakva je mafija u pitanju, kakva sramota da turiste pljačkaju i uzimaju po 100 Evra i (često mnogo) više za vožnju do grada. Njihov komfor mi je najmanja briga. Šta će biti sa vozilima koja dovoze putnike do terminala, bilo da su privatna ili Car:Go (koga će izgleda ipak uspeti da zatvore)? Hoće li policija zajedno sa taksistima i dalje da maltretira te ljude?

Baš me zanima kako će sve to izgledati kada jednom počne koncesija. Ako to uspeju da srede, u startu im je pola oprošteno.

Odgovori
L

Ministar otvara parking za taksiste… Kakva smi mi komedija… Ovaj što je ministar odbrane je preseca vrpcu za lift… Ko zadnji izdaje nek ugasi svetlo… Odavno smo u mraku

B

Samo se vi sprdajte i govorite poluistine. Znaju oni šta rade!

Ti ljudi su digli ANT na noge, spasili JAT od propadanja, doveli vam 6 Migova-29, nabavili 2 nova Mi-17, itd. itd. …samo što se tiče avijacije i onoga šta je do sad uradjeno.

Otvarali oni lifove ili ne, na kraju je vazno kako stoji BDP, koliki je dug drzave, kako stoji sa stabilnosti dinara, kolike su strane investicije, kolika je nezaposlenost, itd.

Nadam se da će Tangosix dozvoliti da vam odgovorim kad već pušta vaše čiste političke komentare!?

Inače bi bilo bolje da ne pušta ni moje ni vaš ako se radi kao u ovom slučaju o politici.

Ja volim avijaciju i imam svoj stav o politici. Ali najbolje bi bilo kad bi politika bila zabranjena na ovom forumu.

I

Zar nije poenta da uslovi budu bolji za KORISNIKE taksija, a ne za taksiste?

Odgovori
S

Beli,posto Vas intersuje dug drzavni za sest godina ove vlasti je povecan za 10 milijardi.

Odgovori
B

Da, verovatno. Drzava je bila pred bankrotom, kako bi drugačije plaćao obaveze prema duznicima. Moralo se opet zaduzivati i u isto vreme skratiti izdatke (Pensije, Plate, itd.)
Ali vazan je procenat duga u BDP. Na njega sam mislio i on je ispod 60% a bio je pre par godina oko 70%.

Šta kazeš za stabilnost dinara, strane investicije, nezaposlenost, Migove, Milove, ANT, itd. Na to nemaš komentar!?

Ne kazem ja da je Srbija Svajcarska. Daleko od toga. Hteo sam samo da kazem da je Srbija na dobrom putu da izadje iz s..nja!
Zato nije fino se sprdati s nekim ko radi relativno dobro svoj posao.

Ni više ni manje nisam hteo da kazem. To je sve!

5

Станко
Не знам да ли и колико пратите Т6 пре можда пре неких годину дана се јављао неко са истим надимком „Бели“. Тада је писао да живи и ради у некад нам комшијској држави Аустрији. Од тамо је одапињао стреле љубави и поноса према овим нашим дахијама, па је богами поприлично био нападан и критикован. Био се жестоко љутнуо па је демонстративно написао тада да на овом форуму престаје да пише. Тражио сам који је то текст, нисам нашао а и чему, Бели није издржао .
Мора ипак неко и да брани дахије па макар то био неко и из Аустрије где се ипак зна неког реда. А половином септембра је нaписан чланак о сарадњи SDPR-а и STAVATTI-a.
Да цитирам део текста :
„Kris Beskar je do sada samo crtao fantasy projekte a sada za nepostojeće letelice iz Srbije tvrdi da su ili spremne za isporuku u ovoj godini ili spremne za proizvodnju a isporuku u sledećoj. Za Super Orao tako kaže da je sa Motor Sič AI-322-30F pogonskom grupom, HOTAS-om i „staklenim kokpitom“ spreman za „trenutnu proizvodnju“ i „isporuku u 2018. godini. Avion po brošuri koju je sam napravio (bez pitanja uzeo fotografiju Dimitrija Ostojića) košta 20 miliona dolara“.
Г. Бели је тада величао и писао о послу столећа и сарадњи ове две фирме, и да смо у ствари ми који живимо и радимо овде глупи да схватимо о каквом потенцијалу се ради, и да нам се смеше звездани тренуци у производњи летилица у држави Србији. Тада сам му пријатељски рекао да отрчи у владу Аустрије и да им предложи да они генија званог Kris Beskar узму под своје скуте. Не знам да ли је радио нешто у вези са тим?
Можда то и није Бели од онда, али по стилу писања и брањења дахија одговара опису.
Стабилност динара, и остало. Г. Бели постоје и бајке за лаку ноћ деци и знате, тамо су све куће од чоколаде…
Па г. Бели у праву сте, Србија је на добром путу да изађе из с…ња а да улети у г…на до гуше,са све стабилног динара и страних инвестиција!!
А да замислимо шта би било на западу да изгласају закон о узимању дeла пензија и плата…
Шта би тада било? Шта би вам Себастијан Курц рекао, и како би то образложио?
А шта ћемо са Мишковићем, колико ће да кошта Србију што је неправедно држан у затвору. Његови адвокати вероватно нису из Србије.
Да ли ће А.В. на РТС-у то јавно да каже и да призна да ће пореске обвезнике нечија грешка да кошта гомилу пара. А тај ко је погрешио и даље ће да прима исту плату, да седи у истој фотељи и опет ће да погреши.
А да, има неко и ко је безгрешан у држави Србији то заборавих, ко се поломи радећи са добробит Србије а при том је како неко ономад написа јако скроман.

B

@522

Da, to sam ja. Isto kao što sam se odjavio tako sam se opet prijavio.

U čemu je problem?

A što se tiče Stavattija itd.: ja za razliku od nekih ovde nisam tvrdio nešto nego uvjek kazem kazem „mozda“ ili pretpostavljam nešto.

A sačekaj malo, Yugoimport je tek u Aprilu ili Maju preuzeo Utvu.

Mozda nisam pogodio mesec!?!? ;-)

I da, ja zivim u Austriji, pošto vi neverujete da neko iz Srbije brani ove vladajuće.
Reću vam tajnu: zbog takvih kao što ste vi, ljudi se boje da kazu da biraji taj omrzeni SNS. Nemate vi pojma ko sve u vašem bliskom okruzenju bira te omrzene.

I

@Beli,
Svi ti verujemo da zivis u Austriji! I ja ti verujem! Da zivis ovde, drugacije bi govorio, tj. pisao!
A kad si pomenuo Utvu…
http://013info.rs/vesti/ekonomija/pancevo-otkaz-za-predsednika-sindikata-i-jos-12-zaposlenih
http://013info.rs/vesti/ekonomija/pancevo-sindikat-tvrdi-da-direktor-utve-zlostavlja-zaposlene-i-najavljuje-sastanak
Posto je ovo vazduhoplovni sajt, ne bih da sirim temu i na Azotaru.

B

@ITS

Valjda je normalno da novo rukovodstvo kada preuzme neko preduzece pocinje da menja nesto. Uvek je radna snaga prvo sta se skracuje zato sto ona najvise novca (u brutu) proguta i zato sto je to najociglednije.

Nisu oni preuzeli Utvu zato sto je ona dobro radila!

Kad ce te vi da shvatite da nasa drzavna preduzeca koja su nastala u vreme komunizma imaju viskove u radnicima.
Komunizma i sozialisticke samouprave vise nema i niko nece vise da drzi radnike koji sedmicama ili mesecima ne rade nista.
Valjda je u interesu poreskog obaveznika na ne placa te ljude.
Zao mi je ali je tako to na slobodnom trzistu kapitalizma.
I niko nije obavezan da im obezbedi posao. Da im takoreci „servira na tacni“. Svako mora sam da se snadje. Ako ti se nesvidja, dovidjenja!
I ovde u Austriji te niko nece trpeti ni 2 dana a da nema posla za tebe.

I ja bih voleo da budem negde zaposlen i da znam da me niko nemoze izbaciti bez obzira dali ta kompanija radi profitabilno ili ne. Ali ljudi, to nije realno!

Tako i sa Azotarom!

V

Beli opet jaše!

Šta smo ti Bože mi jadni skrivili?

Odgovori
B

Vaš jedini problem je da ne trpite drugo mišljenje. To vam je pored besmislenog pljuvanja najveća mana.

B

Posto smo opet sklizali u politiku.

Predlazem da prestanemo da pljujemo po drzavi i politici i jedni po drugima pa da predjemo na ono sto zajenicki volimo: AVIJACIJU

Odgovori
B

Niko ne pljuje po državi, nego po pošasti koja je dovedena na vlast da razvali tu državu. Lenjin je imao oklopni voz, Toma (čitaj Vučić) popodnevnu čestitku za pobedu.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

AL-41F1 na: [POSLEDNJA VEST] Vučić: Helikopterska jedinica MUP-a Srbije dobija tri Erbasova helikoptera H215 Super Puma

@Direktor Ili ja ne znam da citam ovu listu(moguce) ili Mi-17 od 2017. ima EASA sertifikat? https://www.easa.europa.eu/download/typerating-lists/EASA-T_R_List_Helicopter.pdf a koliko ovde pise https://www.easa.europa.eu/easa-and-you/international-cooperation/easa-by-country?easa_relationship%5B0%5D=field_easa_country_mbmo_target_id mi uopste nismo EASA "member state" i ne podlezemo njihovim pravilima, posto sigurno helikopter policije ne planiramo koristiti na terotiriji EU. Mi-17 u civilne svrhe koristi 15 zemalja, to nije malo.

16. Feb 2019.Pogledaj

Spectator na: [POSLEDNJA VEST] Er Srbijin A330 dobio novu šemu bojenja – reklamu „Serbia Creates“ Vlade Srbije

Pantelija trebalo je na ruskoj cirilici I ruskom jeziku da orgazmiras bosanche?

16. Feb 2019.Pogledaj

Blagoje Krstic na: [POSLEDNJA VEST] Er Srbijin A330 dobio novu šemu bojenja – reklamu „Serbia Creates“ Vlade Srbije

Al se skupila negativna energija jedno cudo. Dal je ostalo u Srbiji bar malo pozitivne energije? Dobro je da se radio na nesto, a kritika je uvek dobro doshla, ali ovi komentari to je jedno cudo negativnosti malicioznosti prezira... Pozdrav iz Majedonije

16. Feb 2019.Pogledaj

Send this to a friend