BEG airport status
LYBE 1320:00 Z 000°00KT CAVOK 10/05 Q1027 NOSIG=
Er Srbija prelazi na „hibridni model“: Od 1. marta uvode se nove tarifne ponude Četiri nove tarife prilikom rezervacije leta / Foto: Air Serbia

Er Srbija prelazi na „hibridni model“: Od 1. marta uvode se nove tarifne ponude

Kompanija Er Srbija najavila je danas uvođenje nove tarifne ponude kako bi se putnicima omogućilo prilagođavanje putovanja sopstvenim potrebama.

Nove tarife biće postepeno uvođene za putovanja od 1. marta 2018. godine, a putnici će moći da biraju između četiri tarife prilikom rezervacije letova, objašnjavaju iz Er Srbije:

– To su Economy White (ekonomske bele), Economy Blue (ekonomske plave), Economy Red (ekonomske crvene) i Business Silver (biznis srebrne) tarife, koje se razlikuju u odnosu na dozvoljeni prtljag, fleksibilnost u vezi sa promenom datuma putovanja i dodatnim uslugama koje se mogu prilagođavati.

Pored novih tarifa, gosti će imati mogućnost da personalizuju svoje putovanje, tako što će moći da kupuju à la carte usluge, kao što su prioritetno ukrcavanje, rezervacija željenog sedišta ili pristup Premijum salonu Er Srbije. –

Putnici Er Srbije mogu nakon izabrane tarife da kupe i dodatne usluge / Foto: Air Serbia

Kako navode, od danas gosti mogu da izaberu sledeće tarife:

Economy White – idealna tarifa za goste Er Srbije koji putuju bez puno prtljaga i žele najnižu moguću cenu. Ova tarifa uključuje jedan komad ručnog prtljaga težine do 8 kilograma. Što pre se rezerviše, karta će biti povoljnija.

Economy Blue tarifa  osmišljena je za putnike sa prtljagom i omogućava im da prijave jednu torbu težine do 23 kilograma, unesu jedan komad ručnog prtljaga, dobiju milje kao česti putnici i promene datum leta uz određenu nadoknadu.

Economy Red – tarifa gostima koji žele dodatnu fleksibilnost omogućava gostima sve pogodnosti Economy Blue plus – promenu datuma bez nadoknade, obrok tokom leta, prijavu za let na aerodromu i biranje željenog sedišta unapred.

Business Silver – skrojena je po meri gostiju koji žele vrhunsko iskustvo usluge i sačinjena je tako da putovanje Er Srbijom učini što jednostavnijim i lakšim. Pored svih pogodnosti Economy Red, ova tarifa uključuje prioritetnu prijavu za let, korišćenje brze trake na aerodromu, prioritetno ukrcavanje i prioritetni prtljag, mogućnost da u avion unesete dva puta više prtljaga (dva predata i dva ručna prtljaga) i pristup Premijum salonu Er Srbije na Aerodromu Nikola Tesla.

Nakon izbora tarife, korisnici Er Srbije mogu da kupe dodatne usluge u bilo kom trenutku pre leta u okviru sekcije „Moja rezervacija“ na sajtu kompanije, kaže srpski nacionalni avio-prevoznik i dodaje:

– Na ovaj način, gosti mogu da kombinuju i prilagode svoj tip tarife dodatnim uslugama koje su im najpotrebnije. Na primer, gosti koji lete u Economy White tarifi mogu izabrati da kupe uslugu prioritetnog ukrcavanja da bi bili među prvim putnicima u avionu.

Takođe, gosti koji se odluče za Economy White tarifu imaće pristup određenom broju sedišta po nižim tarifama u poređenju sa onima koje su bile dostupne u ranijoj tarifnoj strukturi. –

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

P

Sad sam video reklamu na TV-u: PLAVI ranac je reklamni simbol za WHITE tarifu… Magovi marketinga.

Odgovori
M

Upravo sam otisao na sajt AirSerbia. Posle 1. marta u opticaju su nove tarife i kupovina karte po novim tarifama. Ukucate datum, sistem ponudi najnizu tarifu Economy White, medjutim kad treba da izaberete tu tarifu, RASPRODATO. Nizao sam razne datume, izabrao preko 20 datuma, sve je rasprodato. Naravno sledeca cena je dostupna u Blue tarifi.

Odgovori
D

@Milane
ne znam koju ste destinaciju gledali ali ja sam isprobala nekoliko i sve funkcioniraju. Znam da White tarifa nije u prodaji bas za sve destinacije, neke su i izuzete(Moskva npr), mozda se o tome radi…?

M

Da, u pitanju je Moskva, Podgorica i Tivat.
Cesto putujem poslom tamo, pa mi prvenstveno za Podgoricu i Tivat osim rucnog prtljaga, drugi nije potreban, ali naravno White tarife nema.

S

Postovani ,
Niste kompletno upuceni ove tarife vec dugo vremena nude nacionalni prevozioci kao KLM,LUFHANSA, Austrian ….
NEvrti se ovo saobracaj oko lowcost avio prevozioca koji rade po principu malo a jeftino a na kraju skuplje. Dosta vise mrznje prema nacinalnom prevozniku nama ne trebaju neprijatelji do god imamo nase mrzitelje.

Odgovori
P

Da li Sandra znate razliku izmedju LH i JU (letovi Nemacka-Srbija) najnize tarife?

Evo da Vam pomognem
U najnizoj tarifi:
– JU ne nudi sendvic
– JU ne nudi pice (nikakvo)
– JU ne nudi izbor sedista tokom check-ina (u prevodu gde vas bace)
– JU ne nudi milje

U najnizoj tarifi LH
– nudi sendvice putnicima
– nudi veliki izbor alkoholnih i bezalkoholnih pica kao i toplih napitaka
– 23 sata pre leta nudi mogucnost besplatnog izbora sedista na letu tokom check-ina
– na svakom LH letu se skupljaju milje

Sad ako ste Vi ovaj mail morali da napisete po sluzbenoj duznosti onda zaboravite sta sam napisao…

Z

@Pedja I
Da li na letu LH-a po najnizoj tarifi mozete dobiti sediste u prednjem delu aviona
Koliko mi je poznato za najnize tarife LH-a dobijate 25% aktualnih milja za klase K,L,T a ako hocete da izaberete sediste pre vremena onda morate da doplatite

P

@ZZ
Sedista se kod LH check-ina mogu besplatno rezervisati od oko 10-tog reda pa na dalje. To kod JU nije moguce.
Takodje,svaki put kad letim sa decom bez obzira koja je klasa kupljena ona dobijaju poklon od LH u formi bojanke ili igracke. Poslednji put je cak bio mali LEGO. To je kod JU misaona imenica.
Od marta LH uvodi novo pravilo da ce se ukupan broj milja koje se dobijaju za odredjeni let izracunavati kad se cena karte pomnozi sa 4 sto ce ukupnom zbiru znaciti da ce se od marta na najnizoj tarifi dobijati skoro duplo vise milja nego sto je to bio slucaj do sada

B

Odat cu vam tajnu.
Najbolja sjedala su ona u zadnjem redu u avionu.
Veci avioni imaju i vise sekcija, samim time i vise „zadnjih“ redova…..

No, zasto ja preferiram zadnji red je iz 2 razloga:
1.spustis sjedalo bez brige
2.sank i wc su blizu 😉

D

Prevara!

Karta iz Banje Luke za Beograd juce je po saver tarifi sa prtljagom kostala oko 55 eura, a danas po white tarifi bez prtljaga kosta preko 75.

Ako je tako i s drugim destinacijama gospoda diletanti treba da se stide!

Odgovori
z

Pixi trejd za 20 kema vazduhoplovstvo je skup sport.Jeftiniju kartu mora neko da sunvenciose.Grad B.Luka ili neko drugi.POpunjenos leta je slaba u proseku 20 putnika po letu.

B

nisu samo cijene problem,
Nek bude 75 evrića ali da ima let ujutro i popodne pa da čovjek može nešto da završi posla ili da ima neku konekciju… I bila bi popounjenost veća nego sada sa 55 €. Kome treba avion, platiće ostali sa Pixi… Problem je što imaš let kada ti ne treba i onda ljudi tupe kako nema kulture letenja sa BNX. Na čemu da letim? da kupim brezovu metlu pa da budem kulturan?

L

Ovo je odlicna vest , ako planiraju da smanje cene time bi sigurno povecali broj putnika.
Licno ja kad putujem do 7 dana privatno i poslovno nosim uvek samo rucni prtljag sto mi je dovoljno , volim da je prtljag uvek pored mene i ne volim da se smaram sa cekanjem prtlhaga posle leta. Elektronsko chekiranje mi ne predstavlja nikakav problem ( mada je sramota da AirSerbia nema aplikacije za smartfone). Za letove do 3 sata hrana mi stvarno nije potrebna i bespotrebno se i ovako pravi guzva dok sluze ljude hranom i picem , ako mi se pije kafa ili voda u avionu platicu to. Veoma dobra odluka , ako ne smanje cene ubice ih low cost. Super bi bilo kad bi aktivirali ATR avione da skupljaju i vracaju putnike sa Morave i Ponikvi sa po jednim ranim jutarnjim letom i jednim nocnin kasnim.

Odgovori
V

Problem je sto nazalost cene karata nisu spustene. One su cak na rutama gde imaju monopol podignute i white tarifa uopste ne postoji.
Nece se ovde JU leba najesti…

M

Cekamo letove:
Minhen (Memingen) – Beograd (Jagodina) i
Stockholm Skavsta – Beograd (Vrsac).
Neka bude karta 5 evra u jednom pravcu i Air Serbia nema sta da brine za popunjenos’ letova :)

Odgovori
G

Ako će ovo spasiti kompaniju od budžetskog finansiranja – samo napred.
Zakon tržišta kaže da se ponudi ono što se traži, a naše tržište svakako nije tražilo niti moglo da plati premium uslugu/cenu koja je nuđena do sada.

Odgovori
P

RyanAirSerbia

Odgovori
S

Kako je vecina komentara u poslednjih godinu dana hvalila cene WIZZ-a i Ryana, (i nije imala primedbe na uslugu, fleksibilnost istih), skontao Etihad sta Srbi zele pa im ponudio i tu opciju.

Znaci karta za sto manje para, i sve zivo se doplacuje.

Pa, izvoli narode.

Jos samo da cene budu kao WIZZ-ove (30-80 evra za evropske destinacije po pravcu za najjeftiniju opciju) – i dobili Srbi sto su trazili.

Jos samo da krenu letovi za Pariz-Bove i Minheh-Memingen (ne smeta srbima dva sata i sto kilometara da se klackaju u autobusu od levih aerodroma do destinacija ako je karta 30-50 evra) – i opstenarodno veselje moze da pocne!

V

@samo da je jeftino:
E sad postoji tu jedan mali problem, a to je sto karta nije za manje para…

L

Pa karta nikad neće biti 30 do 80 Evra i ne treba da bude toliko niska cena , cene od 100 tinak evra za povratnu kartu su prihvatljive ,Air Serbia leti na glavne aerodrome , i takse su velike na tim aerodromima.
Ako ti je skupo 100 tinak evra onda leti preko Niša na pomoćne aerodrome , opet ćeš da platis do tih aerodroma ,autobus i voz i gubiš veme .

Z

To nije nista novo, smo su malo reorganizovali tarife. Ako pogledate Americke kompanije i tu mozete da birate izmedju 3(5) grupa za economy i 2 za business koje pokrivaju razne booking classes.

NPR Air Canada ima

Tango (S,T,L,A,K,F)
Flex (M,U,H,Q,V,W,G )
Leasure (Y,B)
Premium Economy (Lowest) (E,N)
Premium Economy (Flex) (Z,P)
i Business Flex i Business (J,C,D)

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

У РС има 7 једноседа Ј-22 од чега чак 5 форсажних. Пре десетак година Србија је покушала да их добије али други ентитет БиХ то није дозволио.

13. Nov 2018.Pogledaj

Vladimir na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Adria u ozbiljnim problemima

Alene, Sećaš li se naše prepiske sa početka ove godine inicirane pitanjem jednog od sagovornika da svako od nas napiše šta će se desiti u 2018? Nadovezujući se na tu prepisku toplo preporučujem da obratiš pažnju na dešavanje, sada na kraju 2018 i budućim dešavanjima u 2019. Posebno prati dešavanja u i oko Ryanair-a. Ono…

13. Nov 2018.Pogledaj

Banja Luka na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

@Luka Banja Vjerovatno nije. Teško da je negdje u svjetu to mogao vidjeti- jer su ta dvojica likova iz crtanog jedini ministri odbrane koji to praktikuju, ok? To nigdje u svjetu ne postoji osim kod njih dvojice i smješno je sa razlogom. Pozivam te da nađeš fotografiju još nekog ministra odbrane na svjetu u polu-uniforma-…

13. Nov 2018.Pogledaj

Nikola na: [REPORTAŽA] “Vek pobednika 1918-2018“: Osmorka MiG-ova 29, siloviti Orlovi, baražna vatra “Ognjeva“ i neobičan završni scenario

@Живојин,, I u Republici Srpskoj postoji nekoliko Orlova, ne bi me cudilo da u skorije vreme ( pokusaja je bilo i ranije) i ti Orlovi zavrse kod nas.

13. Nov 2018.Pogledaj

Tvrtko na: Predsednik Vučić: Kupujemo borbene bespilotne letelice iz Kine, 3 jurišna helikoptera Mi-35; Pričaću sa Makronom o Mistralu

zdravko A s kime planiras sukob? Mozda bi ti trebao neki recni, ako ne morski nosac aviona kako si poceo...

13. Nov 2018.Pogledaj

Send this to a friend