BEG airport status
Avion Thomas Cook Scandinavie danas vanredno na „Nikoli Tesli“ Vatrogasno-spasilačka i ambulantna služba bez intervencije / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Avion Thomas Cook Scandinavie danas vanredno na „Nikoli Tesli“

Avion tipa Airbus A321 avio-kompanije Thomas Cook Scandinavia koji je saobraćao na relaciji Kavala-Oslo vanredno je i bezbedno, zbog indikacije kvara, sleteo u Beograd u 14 časova i 20 minuta, saopšteno je sa „Nikole Tesle“. Kako Tango Six nezvanično saznaje u pitanju je sletanje usled otkaza jednog od motora.

Prema saopštenju aerodroma, avion je prevozio 211 putnika, po sletanju sačekale su ga vatrogasno-spasilačka i ambulantna služba „Nikole Tesle“:

– Razloga za intervencijom ovih službi nije bilo. Sve naše dežurne ekipe reagovale su pravovremeno i u skladu sa međunarodnim procedurama. –

Vatrogasno vozilo u pripravnosti na terenu / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Le

Zasto su vrata od folije?

Odgovori
Br

Zbog toga da bi vatrogasac lakse iskocio iz vozila kroz taj celofan a ne da gubi vreme da otvara vrata. A i efektnije izgleda kad vatrogasac iskoci i pocepa vrata Oshkosha kad izlazi kroz njih.

Sa

Nov je jos neotpakovan :-)

М

Зато, која врата?

Be

Da da, iskakati kroz celofan i nije bas mudro…..
Vidim vec polomljenu nogu istog tog vatrogasca pri izlasku iz vozila na taj nacin.
Ne bas pametna ideja

Ma

@ Brener i @ Leopold – Vatrogasci ne iskaču niti napuštaju to vatrogasno vozilo prilikom gašenja požara, zato što isto vozilo ima multifunkcijski džojstik u vozilu kojim se gasi požar preko produžene hidrauličke ruke za gašenje ! U pitanju je najmodernije (ujedno jedno od najskupljih vozila), najopremeljenije vatrogasno vozilo Rosenbauer 8×8, Rolls- Royce među vatrogasnim vozilima. To vozilo je teško 52t a maksimalna brzina istog je 145 km/h i može vrlo brzo da gasi i širokotrupne avione uključujući i Boing 747, Airbus 330, Airbus 340 pa čak i Airbus 380 (u njega staje 12.000 l vode i 1.500 l spec. pene). Isto vozilo ne poseduje ni jedan jedini aerodrom na Balkanu, a verovatno ni jedan u Istočnoj Evropi.
Detalje možete pronaći na sl linkovima
https://www.rosenbauer.com/fileadmin/sharepoint/products/vehicles/panther/docs/DS_PANTHER8x8neu_A148_X2V0021-Paris_8x8HRETswb_V2_en.pdf i
https://www.rosenbauer.com/en/jp/rosenbauer-world/vehicles/reference-vehicles

La

Malo po malo ,Bg airport ce postati evropski lider u vanrednim slijetanjima. ;)
Siguran sam da Alen vodi evidenciju svega ovoga. I eto ideja za novu analizu u bliskoj buducnosti.

Odgovori
Ba

Postovani,
nema potrebe za takvim komentarima, vrata nisu od folije niti najlona vec je staklo puklo na vratima i u fazi je zemene, a vrata se normalno otvaraju i vatrogasci ne iskacu kroz foliju vec izlaze na vrata.
Nema potrebe pricati tako o necemo o cemu nismo informisani dovoljno, pogtovo ako to rusi i kalja ugled jedne dobro obucene i opremljene jedinice.
iskreno se nadam da je to bila samo sala …:)

Odgovori
Sa

Naravno da je sala.
Ali kako pojedinim odgovoriti na pitanje zasto su vrata od folije?
Iscrpnim objasnjenjem? Nemislim tako.

za

rusi se i kalja ugled jedne dobro obucene i opremljene jedinice takvim improvizacijama odnosno ovakvom slikom >> na vratima nit je staklo, nit je plastika, nit je kazete folija nit je najlon – no sto je ? da je ruzno jes vala – mogli su znaci i sper plocu staviti – a trebali su bukvalno za par sata od pucanja vrata iste da skinu, odnesu kod nekog stakloresca i stave kaljeno staklo- ceo trosak ne bi bio vise od par hiljada din i ne bi komentarisali ovakvu improvizaciju

>>> nego koja se svrha vozilu tezine 52t max brzina od 145km/h – da sto pre stigne na mesto incidenta – pa zaustavni put na ravnom vozila od 52t je ihahaaaa

Te

Bravo za zaposlene!

Odgovori
Dr

Verovatno kada su vedžbali, da su polomili staklo.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Grga na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

@Major Oko svake vrste vazduhoplova, tenka, broda, podmornice mozemo da se raspravljamo da li je bolji ovaj ili onaj, ali oko toga koji je najbolji transportni helikopter je prosto iluzorno pricati. Mi 17 je etalon za sve. Tu nema rasprave..Najproizvodjeniji svih vremena.. Geopolitika je vec nesto drugo.

13. Feb 2025.Pogledaj

Misko na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Hvala za tekst. Svi nas briju da budemo navijaci , rijetko ko da mislimo sire i sistemski.

12. Feb 2025.Pogledaj

Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

11. Feb 2025.Pogledaj

max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

11. Feb 2025.Pogledaj