BEG airport status
LYBE 2002:30 Z 080°04KT 9999 -RASN BKN030 01/00 Q1015 NOSIG=
Fondacija „Pilot Mihailo Petrović“: 29. maj proglašen za Dan pilota Srbije Proglas je donet na bazi pisanih saglasnosti vazduhoplovnih subjekata / Foto: Luka Matović, Tango Six

Fondacija „Pilot Mihailo Petrović“: 29. maj proglašen za Dan pilota Srbije

Vazduhoplovna fondacija „Pilot Mihailo Petrović“ objavila je proglas po kome se za Dan pilota Srbije određuje 29. maj, kao datum kada je pilot Mihailo Petrović napravio svoj prvi samostalni let u Francuskoj, saopšteno je iz te Fondacije.

Kako navode, proglas je donet nakon dugotrajnih analiza i razgovora sa stručnim službama, a na bazi pisanih saglasnosti vazduhoplovnih subjekata:

– Očekujemo da će pripadnici pilotske populacije iskazati pozitivan stav prema novouvedenom Danu pilota Srbije. Prilikom određivanja navedenog datuma primenili smo u punoj meri istorijski, tradicionalni, etički, generacijski, kalendarski, profesionalni, moralni i motivacioni princip.

Rukovodstvo i aktivisti fondacije, u saradnji sa prijateljima, vazduhoplovnim organizacijama i institucijama će osmisliti scenario i odrediti vreme i mesto za primereno, simbolično i dostojanstveno obeležavanje Dana pilota Srbije. –

    Komentari

    a

    …I tada se palilo iz zemlje ako si hteo da nešto napraviš.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

    video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

    19. Jan 2019.Pogledaj
    19. Jan 2019.Pogledaj

    Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

    Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

    19. Jan 2019.Pogledaj

    Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

    Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

    19. Jan 2019.Pogledaj

    JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

    Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

    19. Jan 2019.Pogledaj

    Send this to a friend