BEG airport status
Fondacija „Pilot Mihailo Petrović“: 29. maj proglašen za Dan pilota Srbije Proglas je donet na bazi pisanih saglasnosti vazduhoplovnih subjekata / Foto: Luka Matović, Tango Six

Fondacija „Pilot Mihailo Petrović“: 29. maj proglašen za Dan pilota Srbije

Vazduhoplovna fondacija „Pilot Mihailo Petrović“ objavila je proglas po kome se za Dan pilota Srbije određuje 29. maj, kao datum kada je pilot Mihailo Petrović napravio svoj prvi samostalni let u Francuskoj, saopšteno je iz te Fondacije.

Kako navode, proglas je donet nakon dugotrajnih analiza i razgovora sa stručnim službama, a na bazi pisanih saglasnosti vazduhoplovnih subjekata:

– Očekujemo da će pripadnici pilotske populacije iskazati pozitivan stav prema novouvedenom Danu pilota Srbije. Prilikom određivanja navedenog datuma primenili smo u punoj meri istorijski, tradicionalni, etički, generacijski, kalendarski, profesionalni, moralni i motivacioni princip.

Rukovodstvo i aktivisti fondacije, u saradnji sa prijateljima, vazduhoplovnim organizacijama i institucijama će osmisliti scenario i odrediti vreme i mesto za primereno, simbolično i dostojanstveno obeležavanje Dana pilota Srbije. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    al

    …I tada se palilo iz zemlje ako si hteo da nešto napraviš.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

    @Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

    22. May 2025.Pogledaj

    Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

    Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

    22. May 2025.Pogledaj

    Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

    Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

    22. May 2025.Pogledaj

    Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

    Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

    22. May 2025.Pogledaj