BEG airport status
U Kraljevu održana zajednička vežba Vojske Srbije i MUP-a “Zajednički udar 2018“, Vučić: RV i PVO dobija još tri Mi-17 i 4 Mi-35 U vežbi su učestvovale posade tri helikoptera Gazela Helikopterske jedinice MUP-a / Foto: Ministarstvo odbrane

U Kraljevu održana zajednička vežba Vojske Srbije i MUP-a “Zajednički udar 2018“, Vučić: RV i PVO dobija još tri Mi-17 i 4 Mi-35

Pokazna antiteroristička vežba Vojske Srbije i Ministarstva unutrašnjih poslova “Zajednički udar 2018“ održana je juče na dve lokacije u Kraljevu, na Trgu srpskih ratnika i Atletskom stadionu, uz prisustvo gotovo svih najviših državnih zvaničnika na čelu sa predsednikom Srbije.

Osim pomenute vežbe, prikazan je vojni pešadijski ešalon snaga za reagovanje u kome su vojnici bili opremljeni naoružanjem i vojnom opremom po “Programu 1500“ a održana je i svečanost polaganja zakletve vojnika na služenju vojnog roka generacije ’’jun 2018’’.

Pripadnici SAJ u dejstvu uz podršku oklopnog vozila “Miloš“ / Foto: Ministarstvo odbrane Srbije

Na vežbi je učestvovalo oko 2500 vojnika i pripadnika MUP-a, od vojnih jedinica bile su prisutne Specijalna brigade, Vojna policija među kojima i bataljon specijalne namene ‘’Kobre, potom snage za podršku iz obe vazduhoplovne brigade RV i PVO. Od vojnih vazduhoplova su se na nebu iznad Kraljeva mogla videti dva helikoptera, po jedna Gazela i Mi-8T iz sastava 119. mešovite helikopterske eskadrile, 98. vazduhoplovne brigade.

Sadejstvo je vršeno sa snagama za reagovanje MUP-a među kojima su bili pripadnici Žandarmerije, Specijalne antiterorističke jedinice, Helikopterske jedinice, Interventne jedinice i Policijske brigade. Helikopterska jedinica učestvovala je sa tri helikoptera Gazela i jednim AB-212.

U okviru izvršavanja taktičke vežbe koja je sadržala više radnih tačaka, prikazano je rešavanje talačkih kriza na više načina i u više situacija. Tako je viđen prepad na motorna vozila, različite objekte koje su zaposele terorističke grupe kao i njihovo neutralisanje.

Postorjeni ešalon Vojske Srbije sa vojnicima koji su opremljeni naoružanjem i vojnom opremom u programu “Projekat 1500“ / Foto: Vojska Srbije

Cilj ove vežbe je između ostalog bio i zajedničko osposobljavanje i uvežbavanje vojnih i policijskih snaga za reagovanje u planiranju, organizovanju i realizaciji protivterorističkih dejstava.

Nakon završetka vežbe prisutnima se obratio predsednik Srbije Aleksandar Vučić koji je rekao da će država nastaviti da ulaže u vojsku i policiju i da ćemo do kraja ove godine imati 14 najmodernijih lovaca 4. generacije koji će biti, kako je rekao, do zuba naoružani i sa novim radarima.

On je dodao i da je iz Rusije naručeno još 7 transportnih i borbenih helikoptera i da će Vojska Srbije osim 9 Erbasovih H145M dobiti još tri transportna Mi-17 i 4 borbena helikoptera Mi-35. Takođe najavio je i da će do kraja godine stići “najmoderniji PVO sistem“, ne precizirajući o kom sistemu se radi.

Video snimak direktnog prenosa Radio Televizije Srbije:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Даће Бог да стигне нова техника као што је рекао, то би био добар знак опоравка после дугог периода пропасти…да се српском народу врати понос и самопоштовање…

Odgovori
To

Jadna logistika u RViPVO…Gazela, Mi-8, Mi-17, Mi-17V5, Mi-35, H-145M…

Odgovori
Jo

Pa i nije bas Milovi koje si nabrijao imaju iste motore, odrzavanje mi 8/17 i mi 24/35 je skoro isto, Gazela je dobro poznata, tu samo h145 moze da pravi „problem“. Samo snaci ce se oni to su slatke muke. Da dodam da me ove vesti bas raduju, konacno mi35, da docekamo i to ona dva mi24 za JSO ne racunam. E sad ima dosta nejasnoca da li je u pitanju modernizovani 24 ili novi 35, i ako je razlika velika, kako god dobra vest plus jos 3 mi17, stvarno dobro ako bude. Radi se, sta god neko mislijo i bez obzira na sve sitne greske u koracima, radi se, a znamo dobro kako je bilo ranije.

Al

Mi-8 kroz nekoliko godina izlaze iz upotrebe i bice zamenjeni Mi-17V5.

He

U Nisu ostaju samo H-145, Batajnica Mi-17, Mi-34 ide u Lađevce. Mi-34 stiže iduće godine, sa svom opremom, alatima, vučnom radom…

Ni

Prvih godina nema tu nikakvog posebnog održavanja. Pri kupovini bilo kog helikoptera uzima se štok rezervnih delova za par godina unapred. A što se pregleda tiče, to su uglavnom godišnji i 100h pregledi, tako da ni tu nema neke muke.

He

Mislio sam na Mi-35. Greška u kucanju.

Pl

Torbar: Mi-8 se povlači iz upotrebe,ne zna se tačno kada,ali uskoro sigurno.

Prvo su najavili po 4 Mi-35 i 4 Mi-17,sada je jedan Mi17 otpao.Iako dođu kada bude bilo i ako bude,nadam se da neće biti polovnih Mi-35 već novi Mi-35M,videćemo uglavnom,to za sada samo najave.

Pe

Lepe vesti

Odgovori
Pe

Znaci Nove rakete i Novi radari, onda u najgorem slucaju nece biti ispod Zuk-ME…….
Nema razloga da sumnjam jer ako ne bude tako eto zestoke kampanje po medijima i pljuvanja cijelog posla…prosto ce tako biti bez obzira sta ja licno mislio o tome.

Odgovori
Sh

Tri ‘iljade za gospodina!

bu

bolje poslujete od nas „komšije“ .. ;) uvijek sam ja govorio da je bolje danas u 2018 godini imati Rusiju za saveznika .

Odgovori
Go

Ne zaostajete ni vi uopste ali je USA oruzije mnogo skuplje u svakom smislu od Ruskog.

Be

jezivoooo

Odgovori
Zo

Sve vise mi VS pocinje sliciti na svojevrsnu pretorijansku gardu. Silne price, obecanja, pomaci kozmeticki, jedva vidljivi. Sve sto je i iole novo puzevim korakom ulazi u operativnu upotrebu. Ministar koji nije sluzio vojsku, ne razlikuje mig35 od mi35, da ne idem sad u arhivu bisera silnih.. avijacija koja je u najoptimisticnijem razmisljanju kvalitativno na nivou one iz 90ih a kvantitativno znamo svi.. o pvo da ne govorim. I ne razumem tu potrebu da se stalno busa u prsa pricom da nece dozvoliti neke oluje i stradanja naseg naroda?! Pa sam je rekao pre mesec dana da bi bilo kakva intervencija, koliko god bila opravdana znacila rat s najmocnijom silom na svetu. Samo dodatno frustrira ljude dok samare primamo sa svih strana. Nikom ne cini uslugu s tim. Pogledaj, pozdravi i vozi.

Odgovori
Ni

Ovo je vazduhoplovni portal, odmorite malo sa politikom.

Mi

Pa sad zvuči malo sve kao da će nam stići do kraja godine sve nabrojano.
Malo morgen. Al dobro je nek stiže i polako.
14 migova ćemo očigledno posedovati do kraja godine što ne znači da ćemo ih imati u našoj zemlji sve na stajanci nego da će zvanično biti naši na papiru i to verovatno u 3 zemlje. Bilo bi lepo videti ih svih 14 u letnom stanju na našem aerodromu al za to ćemo malo duže čekati. To za nove radare je isto lepo čuti opet ali iz izjave „će biti“ jednostavno znače „će biti jednog dana“.. I to ako. Ne do kraja godine.
Nadam se iskreno da će 7 helikoptera kad stigli biti novi a ne polovni ko zna kakvi.
Vreme leti, videćemo uskoro.

Odgovori
Br

Ti mislis da bi vucic stvarno izdrzao da po blicu i kuriru pisu kako su nam migovi generaciju ispod hrvatskih F-16?

Dr

A da se srpskom oficiru i vojniku obezbedi dostojanstvo i ponos Srboljube. A to će se obezbediti tako što će imati krov na glavom, za sebe i svoju porodicu, i normalno ono što je potrebno za život. Plata, dostojna jednog oficira. To što će oni da kupuju helikoptere, itd, meni neće vratiti ponos.

Odgovori
ma

ne znam cemu sluze tolike pokane vezbe, te teroristi, te talacke krize… ovo mi nekako jadno i bedno zvuci… daleko je realnije da vojska vezba na poligonima, i da bude spremna, ako mozemo reci da imamo vojsku, ne samo mi nego cela ex yu…

Odgovori
Gi

Po meni ide nabolje,ali na kraju je Predsednik rekao i najmoderniji PVO,da li je mislio na Pancir S1,Buk M2 ko bi ga znao naravno sem njega.Bilo bi itekako poželjno da Miloš krene malo u masovniju proizvodnju tako i Lazar,o Šumadiji ne bi trošio reči,koliko nam je takav sistem potreban ovde se on naravno ne spominje,opet kažem po mom mišljenju.

Odgovori
La

U govoru emitovanom u direktnom prenosu najavio je i da do kraja godine stize i „najmoderniji sistem pvo“ ?!

Odgovori
Me

Lepe vesti ….posebno raduje sto dolaze nove masine….Mi -35M!

Odgovori
Pl

Medo: I mene će da raduje ako su u pitanju Mi-35M, a ne običan polovan.

Stizu novi Mi-35M, naoruzani Mi-17V5 i Pancir.

He

Tako je. Celo Kraljevo već zna da stiže 4 nova Mi-35, kao i ko od tehničara i pilota ide. U svakom slučaju stiže iduće godine, što bi deca rekla“u fulu“ sa svom opremom, alatima, naoružanjem…

Ma

Za pancir se znalo vec odavno . Samo se ne zna u kolikom broju ce stici pomenuti PVO sistemi.

Ku

Nemam nista protiv i polovni Mi-24P da stignu ! Mi -35M ostvarenje snova !
U svakom slucaju ulaganje kakvo je bilo potrebno VS….

Odgovori
Ž

Не би било добро да стигну половни јер је последњи произведен 1989. То би било такође привремено решење…

Sr

Dokle više ove vežbe kao da se snima Umri muški 6 deo, vojska treba da vežba na vojnim poligonima masovni napad ili odbranu a ne ove filmske predstave za narod, te na Batajnici pa pre toga u Nikincima dokle više, hvali se nabavkom 7 komada hilikoptera kao da je vojska lovačko udruženje. Bez povratka redovnog služenja vojnog roka povećanja plata u vojsci i nabavkom savremenih borbenih sistema sve ovo je cirkuska predstava za narod.
Kupuje na kašikicu hoće 4 MI 35 da obrane Srbiju, 6 komada Nori B52, 6 komada H145, 6 komada Lazara i td…

Odgovori
Me

2+2 uglavnom da se kenulo u nabavku nove opreme posle 30 godina! Lako je dokupiti odredjen broj ako je osposobljen tehnicki i pilotski sastav! Toliko smo unisteni tehnicki i kadrovski da i ovakav nacin da svi rodovi dobijaju na kasikicu je odlicno( svi rodovi V i PVO i kopnena i recna dobivaju po nesto)

Mi

Ovo je kao cirkus Medrano: isti ljudi (specijalci i policajci), ista oprema (promene se jedino etikete i farba), isti scenario (talačka kriza i teroristi), samo menjau lokaciju. Mogli bi da brendiraju ove predstave, pa da nastupaju i u inostranstvu. Možda kapne neka para u budžet, pa kupimo još par helikoptera (recimo neku Augustu, da bude šarenoliko, da se vidi raskoš).

Odgovori
Hh

Oni nesto i rade, za razliku od vas dezurnih kriticara iz baba Julinog puka.

Mi

@Hhh
Nažalost, naša realnost je potpuno drugačija od onogo što se prikazuje na ovakvim sletovima, svidelo se to nekome ili ne. I ja bih voleo da je stanje bolje i nisam kritičan iz neke bahate malicioznosti, već zato što nam se servira vesela cirkuska iluzija u pocepanoj i bušnoj šatri.
U nekoj drugoj dimenziji, na vežbama bi učestvovale jedinice sa naoružanjem uvedenim u operativnu upotrebu, a ne sa par prototipova i opremom podeljenom pred vežbu koju pola njih prvi i poslednji put vidi. Učestvovali bii vojnici iz svih jedinica i rodova, a ne samo odabrana elita. I naravno teroristi i taoci…
Ovih nekoliko nesrećnih Lazara vode kao mečke od grada do grada. Remek delo domaće industrije „univerzalna“ puška M-17 je samo reciklirana M-70, koju nam predstavljaju kao čudo neviđeno. Ono siroče Miloša (jedan jedini) je po potrebi vozao ko je stigao. Uniformu M-10 nikako da standardizuju. Svaki čas nešto menjaju, dorađuju, modernizuju, a ništa nije konkretizovano.
Što se tiče nabavke novih helikoptera, imaćemo u naoružanju čak četiri različita tipa, a jedva krpimo kraj sa krajem i sa onima koje već posedujemo. Nemamo dovoljno pilota, tehničara, rezervnih delova, goriva… Šta će nama u ovom trenutku Mi-35? Zašto se već jednom ne modernizuju Gazele i opreme novim naoružanjem? Ako smo već uzeli Mi-17, zašto ne bi bili potpuno borbeno sposobni (kao Mi-8AMTSh)? Univerzalniji su, mogu da nose isto naoružanje kao i Mi-35 (i veću količinu), imaju neuporedivo veće transportne mogućnosti. Jeste, sporiji su, manjih manevarski mogućnosti i ne izgledaju dovoljno za…ano (a raja voli da se pali i žari).
Izjave o rokovima nema svrhe komentarisati…

„Oni nešto i rade…“ :). Evo, nama je pre dva dana došao majstor da popravi veš mašinu. Dva sata čačkao, napravio haos u kupatilu, a ono što je „popravio“ bolje da nije. I šta sad? Nema veze, bar je nešto radio, trudio se čovek? Ne. Pozvao sam drugog majstora, koji ne samo što „nešto radi“ nego i zna šta radi. Ali sam zato zbog onog koji „nešto radi“ platio i na mostu i na ćupriji.

Ovo „kritičari iz baba Julinog puka“ nisam baš razumeo. Nisam ni za tebe siguran. Nije ni bitno…

He

Mihajilo potpuno si u pravu.

ID

Zaboravio si da dodaš da je vežba ocenjena odličnom ocenom!
I ocenio ministar, koji je valjda naučio šta znači PVO…

Ma

Kako god ovo su odlične vesti

Odgovori
Mi

Citam komentare i neverujem koliko su mozgovi isprani.Vosjka, vazduhoplovstvo, u nikada tezoj poziciji, nalet simbolican, a mi mastamo o 4 mi 35.Pa ljudi moji zar toliko brzo zaboravljamo, da mogu zedne da nas prevedu preko vode 1001 put.Svake godine sve gora situacija i ide nizbrdo, a ovamo s300,mig 29+++,’bukovi,regionalna silaa, a gazi nas ko stigne i gde stigne

Odgovori
Pe

Prijatelju, daj malo optimizma, nije baš sve tako crno…

Zo

@Mig 29++++++
Bravo. O tome i ja govorim. I zbog ovih koji obecavaju i ovih koji aplaudiraju gazit ce nas jos jace. A mi cemo da budemo mirni „ne zato sto smo slabi vec zato sto smo jaki“. Regionalno jaje realno.

Me

@Petar

Jeste.

Jo

Do pre 4,5 god. imali smo na papiru 4 29-tke operativne 2,3 od cega jedan UB. Ukupno operativno 6-8 galebova i orlova zajedno, nijedan operativan AN 26 itd.
Od tada:
Kupljena 2 mi 17v5 (jos 3 u najavi)
Kupljena 9 h145
Nabavljena donirana 10 miga 29 najavljena modernizacija
Gotovo izvesna kupovina mi35 i nekog pvo sistema.
Jesi siguran da nikad nije bilo gore???
Do kupovine dva Mila poslednji helik.su kupljeni 80-tih, Nore koje se nalaze u Toc-u bice prvo iz NI sto ulazi u VS posle raspada ne SRJ nego SFRJ ! Pre ovih 1500 kada su kupljene nove uniforme i oprema?

Ja bas mislim da ide na bolje, e sad sto neko misli da mozes da 30g. ne kupis ni camac na naduvavanje, a onda da neko dodje i preko noci stvori s400 jedno 20 komada su 30 i pride jos 200 t 90 to je druga stvar.

Da su oni pre OVIH kupili nesto, nabavili nesto, uradili bilo sta za VS onda bi ove mogli da ismejavamo, ovako !?

Iz ovog Vulina Julina ostace 14 migova mozda isto toliko remontovanih galebova i orlova, 9 h145 tacnije 6, posto 3 idu u Mup, 5 mi 17, 4 mi 35, verovatno neki pvo… A iza Sutanovca kada nam je bilo „bolje“ i kada smo stvarno bili balkanska sila ostalo je oko 100 000 t celika od pretopljenih tenkova i jedan payper seneka za izvidjanje i fotografisanje.

Br

Pa cak i sa ovih 6 neletnih migova situacija je bolja nego 2012. Da ne pricamo da je H145m 100% sigurno u VS (bukvalno je Airbus objavljivao na svojoj stranici da smo kupili letelice), kupljeni su i Mi-17V-5, uvedena lasta. Od 2012 sa druge strane izgubljeno je 2 galeba, jedan mi-17 i nekoliko letelica je ispalo iz letnog stanja. Kupljene letelice su od mnogo vece vaznosti i sposobnosti kao i mnogo mladjeg godista od ovih izgubljenih tako da je saldo pozitivan. Stvarno ne znam sta je toliko neverovatno kod kupovine jos 7 helikoptera sem cinjenice da smo se svi navikli da od 2000-te godine nismo kupili kvalitativno i kvantitativo slicnu kolicinu opreme

Pl

Joca: -Набављена јесу два Ми-17,али имали смо губитака,та претходна набавка је била недовољна,као и додатна 3 ако дођу наравно,до тада манимо се приче.
-Купљена јесу 9 Х145М,од тога 3 иду МУП-у а само 6 војсци у више намена,видели смо скоро да је Мађарска набавила 20 Х145М са Хфорс тако да ова набавко што смо ми наручили је врло танко.
-Мигови то је већ посебна тема пуна недоумица,није НАБАВЉЕНО 10 мигова и нису донирана,већ само „6“,а посебна тема је модернизација.
-Што се тиче куповине Ми-35 (било би супер ако буде Ми-35М.),и та наруџбина је врло танка,обзиром да нам је такав тип врло неопходан,како основне намене тако и транспортне (делимично транспортне). ПВО је јако неопходан,и до сада ништа није урађено по том питању,да ли ће сачекајмо да не би завршили као и БУК-ови из Белорусије.
-НореБ52 нису уведене још увек у ВС,могуће је због нове верзије.
-1500 Савремених војника,све је то супер и подржавам,али то је ПРЕМАЛО. Подржавам даље опремање али поштено килави си и на томе.
-Што се тиче С400,то је научна фантастика за нас и тренутно немогућа мисија то треба свима да буде јасно,али С-300 је реалнији који није дошао ево већ колико година?,тачније речено ниједан ПВО није дошао,купљен,дониран. Што се тиче Су-30 такав авион нам и није потребан,али верујем да у Србији не би имао ништа да имамо од 14 па до 16 авиона тог типа,али нам се не исплати,зато је могло и морало би већ сада да се покрене питање оно куповине новог авиона типа: МиГ-29М/2,МиГ-35/Д (више сам за ову варијанту,кад за то буде била потреба) и других.
-Што се тиче тенкова и то је ситуација врло танка,имамо доста добрих тенкова М-84,такође и одређен број Т-72 старије варијанте,није се још увек кренуло са модернизацијом тенкова остали су нажалост на ИСТОМ НИВОУ као у доба СФР Југославије,верујем да ће донацијом из Русије Т-72Б (надам се верзији као на овогодишњој паради победе у Москви),и тиме би се донекле поправила ситуација што се тиче тенкова. А што се тек тиче тенкова Т-90,могли бисмо купити неки тип као што је Т-90МС једно 30-ак комада,али би то врв било претешко за логистику,можда и не,али то би било драстичан скок тог типа у оклопу код нас,упознали би нове технологије,али то не верујем,нити се помиње,једино што си ти поменуо.
-А што се тиче Шутановца,сувишно је причати,жалост за оне тенкове,бранили су и служили народу и народности у Србији током 99-те,часно колико и наша војска,нису заслужили,имам ту прилику да пролазим повремено поред тих тенкова,који нажалост и дан данас труле и кородирају на отвореном.

Brad: Нема ништа лоше,само може боље,више,јаче и брже,много се килави ради промоције власти,то требате озбиљно и пмаетно да посматрате.

Jo

Playma u vecoj meri slazem se sa tobom, recimo slazem se da je 2+3 mi17 malo, ali treba biti oprezan kod kupovine novih aparata da ne budu svi kupljeni u isto vreme kako im jednom ne bi u isto vreme istekli resursi, treba napraviti razliku od par godina, i zato verujem da ce se za 4,5 god. nabaviti jos neki mi17 i h145. Sto se tice h145 tacno je Madjari su narucili 20 komada ali oni snjime zele da zamene sve pa cak i mi8 sto je greska.

Sto se tice Migova videcemo kakva ce modernizacija biti, nadajmo se najboljem, ako ona podrazumeva zuk i r77 bolje ne moze, a ako ne obrali smo bostan, za sada je najbitnije da su aparati tu. Za dalju buducnost i ja vidim mig35 mozda ovaj 9.61S 9.67S sto ulazi u VKS bez AESA radara ili neku verziju sa njim, samo operativni troskovi miga35 nisu mnogo manji od onih kod su30. Nego kod nas u raji se stvorila neka anatema da je Su preveliki i da ce cim uzleti da zavrsi u Bugarsku, sto nije tacno, on nama itekako odgovara, jedini ruski lovac kome bi nase nebo bilo zaista tesno je mig31.

Sa mi35 rekao sam da je dobro sto dolazi pa cak i polovan jer mi to nemamo, ali posto ih je najavljeno 4 (samo) nadam se da su novi.

Za PVO se slazem u potpunosti. Samo rekose da je Pancir siguran da su pare tu, doduse Vucic nije rekao da li S1, S2 ili SM ne verujem ni da zna razliku, ali dobro da ne cepidlacimo, ako dodje Pancir bice to pun pogodak. Za nesto jace cvrsto verujem da ce da se desi neki buk i s300 to je moje licno uverenje, videcemo, s400 je naravno realan koliko i deda Mraz.

T90 sam ironicno pomenuo, naravno da ne mislim da mozemo da ga nabavimo, zbog para, a sto se logistike tice nije mnogo zahtevniji od t72 b2,b3 ako nam to ruje daju. Mi morami pod tackom hitno da krenemo u modernizaciju m84 posto su duboko zaostali u 80-tim.

Hocu da kazem ima dosta da se radi, mnogo praznina, ali se krenulo zadnjih godina. Prave se greske u koracima, daju se nepotrebne izjave, politicka promocija itd. ali se nabavlja vise nego u zadnjih 30 god. i to je dobro.

Rp

Ovaj što širi optimizam, teška neznalica. Oni koji rade pri vazduhoplovstvu, jedini znaju, koliko je jadno i bedno.

DR

o cemu vi to ,situacija u vojsci je bolja nego 90-ih to sigurno,nema samoubistava regruta i kradje oruzja iz kasarni kao sto je bilo,piloti nisu nekad imali nove unioforme decenijama pa su krpili stare .A to sto kazete s300 /400 to pricaju novinari koje placa ruska sluzba bezbednosti ,Eu bi nam uvela sankcije kada bi takav sistem koji ulazi u vise od pola Balkana usao u Srbiju a nasi susedi poput Madj,Rum,Bugarske,Grcke bi nam okrenuli ledja dok bi Nato postavio patriot sisteme u Hrvatskoj i Albaniji i Moldaviji i Gruziji kao odgovor Rusima ,to se zna i prvo Rusi tako nesto nebi nikad dozvolili.Sve je bajka i prica.Do sada nam je za Neve pomogla Rusija da se podignu na M standard dok je za Kub koliko znam stiglo resenje iz Ceske.Srbija,Bugarska,Rumunija i Grcka ce praviti zajednicki PVO kako bi se smanjio trosak .Ne zanosi se kao sto vidis jos od Milosevica se prica o Rusima a mi uporno idemo ka zapadu od koga se zivi danas .Kad udjemo u Nato Srbija ce postati centar Jugoistocne Evrope kako u politickom smislu (zato se gradi Beograd na vodi da bi mogao da primi sve diplomate i sluzbenike koji ce biti angazovani )tako i za sve vidove transpota,logistike.Zato ZABORAVI SVE STO SI DO SAD CUO ISTINA JE DRUGA A TVOJA DECA CE ZIVETI DALEKO BOLJE BEZ RATOVA I LUDILA .

ma

Njegova je rec „svetinja“. Sada ne znamo sta ce pre stici do kraja godine od silnih narudzbina, da li Migovi, tenkovi, helikopteri ili PVO sistem. Ova pokazna vezba je jos jedna zabava za narod da mu ne bude dosadno.

Odgovori
Mo

U Hrvatskoj kad je prije 20-ak godina počelo smanjivanje vojske, prvi su otpisani mi24 zbog preskupog održavanja i eksploatacije.

Odgovori
Ed

Smatralo se da su prestari i ne vise toliko potrebni, kao takvi skupi za odrzavanje, pa su proglaseni neperspektivnim. Medutim greska je napravljena jer se nije naslo rjesenje za odrzanje borbene komponente, koja je bila izgubljena sve do dolaska KW.

Pl

Morovlah: Letelice su uglavnom bile stare,pa su zbog velikog održavanja,izbačene. Novo je novo a staro je staro…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Mislav na: Hrvatska potpisala ugovor za nabavku 6 besposadnih letelica Bajraktar TB2, stigao sedmi Rafal

Nijila Pa hajde kazi kakava je afera Patria bila u Hrvatskoj kad si tako naveo? Afera Patria je bila iskljucivo u samoj Finskoj gdje je isplivalo da je nudjen mito pojedinim drzavnicima, a zatim se to prelilo na Sloveniju u njihovim internim istragama. U Hrvatskoj je napravljeno sveobuhvatno testiranje vozila kandidata za novo borbeno vozilo…

25. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Hrvatska potpisala ugovor za nabavku 6 besposadnih letelica Bajraktar TB2, stigao sedmi Rafal

@Leon, Pajo, Mislav Jeste, kod vas se svaka afera pravda politickim prepucavanjima, kako novinari i mediji lazu, da nema presude i da samim tim nije bilo kriminala itd. Nije ni cudo sto HDZ vlada Hr skoro 3 decenije u kontinuitetu. U Hr je bilo toliko afera, ne samo u vojsci, kao ni u jednoj drugoj…

25. Nov 2024.Pogledaj

Jordan na: Hrvatska potpisala ugovor za nabavku 6 besposadnih letelica Bajraktar TB2, stigao sedmi Rafal

@Nenad N. Evo tačnih brojeva, kakav je limit Republike Srbije, nakon raspada SRJ: 948 borbenih tenkova, 786 oklopnih borbenih vozila, 3375 artiljerijskih oruđa, 143 borbena aviona i 46 jurišnih helikoptera. Crna Gora je dobila limit od 77 borbenih tenkova, 64 oklopnih borbenih vozila, 375 artiljerijskih oruđa, 12 borbena aviona i 7 jurišnih helikoptera.

24. Nov 2024.Pogledaj

Max na: Hrvatska potpisala ugovor za nabavku 6 besposadnih letelica Bajraktar TB2, stigao sedmi Rafal

u Hrvatskoj se baŝ ne krade na ovim nabavama pogotov ne na vojsku, krade se na ugovorima kroz druga ministarstva. a u Srbiji je eldorado u građevini jradu da te mozak boli bez tendera i krediti Kine, sad je med i mlijeko a kad dođe na naplatu.

24. Nov 2024.Pogledaj

darfur na: [ANALIZA] Da li su Srbiji zaista potrebni izraelski raketni artiljerijski sistemi PULS i besposadne letelice Hermes?

@goran Napisao si gomilu gluposti. HIMARS se odlicno pokazao i u unistavanju brodova/licnih kapaciteta/zive sile i u unistavnju utvrdjenih pozicija/magacina. Bukvalno sa tim su izmestili skoro sve RU aerodrome uz granicu. Napisati da je HIMARS minobacac je cist debilizam

24. Nov 2024.Pogledaj