BEG airport status
LYBE 1619:00 Z 220°03KT 190V250 6000 NSC 04/M00 Q1031 NOSIG=
Direktor niškog aerodroma: „Konstantin Veliki“ u budžetu države za narednu godinu; Nastavljamo sa modernizacijom "U prethodnih nekoliko meseci država uložila gotovo 1,5 miliona evra za modernizaciju i opremanje niškog aerodroma" / Foto: Aerodrom Konstantin Veliki

Direktor niškog aerodroma: „Konstantin Veliki“ u budžetu države za narednu godinu; Nastavljamo sa modernizacijom

V.d. direktora niškog aerodroma Dušan Knežević je gostujući na „TV Zona Plus“ izjavio da će se i u narednoj godini raditi na modernizaciji i unapređenju kvaliteta usluga, a neki od planova su nove linije, ugradnja prilaznih svetala za kategoriju 1, te izrada projekta za proširenje putničkog terminala, prenosi Fly from Niš.

Kako piše, Knežević je istakao da je država u prethodnih nekoliko meseci uložila skoro 1,5 miliona evra za modernizaciju i opremanje aerodroma:

– Od dela sredstava koja su od strane države uplaćena na račun preduzeća „Aerodromi Srbije“ realizovan je i tender za nabavku novog specijalnog vozila za odleđivanje i zaštitu od zaleđivanja vazduhoplova, a njegova isporuka se očekuje tokom januara.

Takođe, tokom naredne godine zimska služba niškog aerodroma dobiće i savremeno sredstvo za čišćenje snega sa manevarskih površina čime će se i taj segment u vazdušnoj luci unaprediti. –

Naredne godine nova sredstva za efikasniji rad u zimskim uslovima / Foto: Aerodrom Konstantin Veliki

Govoreći o broju putnika na „Konstantinu Velikom“, Knežević je istakao da će na kraju godine aerodrom imati više od 350 hiljada putnika, što će i pored gašenja linije do Ajndhovena početkom 2019. predstavljati rast od 7% u odnosu na prošlu godinu:

– U narednoj godini očekujemo još veći broj putnika, ali će to pre svega zavisiti i od broja novih linija. Aerodrom je u konstantnim pregovorima sa postojećim avio-prevoznicima koji lete iz Niša, ali i novim. Uslovi za avio-kompanije se nisu menjali promenom vlasništva i takvi će za sada ostati.

Cifra od milion putnika je svakako dostižna, ali kako je aerodrom tek na cifri od 350 hiljada putnika na godišnjem nivou, za tako nešto potrebno je vreme kao i dodatna ulaganja u infrastrukturu. Putnički terminal koji je izgrađen 1986. godine projektovan je za 100 hiljda putnika, a posle 32 godine dokazalo se da može opslužiti čak tri puta veći broj.

Aerodrom će zato u narednoj godini raditi na projektu proširenja i adaptacije putničkog terminala, a već 2020. godine očekuju se i prvi radovi na proširenju terminala. Ono što je bitno jeste da je niški aerodrom predviđen u budžetu Srbije za narednu godinu i za tekuće poslovanje je izdvojeno 76 miliona dinara. –

Za 2020. najavljeni radovi na proširenju putničkog terminala / Foto: Aerodrom Konstantin Veliki

Naredne godine najavljen je i početak ugradnje dodatnih prilaznih svetala za dobijanje neophodne kategorije 1 za ILS, a čijom će se ugradnjom u uslovima smanjene vidljivosti umanjiti broj preusmerenih letova na druge aerodrome, kaže Knežević i dodaje:

– Kada je reč o kargo saobraćaju, u ovoj godini zabeležen je značajan pad u količini prevezene robe. Na takav pad uticalo je i odustajanje Turkish Cargo avio-kompanije, koja je svoje letove obavljala do sredine 2017. godine. Za sada niški aerodrom ima čarter kargo saobraćaj koji zavisi od privrednika i špeditera. –

Direktor Aerodroma Konstantin Veliki ocenio je da će ulazak Vansija u „Nikolu Teslu“ sigurno doprineti da se na tom aerodromu poveća broj niskotarifnih avio-kompanija, ali da u svakom slučaju to može samo delimično uticati na niški aerodrom i broj putnika koji će leteti, prenosi Fly from Niš.

    Komentari

    B

    „Ono što je bitno jeste da je niški aerodrom predviđen u budžetu Srbije za narednu godinu i za tekuće poslovanje je izdvojeno 76 miliona dinara“
    To je 600.000 evra…

    Odgovori
    B

    @Branko: Je li to dobro ili lose? Mislim je li to malo ili mnogo novca?

    M

    U nekom virtuelnom budzetu mm ? Ovo nije direktor , ovo je stranacki poltron.

    D

    Iz komentara se vidi da pojedincima ni MILION EURA nije neka suma , za Državu gde su plate u proseku 400 do 500 Eura to je dovoljno velika suma. Aerodrom Niš nije i nikad neće biti ono što je Beohradski ili obližnji Sofijski jer jednostavno gravitirajući broj stanovnika to ne podržava Largo saobraćaj se u svakom slučaju može razviti alk je i za njega potrebno vremw jer Privrwdna kretanja su u porastu.

    N

    Zalosno je sta je drzava uradila sa tim aerodromom. Mesto da raste sad stagnira, opet nije odrziv vec se dotira.

    Odgovori
    А

    Крчме се паре од продаје АНТ, пардон, концесионара накнаде.

    Чекали су изјавом да се види хоће ли бити

    Odgovori
    B

    @Beli
    To je nista. Cak i kada bi ceo iznos bio namenjen modernizaciji, a ne „tekucem poslovanju“ kako je navedeno. Pa cak i malo iznad pise da su u prethodnih par meseci ulozili milion ipo evra u modernizaciju, a za narednu 600.000 za celokupno poslovanje, plus sto i toga nema u budzetu, bar ne jasno navedeno…

    Odgovori
    Л

    Вероватно планирају да на њега слећу и широкотрупци. Упс.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    AL-41F1 na: [POSLEDNJA VEST] Vučić: Helikopterska jedinica MUP-a Srbije dobija tri Erbasova helikoptera H215 Super Puma

    @Direktor Ili ja ne znam da citam ovu listu(moguce) ili Mi-17 od 2017. ima EASA sertifikat? https://www.easa.europa.eu/download/typerating-lists/EASA-T_R_List_Helicopter.pdf a koliko ovde pise https://www.easa.europa.eu/easa-and-you/international-cooperation/easa-by-country?easa_relationship%5B0%5D=field_easa_country_mbmo_target_id mi uopste nismo EASA "member state" i ne podlezemo njihovim pravilima, posto sigurno helikopter policije ne planiramo koristiti na terotiriji EU. Mi-17 u civilne svrhe koristi 15 zemalja, to nije malo.

    16. Feb 2019.Pogledaj

    Spectator na: [POSLEDNJA VEST] Er Srbijin A330 dobio novu šemu bojenja – reklamu „Serbia Creates“ Vlade Srbije

    Pantelija trebalo je na ruskoj cirilici I ruskom jeziku da orgazmiras bosanche?

    16. Feb 2019.Pogledaj

    Blagoje Krstic na: [POSLEDNJA VEST] Er Srbijin A330 dobio novu šemu bojenja – reklamu „Serbia Creates“ Vlade Srbije

    Al se skupila negativna energija jedno cudo. Dal je ostalo u Srbiji bar malo pozitivne energije? Dobro je da se radio na nesto, a kritika je uvek dobro doshla, ali ovi komentari to je jedno cudo negativnosti malicioznosti prezira... Pozdrav iz Majedonije

    16. Feb 2019.Pogledaj

    Send this to a friend