BEG airport status
LYBE 2208:00 Z 300°08KT 260V320 CAVOK 26/18 Q1022 NOSIG=
Hajnan erlajns ukinuo letove iz Pekinga za Beograd Spekuliše se da je uzrok ukidanja linije nedovoljan broj putnika / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Hajnan erlajns ukinuo letove iz Pekinga za Beograd

Avio-kompanija Hajnan erlajns ukinula je letove iz Pekinga za Beograd, a poslednji let na linji Peking–Prag–Beograd bio je u ponedeljak, rečeno je juče „Politici” iz uprave Aerodroma Nikola Tesla.

Kako piše taj dnevni list, sada je iz uprave potvrđeno da se letovi ukidaju, ali kada je prvi put pre deset dana upućeno pitanje Aerodromu o povlačenju kineskog avio-prevoznika nije dobijen konkretan odgovor:

– Budući da se u poslednje vreme spekuliše o ukidanju ove linije zbog malog broja putnika, „Politika” je pitanje uputila aerodromu i pre deset dana. Tada smo dobili odgovor da „ne raspolažu informacijom da će avio-linija Beograd-Prag-Peking biti ukinuta”. Kako saznajemo, „Hajnan” nije obavestio Direktorat za civilno vazduhoplovstvo o ukidanju ove linije. Za razloge prekida avio-veze između Kine i Srbije preko Praga upitali smo i kineskog avio-prevoznika, ali od „Hajnana” nismo dobili odgovor. –

Podsetimo, prvi avion na liniji Peking-Prag-Beograd, nakon 17 godina, sleteo je na beogradski aerodrom 15. septembra prethodne godine. U planu je bilo da se na početku letovi obavljaju dva puta nedeljno preko Praga na ruti Peking-Prag-Beograd, a zatim uvede direktan let Peking-Beograd.

Takođe, početkom avgusta ove godine civilne vazduhoplovne vlasti Kine odobrile su kodšer saradnju između Er Srbije i Hajnan Erlajnsa ne linijama Peking-Prag-Beograd, kao i na liniji Beograd-Skopje.

Povodom uvođenja te linije, naš redovni kolumnista Alen Šćuric analizirao je njene potencijale i mogućnost opstanka.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

G

Qatar je najveca kokurencija na letovima iz BEG ka Pekingu pre svega svojim „(samo)ubistvenim“ cenama.

Odgovori
D

Najviše putnika ide preko Moskve.

L

Očekivano, mali broj putnika. A Kinezi idu pre Aeroflotom zbog 2 torbe a i pričaju da od proleća opet let za Pek, tipujem na Air China

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: Portugalija prvi inostrani kupac brazilskog vojnog transportnog aviona KC-390

Hvala na komentaru. Možda ste već videli ovaj tekst, ima deo i o Portugalu. http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/711/merila-vremena/3506035/sta-je-starije-portugalija-ili-portugal.html

22. Jul 2019.Pogledaj

VladimirM na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Split juri prema vrhu

Touchmeduza, Ne predviđam Ja ama baš ništa. Ja samo savetujem da se pomno prati dešavanje na evropskom avio tržištu. Ja takođe ne bih voleo da dođe do monopola bilo koje Aviokompanije. Uostalom ako je jedan CEO Lufthanse našao za shodno da izjavi onako, mora da tu nešto ima, zar ne? Nisu stvari sjajne ni bajne…

22. Jul 2019.Pogledaj

VladimirM na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Split juri prema vrhu

Aleksandar BG, Oni su iz jednog cuga kupili 20 A350, a mi iz jednog cuga stotine B737. Ovaj podatka znači ama baš ništa. Hvala na savetu, ali meni ne trebaju Alenovi tekstovi da znam kako je prošao Etihad. Dovoljno mi je moja profesija zadnjih 30plus godina. Ako ne verujete ikom drugom eno gore izjave CEO…

22. Jul 2019.Pogledaj

Paqe na: Portugalija prvi inostrani kupac brazilskog vojnog transportnog aviona KC-390

I mi svoju zemlju zovemo Srbija pa je Portugalci ne zovu tako.

22. Jul 2019.Pogledaj

Rajkec na: Direktorat civilnog vazduhoplovstva započinje inicijativu otvaranja i registracije helidroma u Srbiji

Vec je napravljen i pusten u rad Helidrom u KC Nis u aprilu mesecu. Ovo. Je jako dobra vest, nekad je brzina medicinskog transporta presudna, nekad transport od pola sata spase zivot umesto transporta sanitetom od 2 sata primer. Zaista mala investicija koja puno znaci. Obzirom da je Koridor 10 sad jako opeterecen i da…

22. Jul 2019.Pogledaj

Send this to a friend