BEG airport status
LYBE 2014:30 Z 010°08KT 9999 SCT040 08/00 Q1023 NOSIG=
Montenegro erlajns u proteklih 12 meseci prevezao 644 hiljade putnika; Prihodi u 2018. godini veći od 70 miliona evra "Učešće Montenegro erlajnsa u ukupnom broju prevezenih putnika na crnogorskim aerodromima u 2018. godini iznosi 27%" / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns u proteklih 12 meseci prevezao 644 hiljade putnika; Prihodi u 2018. godini veći od 70 miliona evra

Preliminarni izveštaj o poslovanju kompanije Montenegro erlajns za 2018. godinu pokazuje da je ona u proteklih 12 meseci prevezla ukupno 644.000 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, sa flotom do šest aviona i na 7.536 letova u redovnom i čarter saobraćaju, saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navode, u odnosu na 2017. godinu to je za 76.000 ili 13,3% putnika više, sa avionom više u sezonskom periodu, kao i sa 652 ili 10% letova više:

– Pri tome, važno je istaći da prosječna popunjenost putničke kabine za 2018. godinu iznosi 70%, da je na istorijskom
maksimumu i za 2% veća u odnosu na prošlu godinu. Ostvareni rezultat je za 63.000 do 88.000 putnika bolji u odnosu na rezultate ostvarene za poslednjih pet godina.

Učešće Montenegro erlajnsa u ukupnom broju prevezenih putnika na crnogorskim aerodromima u 2018. godini iznosi 27%. Procenat učešća Montenegro erlajnsa u porastu ukupnog broja prevezenih putnika na crnogorskim aerodromima u odnosu na prošlu godinu iznosi blizu 28%. Taj rezultat je ostvaren u konkurenciji do 45 redovnih, čarter i niskobudžetnih avio-kompanija. –

Na svim svojim rutama saobraćala je ka 30 destinacija u 15 država, što predstavlja učešće Montenegro erlajnsa od 53% u ukupnom broju destinacija, kažu iz te kompanije i dodaju:

– Gotovo na svim tržištima je ostvaren porast u broju prevezenih putnika od 6% do 13%. Izuzetak je njemačko tržište, na kojem je prije svega zbog otvaranja linija prema Minhenu i Lajpcigu, ostvaren porast u broju prevezenih putnika od fantastičnih 75%. –

Kompanija je u 2018. godini prihodovala više od 70 miliona evra, od čega je 15 miliona ostalo u Crnoj Gori kroz uplate ličnih dohodaka, poreza i doprinosa na lična primanja, obaveza prema Aerodromima Crne Gore, plaćanje usluga u privredi van turizma i slčno, kažu iz Montenegro erlajnsa i dodaju:

– Direktni prihodi crnogorskoj turističkoj i ukupnoj privredi, koji su generisani od strane putnika MA u toku 2018. godine, iznose oko 160 miliona evra. –

Dobre poslovne rezultate istakao je i izvršni direktor Montenegro erlajnsa Živko Banjević:

– Poslovni rezultat je za 2 miliona eura bolji u odnosu na 2017. godinu, i pored niza otežavajućih okolnosti od kojih posebno treba istaći enormno visoku cijenu avio-goriva. Bilans uspjeha će takođe biti bolji u odnosu na prošlu godinu. Podsjećanja radi, bilans uspjeha već za prošlu godinu je za 2.5 puta bio bolji u odnosu na 2016. godinu. –

Kako navode iz Montenegra, kompanija od dolaska nove upravljačke i rukovodeće strukture do danas, prevezla više od 1,2 miliona putnika, prihodovala oko 140 miliona evra, od čega je oko 30 miliona ostalo u državi po različitim osnovama.

Komentari

p

Dobro bi bilo da napravite realnu analizu poslovanja ove kompanije, umjesto PR tekstova. Sve najbolje.

Odgovori
N

Dobro zapazanje.

D

Gubitak Montenegro Airlinesa u 2017. je bio 4,6 mil EUR. Za ovu 2018. „nikada bolju“, kažu da je za 2mil. EUR bolja od predhodne što znači da su 2018. poslovali sa gubitkom od 2,2mil. EUR.
Ukupni dug u 2017. je bio 76,5 mil EUR.

Odgovori
D

Pardon, 2018 je u minusu 2,6 miliona eura.

I

Vidljivo nedostaje podatak da li oni imaju profit ili gubitak…

Odgovori
D

To je taj “pozitivni PR”. Kažu, da su im poslovni rezultati za dva miliona eura bolji od 2017. u kojoj su imali gubitak od 4,6 milona eura. Ovako lepše zvuči ;)

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: Rusija ujedinjuje kompanije “MiG“ i “Suhoj“

Mayer Зависи од ТТК који су крајем 60-тих постављени пред ОКБ МиГ. Тада је у наоружању већ било на хиљаде МиГ-21 и 23 и тражио се двомоторни авион. Знатно касније је било пројеката једномоторних авиона, као што су нпр Сухојеви С-54, С-55 и С-56 као и МиГ-ов МиГ-33 (не МиГ-29М 9.15 него ЛМФС). На жалост…

20. Feb 2020.Pogledaj

Živojin Banković na: Rusija ujedinjuje kompanije “MiG“ i “Suhoj“

Mayer Постоје разне идеје за МиГ-41. Једна од њих је да се оживи програм МиГ-31М који би могао на пример да добије радар и ел. опрему као и моторе са Су-57. Наравно говоримо о моторима Изделије 30. Су-57 није конструисан за брзине и врхунац лета какве данас има МиГ-31. Petrovic Dusan Мислио сам на то…

20. Feb 2020.Pogledaj

Mayer na: Rusija ujedinjuje kompanije “MiG“ i “Suhoj“

@AL-41F1 Cesto se navodi da je Mig-29 bio kao neki potrosni jeftini lovac planiran da sagori u masovnom frontalnom sukobu u trecem svetskom ratu pa zato nije od pocetka bio sofisticiran nego pre sto se kaze rustikalan. Ako je to tako (i ako ostavimo po strani taj rezon da je u redu zrtvovati stotine ili…

19. Feb 2020.Pogledaj

Mayer na: Rusija ujedinjuje kompanije “MiG“ i “Suhoj“

>> Dal je moguce Dusane da verujes u to sto pricas? O cemu se radi? Offtopic ali covek vam je rekao kako stvari stoje sa kosmodromom Vostocni odakle je do sada izveden jednocifren broj lansiranja a kompleks se razvija vec deceniju i vise i progutao je milijarde. Ista stvar je sa Angarom, dva lansiranja do…

19. Feb 2020.Pogledaj

Paqe na: Rusija ujedinjuje kompanije “MiG“ i “Suhoj“

@ Petrovic Dusan Hajde malo bolje proguglajte. YF-12 je prototip i nije nikada bio operativan lovac a Boža je pisao o operativnim avionima. A An-225 uopšte nije ruski avion vec sovjetski napravljen u Ukrajini u kojoj se i danas koristi.

19. Feb 2020.Pogledaj

Send this to a friend