BEG airport status
[POSLEDNJA VEST] Viz erov let za Dortmund kasni devet sati, dva aviona kompanije se pokvarila, čeka se treći Putnici promenili dva aviona, čekaju treći / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[POSLEDNJA VEST] Viz erov let za Dortmund kasni devet sati, dva aviona kompanije se pokvarila, čeka se treći

Kako Tango Six saznaje iz više izvora, let nikotarifne kompanije Vizer W6 4091 za Dortmund planiran za 06:30 još nije realizovan jer je na dve različite letelice došlo do tehničkih problema sa pneumatikom. Kako na redovno planiranom avionu, tako i na zamenskom.

Trenutno treći avion dolazi po putnike.

Prvi klasični medij koji je javio o problemu, Kurir, preneo je impresije i navodne informacije putnika:

– Gladni smo i žedni! Ovde ima 200, 300 ljudi, let je pun! Čekamo od šest sati! Ovo je katatrofa. –

Međutim, kako Tango Six saznaje, putnici su dobili osveženje i hranu u skladu sa procedurom kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ne

Nije samo procedura kompanije i njihov dobar gest, nego obaveza po EU direktivi koju su kao EU prevozilac duzni da postuju. Svi putnici imaju pravo i na nadoknadu koja za ovakvo kasnjenje treba da bude do 250 eur.

Odgovori
Go

Koliko ja razumem EU direktive, one se odnose samo na letove koji pocinju u EU, tako da se u ovom slucaju ne primenjuju, vec sve zavisi od dobre volje kompanije i nekih drugih zakona (nasih? svetskih normi?).

Ne

Stavka 2, dakle svi wizzair letovi potpadaju pod to. Ovo je sa eu zvanicnog portala.

Air passenger rights
EU air passenger rights apply:
If your flight is within the EU and is operated either by an EU or a non-EU airline
If your flight arrives in the EU from outside the EU and is operated by an EU airline
If your flight departs from the EU to a non-EU country operated by an EU or a non-EU airline

Odgovori
Bo

Svi lepo pošaljite upozorenje mejlom Wizz-u, a ako ne isplate odštetu onda direktoratu

Odgovori
sa

Letovi kompanija iz EU spadaju pod gorenavedeni zakon i u ovom slucaju Wizzair treba da isplati odstetu svim putnicima.
Ja sam ostvario pravo putem refundacijaavionskekarte.eu. Treba ih kazniti zbog ovako neljudskog odnosa prema putnicima, koliko god niskobudzetna kompanija bila u pitanju.

Odgovori
Ma

Wizz je raspad sistema u odnosu na Ryan. Od 4 leta koja sam rezervisao uposlednjih mesec dana dva su kasnila po sat vremena, a dva su otkazana. Ni na aerodromu u Becu, ni na aerodromu u Nisu nisu formirali priority liniju. U Becu sam sa detetom od godinu dana usao poslednji u avion, zato sto nikog nije bilo da preuzme kolica. Na kraju ih nisu ni obelezili, mogla su da ostanu na aerodromu i nikom nista. U Nisu smo se sinoc 20 minuta smrzavali na minusu u onom plasticnom bunkeru zbog kasnjenja aviona.

Tako da, sto se tice usluge na liniji Bec-Nis, oni su svetlosnu godinu iza Ryana na liniji Bratislava-Nis. Jedino je osoblje u avionu bilo u redu.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Jordan na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Ako je verovati specifikacijama, trebalo bi da može. Nora je visoka 3,4m a A400M dozvoljava teret visine 3,85 cm. U širinu i dužinu ima više mesta. Treba gledati malo širu sliku, ovaj avion bi obezbedio puno bolju podršku srpske namenske industrije svojim kupcima.

12. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Verovatno u svetskom vrhu sto se tice vojne primene, iako ima i jeftinijih resenja. Za civilnu primenu malo teze, jer dok "covek na terenu" ne ode i ne pogleda problem, nema ni resenja. Inace Erbasov Atlas ima za trecinu vecu nosivost i za trecinu veci dolet od Embraerovog Milenijuma koga sad svi nesto kupuju (srednja…

11. Dec 2024.Pogledaj

omniameamecumporto na: Na četvrtom rođendanu PR-DC-a: Predstavljen IKA-Rocket, dron naoružan Zoljama

Zolja je bestrzajna na ramenu vojnika koji ima oslonac na čvrsto tlo. Na dronu nije.

11. Dec 2024.Pogledaj

Miks na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Do pre neki dan imali jedan An-26 sa gotovo izvesnim gašenjem transportne komponente vojne avijacije, a sad ljudima ne valja 2xC-295 i potencijalna nabavka A-400M. Svetu se zaista ne može ugoditi. Mimo ove priče, odličan je ovaj sistem satelitskog monitoringa, ali nekako sam više za to da kupimo i lansiramo svoje satelite od Rusa ili…

11. Dec 2024.Pogledaj

Yoda na: „Dassault Aviation“ zapošljava menadžere za program „Rafal Srbija“

Imaš kupca koji u početnoj nabavci pazari robu vrednu 2.7 mlrd € - pa još u tako osetljivoj svrsi poput odbrane - naravno da će svaka ozbiljna firma za takvog kupca oformiti posebnu organizacionu komponentu koja će raditi samo na tom segmentu poslovanja - da bi sve robe i usluge bile isporučene po ugovoru, realizovao…

11. Dec 2024.Pogledaj