Kako Tango Six saznaje iz više izvora, let nikotarifne kompanije Vizer W6 4091 za Dortmund planiran za 06:30 još nije realizovan jer je na dve različite letelice došlo do tehničkih problema sa pneumatikom. Kako na redovno planiranom avionu, tako i na zamenskom.
Trenutno treći avion dolazi po putnike.
Prvi klasični medij koji je javio o problemu, Kurir, preneo je impresije i navodne informacije putnika:
– Gladni smo i žedni! Ovde ima 200, 300 ljudi, let je pun! Čekamo od šest sati! Ovo je katatrofa. –
Međutim, kako Tango Six saznaje, putnici su dobili osveženje i hranu u skladu sa procedurom kompanije.
Nele
Nije samo procedura kompanije i njihov dobar gest, nego obaveza po EU direktivi koju su kao EU prevozilac duzni da postuju. Svi putnici imaju pravo i na nadoknadu koja za ovakvo kasnjenje treba da bude do 250 eur.
Golub
Koliko ja razumem EU direktive, one se odnose samo na letove koji pocinju u EU, tako da se u ovom slucaju ne primenjuju, vec sve zavisi od dobre volje kompanije i nekih drugih zakona (nasih? svetskih normi?).
Nele
Stavka 2, dakle svi wizzair letovi potpadaju pod to. Ovo je sa eu zvanicnog portala.
Air passenger rights
EU air passenger rights apply:
If your flight is within the EU and is operated either by an EU or a non-EU airline
If your flight arrives in the EU from outside the EU and is operated by an EU airline
If your flight departs from the EU to a non-EU country operated by an EU or a non-EU airline
Bojan
Svi lepo pošaljite upozorenje mejlom Wizz-u, a ako ne isplate odštetu onda direktoratu
sale
Letovi kompanija iz EU spadaju pod gorenavedeni zakon i u ovom slucaju Wizzair treba da isplati odstetu svim putnicima.
Ja sam ostvario pravo putem refundacijaavionskekarte.eu. Treba ih kazniti zbog ovako neljudskog odnosa prema putnicima, koliko god niskobudzetna kompanija bila u pitanju.
Marko
Wizz je raspad sistema u odnosu na Ryan. Od 4 leta koja sam rezervisao uposlednjih mesec dana dva su kasnila po sat vremena, a dva su otkazana. Ni na aerodromu u Becu, ni na aerodromu u Nisu nisu formirali priority liniju. U Becu sam sa detetom od godinu dana usao poslednji u avion, zato sto nikog nije bilo da preuzme kolica. Na kraju ih nisu ni obelezili, mogla su da ostanu na aerodromu i nikom nista. U Nisu smo se sinoc 20 minuta smrzavali na minusu u onom plasticnom bunkeru zbog kasnjenja aviona.
Tako da, sto se tice usluge na liniji Bec-Nis, oni su svetlosnu godinu iza Ryana na liniji Bratislava-Nis. Jedino je osoblje u avionu bilo u redu.