BEG airport status
Wizz Air otvorio Trening centar u Budimpešti; Kabinski trenažer, dva simulatora letenja i kapacitet za do 300 članova posade dnevno Trening centar sadrži Trenažer za hitnu evakuaciju kabine, kao i Trenažer u slučaju požara najnovije generacije tipa V9000 Commander firme Flame Aviation / Foto: Wizz Air

Wizz Air otvorio Trening centar u Budimpešti; Kabinski trenažer, dva simulatora letenja i kapacitet za do 300 članova posade dnevno

Kompanija Wizz Air obeležila je danas otvaranje novog Trening centra u Budimpešti koji je opremljen kabinskim trenažerom i sa dva simulatora kompletnog leta, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navode, novi Trening centar prostire se na površini od 3.800 kvadratnih metara, a pored trenažera i simulatora u ponudi je i trening za do 300 članova posade dnevno:

– Trening centar, koji je sagradio WING, opremljen je sa dva „full flight“ simulatora aviona tipa A320 CAE 7000XR. U okviru desetogodišneg ugovora, firma CAE pruža usluge vođenja trening centra za Wizz Air, uključujući rukovanje i održavanje trenažne opreme u novom objektu.

Trening centar sadrži i Trenažer za hitnu evakuaciju kabine koji je obezbedila firma TFC, kao i Trenažer u slučaju požara najnovije generacije tipa V9000 Commander firme Flame Aviation. Ovo je integrisani centar gde svi piloti i kabinsko osoblje mogu da se obučavaju.

Kapaciteta do 300 polaznika dnevno – iz svih delova Wizz Airove mreže – u najnovijem trening centru u regionu mogu da se održavaju predavanja u učionici kao i vežbe simulacije leta i kabine. Početni i redovni treninzi na zemlji i rangiranje po tipu su takođe deo ponude obuke. –

Novi trening centar / Foto: Wizz Air
Dostupna dva „full flight“ simulatora / Foto: Wizz Air
Kapacitet centra do 300 polaznika dnevno / Foto: Wizz Air

U okviru novog Trening centra nalazi se i Wizz Air pilotska akademija, otvorena u Budimpešti, koja pojedincima sa malo ili nimalo letačkog iskustva nudi priliku da steknu pilotsku dozvolu za komercijalne letove i mogućnost da rade kao piloti u Wizz Airu, kažu iz te kompanije i dodaju:

– Kao deo ovog programa, Wizz će podržati sve polaznike koji su upisali ovaj program i koji ispunjavaju određene uslove tako što će finansirati deo njihove školarine kako bi im olakšao započinjanje pilotske karijere. Treninge po standardima Wizz Aira će sprovoditi pilotske škole sa kojima se sklopi ugovor. –

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj