BEG airport status
Novosti iz Pipistrela: Proizvedena 900. letelica Virus SW; Sinus 912 prvi LSA sertifikovani avion u Indiji Novi avion jedna je od skoro 1.500 letelica proizvedenih u toj kompaniji / Foto: Pipistrel

Novosti iz Pipistrela: Proizvedena 900. letelica Virus SW; Sinus 912 prvi LSA sertifikovani avion u Indiji

Nakon manje od godinu dana od kako je proizvedena 800. letelica, Pipistrel je objavio završetak radova na njegovoj 900. letelici iz Sinus/Virus porodice.

Kako je saopšteno iz te kompanije, završni radovi na letelici Virus SW su gotovi, a ona je trenutno na putu ka svom vlasniku, vodećem neurohirurgu u Australiji Viniju Kuranu (Vini Khurana), koji planira da volonterski ponudi svoja iskustva kao hirurg i pilot i jednog dana sa medicinskim timom leti do onih kojima je pomoć potrebna.

Pipistrelova 900. letelica iz Sinus/Virus porodice koju je novi vlasnik nazvao „Artemis“ jedna je od skoro 1.500 letelica proizvedenih u toj kompaniji.

Sertifikacija Sinusa 912

Pored vesti o proizvodnji 900. letelice Pipistrel može da se pohvali još jednim uspehom.

Kako ističu, njihov Sinus 912, koji je nosilac „WE!“ ekspedicije, prva je do sada sertifikovana letelica u LSA kategoriji u Indiji.

Podsetimo, tokom „WE!“ ekspedicije dve žene pilota iz Indije ove godine obaviće let oko sveta u Pipistrelovom Sinusu 912 i time postati prve dve žene iz te zemlje koje su u ultralakoj letelici obišle svet.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Sv na: SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja

Koji razlog imaju da daju otkaz. Ako im ne odgovara vrata su im otvorena.

13. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Branko Nemate predstave koliko je to jeftinije. Koliko je kg tereta brodskog transporta u odnosu na avion? Razlika je nebo i zemlja, pardon, more.

12. Dec 2024.Pogledaj

Branko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Od Amerike brodom do Grcke, pa onda vozom, to nije mnogo jeftinije nego npr. 48 leta do Azejberdzana, narocito ako ne moze drugacije, to je sigurno jeftinije od komercijalnih letova, mada i ja mislim da nam to ne treba, ali ako stvarno kupuju, bilo bi logicno dodati jos koju tonu nosivosti i za Nore, sta…

12. Dec 2024.Pogledaj

Boki na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Vlad Ako se trece strane odluce za dostavu avionom, tesko bi se odlucile za prevoz tim A400 zato sto je nalet preskup. Oni se okrecu jeftinim varijantama iz Ukrajine,Egipta ili Azerbejdzana itd. @Branko I sve to navedeno je izvezeno brodovima ili vozom jer je daleko jeftinije. Dostava naoruzanja avionima sluzi samo za slikanje i promocije.

12. Dec 2024.Pogledaj