BEG airport status
LYBE 2604:00 Z 130°04KT CAVOK 13/09 Q1017 NOSIG=
ATR isporučio svoj 1500-ti avion U narednih 20 godina biće zabeležena tražnja za preko 3.000 turboprop aviona / Foto: ATR

ATR isporučio svoj 1500-ti avion

Kompanija ATR juče je proslavila isporuku svog 1500. aviona ATR 72-600 avio-prevozniku Japan Air Commuter, a koja je obavljena krajem oktobra ove godine, saopštio je taj prozivođač.

Kako ističe, ta isporuka poslednji je u nizu ovogodišnjih uspeha kompanije nakon isporuka hiljaditog ATR 72 u julu i petstotog ATR-600 u avgustu.

 
– Od 2010. godine 75% prodaje turboprop letelica pripada kompaniji ATR, pri čemu ona danas drži najveći deo tržišta u regionu. Skoro 500 ATR 42 (50 sedišta) i preko 1.000 ATR 72 (72 sedišta) isporučeno je u više od 100 zemalja.

Prvi avio-program kompanije bio je ATR 42 koji je pokrenut isporukom za francuskog prevoznika Air Littoral. Nakon toga, ATR proizvodi veću verziju aviona, ATR 72, koji je prvi put isporučen kompaniji Finnair. Poslednja u nizu i najmodernija verzija letelica je Serija -600, predstavljena 2009. godine, a prvi put isporučena Roial Air Marocu 2011. godine. – objašnjava taj proizvođač.

Prema prognozama ATR-a, u narednih 20 godina biće zabeležena tražnja za preko 3.000 turboprop aviona.

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Na velikoj večini od tih aerodroma koje spominjete sam putovao autom iz Zagreba i to višekratno. Za neke od njih putujem više puta godišnje. Čak i iz najudaljenijeg Salzburga sam letio. Ja do Beča, Budimpešte, Venecije i Splita stižem sigurno za tri sata i manje, do Zadara za dva, Pule za dva i pol sata.…

25. Apr 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Sam članak o tome nije dostatan kao tema. Da se, nedaj bože, desi neki incident radi premalog broja zaposlenika, da se desi pobuna ili štrajk zaposlenika, onda bi to možda bila tema. Naime, eventualno smanjeni broj radnika može značiti racionalno poslovanje (svi znamo kako se zapošljava u društvenim poduzećima), može značiti pretjerano šparanje i eksploataciju…

25. Apr 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Statističar: Stvarno se ne bi trebali raspravljati na ovom forumu na ovaj način. Ovo je ipak zrakoplovni forum i tu bi trebao biti neki nivo rasprave. No, dobro, Eindhoven je LCC zračna luka (kao i Hahn, Charleroi, Beauvais idr.). Takve zračne luke su alternative večim zračnim lukama, bitno jeftinije od njih i zato ih masovno…

25. Apr 2019.Pogledaj

veron na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Šengen nije uspostavljen za članice EU već one koji nisu dio zajednice.

25. Apr 2019.Pogledaj

Send this to a friend