BEG airport status
[FOTO] Er Frans posle 6 godina ponovo na „Nikoli Tesli“; U ponudi 21 let nedeljno na liniji Pariz-Beograd-Pariz Na ponovno otvorenoj liniji redovno će saobraćati dva Erbasova aviona A319 i A320 / Foto: Branislav Milošević, Tango Six

[FOTO] Er Frans posle 6 godina ponovo na „Nikoli Tesli“; U ponudi 21 let nedeljno na liniji Pariz-Beograd-Pariz

Kompanija Er Frans ponovo je nakon šest godina počela da saobraća na liniji Pariz-Beograd-Pariz, a danas je i svečano u 14 časova i 35 minuta na beogradskom aerodromu, vodenim topovima i presecanjem vrpce, dočekan Er Fransov A320, koji je poleteo sa vazdušne luke „Šarl de Gol“.

Tim povodom, ceremoniji inauguracije prisustvovala je i ekipa Tango Sixa, koja je zajedno sa zvaničnicima „Nikole Tesle“ dočekala avion francuske avio-kompanije, nakon čega je usledila konferencija za novinare. Prisutnima su se nakon sletanja A320 obratili predsednik Vansi erportsa Nikolas Notbar (Nicholas Notebaert), ambasador Francuske u Srbiji Frederik Mondolini (Frederic Mondolini), generalni direktor Er Frans-KLM za Alpe, Balkan i Centralnu Evropu Tajs Komen (Thijs Komen), kao i generalni direktor Er Frans-KLM za francusko tržište Zoran Jelkić.

Nakon šest godina „Tesla“ ponovo pozdravlja Er Frans / Foto: Branislav Milošević, Tango Six
Dočekan / Foto: Branislav Milošević, Tango Six

Prvi je svoje zadovoljstvo zbog ponovnog uspostavljanja rute iskazao predsednik Vansi erportsa, koji je rekao da se ovom ceremonijom, između ostalog, slavi i nova faza razvoja „Nikole Tesle“ koja je započela preuzimanjem Aerodroma od strane te francuske kompanije:

– Srećan sam što prisustvujem današnjem događaju iz tri razloga. Najpre, zato što je današnja inauguracija zapravo ilustracija našeg partnerstva sa Er Fransom, kao jednom od mnogih avio-kompanija sa kojima sarađujemo. Zatim, zato što će nova ruta doneti benefite ne samo građanima Beograda, nego i celoj Srbiji budući da je „Nikola Tesla“ od ključne važnosti za ekonomski razvoj zemlje, ali i za njenu međunarodnu vidljivost.

Na kraju, novom Er Fransovom linijom stvoriće se još jača povezanost između Srbije i Francuske, i to u smislu da će doći do povećanja francuskih turista, ali će se, takođe, osnažiti i ekonomska i politička povezanost dveju zemalja. –

„Nova ruta doneće benefite ne samo Beogradu nego i celoj Srbiji“ / Foto: Branislav Milošević, Tango Six

Da će nova ruta dovesti do intenzivnije saradnje Srbije i Francuske ukazao je i ambasador Mondolini, koji je najavio dolazak francuskog predsednika Emeanuela Makrona u julu ove godine i dodao da je siguran da će beogradski aerodrom i u budućnosti ostvarivati uspehe zahvaljujući novom koncesionaru.

Najavljen i dolazak francuskog predsednika / Foto: Branislav Milošević, Tango Six

Tajs Komen naglasio je ispred Er Fransa da nova ruta povezuje ne samo dve prestonice, već i Beograd sa ostatkom sveta, budući da avioni sa „Šarl de Gola“ saobraćaju do gotovo 200 destinacija:

– U saradnji sa Er Srbijom ponudićemo tri dnevna leta sa odličnom povezanošću sa Severnom i Južnom Amerikom. Na ponovno otvorenoj liniji redovno će saobraćati dva Erbasova aviona A319 i  A320, a kada je reč o ceni avio-karte, drago mi je da obavestim da se od danas karte do Pariza mogu kupiti po ceni od 199 evra. Trenutno je aktuelan i promo popust za let do Njujorka, do kojeg se može doći za 437 evra, odnosno do Bostona za 462 evra. –

O Er Fransovim cenama avio-karata / Foto: Branislav Milošević, Tango Six

Na kraju konferencije, prisutnima se obratio i Zoran Jelkić, koji je istakao da Francuska ima dugu i turbulentnu istoriju sa Beogradom i podsetio da je prvi let na ruti Pariz-Beograd tadašnja francusko-rumunska kompanija za avio-transposrt obavila 21. septembra 1922. godine:

– Beograd je tada prvi put vazdušnom linijom povezan sa Parizom, a prvi Er Fransov avion poleteo je sa aerodroma Pariz-Le Burže 31. aprila 1933. Nakon Drugog svetskog rata let biva obnovljen tek 1967. godine, a zbog situacije u zemlji tokom devedesetih godina, ponovo dolazi do prekida saobraćaja. Dve prestonice bivaju ponovo povezane u periodu od 2005. do 2013. godine, kada iz ekonomskih razloga linija biva ukinuta i sada nakon 6 godina ponovo obnovljena.

Veoma smo optimistični što će nova ruta naše kompanije biti operativna tokom cele godine i očekujemo da 60% Er Fransovih letova bude „point to point“, 25% na duge relacije, a preostali deo činiće letovi unutar Evrope. –

Jelkić najavio da će linija biti operativna tokom cele godine / Foto: Branislav Milošević, Tango Six
Svečano sečenje torte / Foto: Branislav Milošević, Tango Six

Podsetimo, francuska kompanija je još 26. novembra prošle godine najavila uspostavljanje linije, a njenu današnju inauguraciju nakon šest godina neoperativnostni, možete pogledati sutra i u našoj video-reportaži.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Ikar na: Argentina konačno rešila problem supersonične vojne avijacije, od Danske nabavljeni američki F-16

    U miru da ih koriste.....Imali ko info koju inacicu koriste F-16C/D Block 30/32 ili F-16C/D Block 50/52....razliciti su podaci na internetu

    19. Apr 2024.Pogledaj

    Marko na: Argentina konačno rešila problem supersonične vojne avijacije, od Danske nabavljeni američki F-16

    Koliko realno ima resursa u ovim avionima? Koliko dugo Argentina i Ukrajna mogu da ocekuju da ce ih koristiti? Nismo li mi '99. oborili ili ostetili neki od Danskih F-16?

    19. Apr 2024.Pogledaj

    Profa Fini na: Argentina konačno rešila problem supersonične vojne avijacije, od Danske nabavljeni američki F-16

    "Pojedini argenitnski mediji navode da je nabavljeno 18 jednoseda i 6 dvoseda za koje će biti plaćeno 320 miliona dolara..." - a neko bi dao 3.000.000.000 (TRI MILIJARDE!) evra za 12 aviona iz Francuske i priča priču da je to dobro za Srbiju? Možda za one iz Ugrađevinskog fakulteta, da se fino ugrade za nekoliko…

    19. Apr 2024.Pogledaj

    Patriot na: Argentina konačno rešila problem supersonične vojne avijacije, od Danske nabavljeni američki F-16

    I za Srbiju je kupovina polovnih emiratskih Mirage 2000-9 ili grčkih 2000-5 bila bolja opcija kad se već dobija samo short range Mica.

    19. Apr 2024.Pogledaj

    Shalabajzer na: Argentina konačno rešila problem supersonične vojne avijacije, od Danske nabavljeni američki F-16

    Neću ulaziti u to koja je verzija f16 i koliko su stari odnosno kad im ističu resursi,ali jedno nikako ne razumem.Od tolikih silnih milijardi za Ukrajinu,Argentina im za sitne novce "ukrade ispred nosa" 24 aviona.

    19. Apr 2024.Pogledaj