BEG airport status
Er Frans nakon šest godina ponovo uspostavlja liniju Pariz-Beograd-Pariz Na liniji Pariz-Beograd-Pariz 21 put nedeljno / Foto: Air France

Er Frans nakon šest godina ponovo uspostavlja liniju Pariz-Beograd-Pariz

Kompanija Er Frans danas je najavila da će od 31. marta 2019. godine posle šest godina pauze ponovo uspostaviti liniju Pariz-Beograd-Pariz, prenosi Beta.

Kako navodi, ta kompanija obavljaće 21 let nedeljno avionima A319 i A320:

– Sa Aerodroma Šarl de Gol u Parizu let (AF1660) će biti u 12:20 časova, a sa Aerodroma Nikola Tesla (AF1661) u 15:25 časova.

Takođe, putnici će na relaciji Pariz-Beograd moći da biraju između sedam nedeljnih letova avionima Er Fransa i 14 kod-šer letova sa kompanijom Er Srbija. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ma

Sve je uredu,to se i ocekivalo..samo pojedinci su likovali da bi svoje frustracije izlecili…bravo za ovu vest,lepa vest,idemo napred !

Odgovori
dk

Super vest, sto vise neka se leti!

Odgovori
Ne

Zanimljivo.
Jos jedan argument manje u rukama onih koji su govorili da Beogradu treba vise legacy carriera i da nema dobru konektiranost.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: [PARTNER 2023] Detaljnije o premijerama vojne vazduhoplovne tehnike na najvećem srpskom sajmu naoružanja i vojne opreme do sada

@Miloš1977 Tvrdio sam i tvrdim da je Su-30/35 modernizacija Su-27, a ne potpuno nova letelica, kao dokaz da Ruska Federacija od 1991 nije izbacila niti jedan jedini novi avion. Ali Su-30 i Su-35 imaju izmene u odnosu na Su-27, pa i u elementima trapa (krilca) i motora (vektorni potisak) kao i bolji radar od Su-27.…

27. Sep 2023.Pogledaj

Nikola P. na: [PARTNER 2023] Detaljnije o premijerama vojne vazduhoplovne tehnike na najvećem srpskom sajmu naoružanja i vojne opreme do sada

Kada bi bilo više pameti, pa da umesto 3 milijarde EUR ili USD na eskadrilu Rafala, dve milijarde uložimo u dronove i sisteme PVO, a od kineza kupimo eskadrilu za jednu milijardu, koja ionako služi samo za air-policing, mitinge i tako to.... E sada drugo bi bilo kada bi francuzi rekli kupite to, pa neka…

27. Sep 2023.Pogledaj

Nikola P. na: [PARTNER 2023] Detaljnije o premijerama vojne vazduhoplovne tehnike na najvećem srpskom sajmu naoružanja i vojne opreme do sada

@ Zicer ja sam govorio o modelima tj. tipovima krupnih sistema. Da, jeste proizvedeno preko 100 komada, kada zbrojimo sve zajedno, može se reći i preko 200 komada zbirno. Medjutim ne zaboravite da je to period od 5-10 godina, pa kada podelimo na godišnjem nivou ipak nije neki broj. Da sada ne budemo negativni, bolje…

27. Sep 2023.Pogledaj

Ivkos na: [PARTNER 2023] Besposadne letelice i dronovi Jugoimporta i Vojno-tehničkog instituta: VTI bacio rukavicu kompaniji PR-DC – pokrenut i državni razvoj FPV dronova

Za PRDC ne znam. Onaj njihov gazda, da ga ne imenujem, jeste ekscentrican, ali ima love i svoje zamisli kao sto vidimo sporovodi u delo. Ljudi se smeju ( i ja sam) ali on fura svoju pricu i istera na kraju svoje. Setimo se onih prsluka na raketni pogon i letecih automobila. Sprnja ili ne…

27. Sep 2023.Pogledaj