BEG airport status
Er Frans nakon šest godina ponovo uspostavlja liniju Pariz-Beograd-Pariz Na liniji Pariz-Beograd-Pariz 21 put nedeljno / Foto: Air France

Er Frans nakon šest godina ponovo uspostavlja liniju Pariz-Beograd-Pariz

Kompanija Er Frans danas je najavila da će od 31. marta 2019. godine posle šest godina pauze ponovo uspostaviti liniju Pariz-Beograd-Pariz, prenosi Beta.

Kako navodi, ta kompanija obavljaće 21 let nedeljno avionima A319 i A320:

– Sa Aerodroma Šarl de Gol u Parizu let (AF1660) će biti u 12:20 časova, a sa Aerodroma Nikola Tesla (AF1661) u 15:25 časova.

Takođe, putnici će na relaciji Pariz-Beograd moći da biraju između sedam nedeljnih letova avionima Er Fransa i 14 kod-šer letova sa kompanijom Er Srbija. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ma

Sve je uredu,to se i ocekivalo..samo pojedinci su likovali da bi svoje frustracije izlecili…bravo za ovu vest,lepa vest,idemo napred !

Odgovori
dk

Super vest, sto vise neka se leti!

Odgovori
Ne

Zanimljivo.
Jos jedan argument manje u rukama onih koji su govorili da Beogradu treba vise legacy carriera i da nema dobru konektiranost.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

@Zoran Vukosavljević Zahvaljujem za dopunu, da , i jesam procitao da te interkontinentalne ICBM rakete dostizu 19-20 maha jos od kad su izmisljene 1960-ih.

05. Oct 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

@aladinPogledajte geografsku kartu - Izrael je veoma daleko od Irana, a izmedju Izraela i Iraka ima jos drzava. U teoriji bi F-35 mogao da proleti neopazeno kroz vazdusni prostor tih drzava, ali nema dovoljan domet i da se vrati, bez dopune u vazduhu. F-35, ako nema zastitu lovaca, umesto bombi mora nositi i V-V rakete…

05. Oct 2024.Pogledaj

Djuka na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

>> Eksplozivna punjenja su mala Kod Fattah 1 u relativno mali 2. stepen, odnosno projektil, potrebno je spakovati gorivo, motor i toplotni stit. Utoliko manje mesta ostaje za eksplozivno punjenje. Ako je tom raketom uopste dejstvovano, jer zasto bi u ovakvoj akciji upotrebio (i tako obelodanio) najbolje sto imas u arsenalu...

05. Oct 2024.Pogledaj

Niko na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

Kazu Izrael najboji u ovom ili onom... pa dobro zasto ona jos 4 drzave im pomazu protiv Irana? Ispade Iran daleko bolji zato su potrebna 4 brata da im pomognu...

05. Oct 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

@Miraž Postovani, od Iranskog napada na Izrael proslo je vise dana. Tvrdi se kako je udar Irana Izrael naneo veliku stetu Izraelu, u isto vreme osudjuju Izraelske vazdusne udare po Libanu, Gazi i Siriji. Logicki problem; ako je naneta navodna "velika steta", kakvim avionima, sa kojih aerodroma, Izrale nastavlja vazdusne udare? Jedno sa drugim ne…

05. Oct 2024.Pogledaj