BEG airport status
Početak procesa koncesije: Vlada Crne Gore održala predtendersku konferenciju Između ostalih prisutni su bili "Bouygues construction", "Airports de Paris", "TAV", "Limak Group", "Daa International" i korejski "International Airport" / Foto: Vlada Crne Gore

Početak procesa koncesije: Vlada Crne Gore održala predtendersku konferenciju

Vlada Crne gore bila je juče domaćin predtenderske konferencije za dodelu koncesije za aerodrome Crne Gore kojoj su prisustvovali zainteresovani investitori, saopšteno je iz njene službe za odnose s javnošću.

Kako se navodi, konferencija je okupila više od 80 predstavnika 33 kompanije iz Evrope, Amerike i Azije.

Milutin Simović - Predtenderska konferencija za dodjelu koncesije za aerodrome Crne Gore - kadrovi

– Potpredsjednik Vlade Crne Gore Milutin Simović otvorio konferenciju u svojstvu predsjednika Tenderske komisije rekavši da izuzetno visoko interesovanje za naše aerodrome, i prisustvo renomiranih kompanija poput francuskih Bouygues construction i Airports de Paris, turskih TAV-a i Limak Groupa, irskog Daa Internationala, korejskog International Airporta, vidi kao potvrdu da smo u Crnoj Gori stvorili atraktivan i stabilan investicioni ambijent i kao dokaz da je Crna Gora globalno atraktivna investiciona destinacija. –

„U ovom procesu osiguraćemo fer tržišnu utakmicu, a neka pobijedi najbolji.“ / Foto: Vlada Crne Gore

Vicepremijer je rekao zainteresovanim investitorima da Vlada želi da da dobije partnera koji će na oba aerodroma razviti neophodnu infrastrukturu i obezbediti sigurna i kvalitetna radna mesta za zaposlene:

– Kao država kandidat za članstvo u EU koja je odmakla u pregovaračkom procesu, sa otvorenih 32 pregovaračka poglavlja u potpuno smo svjesni važnosti poštovanja pravila i standarda EU u skladu sa Sporazumom o stabilizaciji i pridruživanju i odlučni smo da cijeli proces vodimo u skladu s najboljim evropskim praksama osiguravajući fer i transparentnu tendersku proceduru, uz visok nivo integriteta i etike. Da zaključim – Crna Gora je kvalitetna, pouzdana i sigurna investiciona destinacija. U ovom procesu osiguraćemo fer tržišnu utakmicu, a neka pobijedi najbolji. – zaključio je Simović.

Konsultant Vlade Crne Gore Međunarodna finansijska korporacija (IFC), koja je član Grupacije Svetske banke prezentovala je potencijalnim ponuđačima predmet, parametre i strukturu koncesije, tehničke specifikacije aerodroma, kao i naredne korake u samoj tenderskoj proceduri, stoji u saopštenju Vlade Crne Gore.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Go

Početak kraja crnogorske avijacije. Kroz deset godina očekujem sličnu sliku kao u Sloveniji.

Zarad punjenja ličnih džepova ili zbog pritisaka iz inostranstva, Crna Gora prodaje strateški bitnu kompaniju.

Nadam se da grešim…

Odgovori
Mi

Nazalost negresis Svaka i ole kvalitetna zamlja prepoznatljiva je izmedju ostalog i po svojoj nacionalnoj vazduhoplovnoj konpaniji

Odgovori
sa

Nemojte tako! Eto prilike za razvoj aerodroma u Nikšiću i Beranama a možda gradnja aerodroma u Ulcinju postaje moguća…

Odgovori
Sr

Budite sigurni da Berane i Niksic mogu imati prspektivu Crna Gora moze biti vodeca turisticka destinacija u Regionu Tu turisticka sezona moze dobrom organizacijom da traje 12 meseci u godini Berane ima betonsku pistu na kojoj smo sletali sa Anovima 26 Moze se relativno brzo produziti i opremiti za manje avione poput Atera i njemu slicnnim Sto se tice Niksica tu su potrebana veca sredstva ali nije nemoguce Upravo iz Niksica moze se reci da je nastala Crnogorska Vazduhoplovna tradicija

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Bole na: Nakon incidenta u vazduhu EXPO Osaka zaustavlja demo letove eVTOL letelica – šansa za Srbiju i EXPO 2027?

u zemlji gde se SMS porukama sakupljaju pare za lečenje mi pričamo o letećim taksijima. zamisli zemlju gde je pšenica 2005 koštala 20 din a prošle godine 19.5. Jel to skok u budućnost ili su budućnost expo i leteći taksiji. to realno zanima 0.1% gradjana Srbije. oni koji ili vole tehnologiju ili baš lepo žive.

28. Apr 2025.Pogledaj

Miloš1977 na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

Tesko ce Francuzi dozvoliti deo proizvodnje Rafala u Indiji, ali Indijci nemaju izbora za novi Palubni lovac bombarder. Rafal im je jedini kandidat jer amerikanac ne dolazi u obzir. A tek im Ameri ne bi dali neku licencu za F-35B ili F-18 :-) Rafal F4 jeste velik skok posle MiG-29K ali i bukvalno 3 puta…

28. Apr 2025.Pogledaj

Milan na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Prvenstveno SILA 450/750 Treba domaca avio indistrija da se ozbiljno razvija zato sto imamo potencijala u tome a ne da se daje prvenstvo stranim firmama koje proizvode avione. Misljenja sam da je domace najbolje.

28. Apr 2025.Pogledaj

Bulatovic Nebojsa na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

Branko fantastična analiza i ređanje činjenica. Pogotovo za kapacitete proizvodnje i produkcije sofisticiranih sredstava vojne tehnologije Mnogoljudna zemlja je spremna da obezbedi i dovoljan broj pilota za ovoliku silu aviona. Dokle u isto vreme, (pošto pratim SAD izveštaje o stanju u njihovom RV.kao i novotarijama kod njih) Pentagonove komisije u izveštaju o stanju I sposobnostima…

28. Apr 2025.Pogledaj