BEG airport status
Početak procesa koncesije: Vlada Crne Gore održala predtendersku konferenciju Između ostalih prisutni su bili "Bouygues construction", "Airports de Paris", "TAV", "Limak Group", "Daa International" i korejski "International Airport" / Foto: Vlada Crne Gore

Početak procesa koncesije: Vlada Crne Gore održala predtendersku konferenciju

Vlada Crne gore bila je juče domaćin predtenderske konferencije za dodelu koncesije za aerodrome Crne Gore kojoj su prisustvovali zainteresovani investitori, saopšteno je iz njene službe za odnose s javnošću.

Kako se navodi, konferencija je okupila više od 80 predstavnika 33 kompanije iz Evrope, Amerike i Azije.

Milutin Simović - Predtenderska konferencija za dodjelu koncesije za aerodrome Crne Gore - kadrovi

– Potpredsjednik Vlade Crne Gore Milutin Simović otvorio konferenciju u svojstvu predsjednika Tenderske komisije rekavši da izuzetno visoko interesovanje za naše aerodrome, i prisustvo renomiranih kompanija poput francuskih Bouygues construction i Airports de Paris, turskih TAV-a i Limak Groupa, irskog Daa Internationala, korejskog International Airporta, vidi kao potvrdu da smo u Crnoj Gori stvorili atraktivan i stabilan investicioni ambijent i kao dokaz da je Crna Gora globalno atraktivna investiciona destinacija. –

„U ovom procesu osiguraćemo fer tržišnu utakmicu, a neka pobijedi najbolji.“ / Foto: Vlada Crne Gore

Vicepremijer je rekao zainteresovanim investitorima da Vlada želi da da dobije partnera koji će na oba aerodroma razviti neophodnu infrastrukturu i obezbediti sigurna i kvalitetna radna mesta za zaposlene:

– Kao država kandidat za članstvo u EU koja je odmakla u pregovaračkom procesu, sa otvorenih 32 pregovaračka poglavlja u potpuno smo svjesni važnosti poštovanja pravila i standarda EU u skladu sa Sporazumom o stabilizaciji i pridruživanju i odlučni smo da cijeli proces vodimo u skladu s najboljim evropskim praksama osiguravajući fer i transparentnu tendersku proceduru, uz visok nivo integriteta i etike. Da zaključim – Crna Gora je kvalitetna, pouzdana i sigurna investiciona destinacija. U ovom procesu osiguraćemo fer tržišnu utakmicu, a neka pobijedi najbolji. – zaključio je Simović.

Konsultant Vlade Crne Gore Međunarodna finansijska korporacija (IFC), koja je član Grupacije Svetske banke prezentovala je potencijalnim ponuđačima predmet, parametre i strukturu koncesije, tehničke specifikacije aerodroma, kao i naredne korake u samoj tenderskoj proceduri, stoji u saopštenju Vlade Crne Gore.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

G

Početak kraja crnogorske avijacije. Kroz deset godina očekujem sličnu sliku kao u Sloveniji.

Zarad punjenja ličnih džepova ili zbog pritisaka iz inostranstva, Crna Gora prodaje strateški bitnu kompaniju.

Nadam se da grešim…

Odgovori
M

Nazalost negresis Svaka i ole kvalitetna zamlja prepoznatljiva je izmedju ostalog i po svojoj nacionalnoj vazduhoplovnoj konpaniji

Odgovori
s

Nemojte tako! Eto prilike za razvoj aerodroma u Nikšiću i Beranama a možda gradnja aerodroma u Ulcinju postaje moguća…

Odgovori
S

Budite sigurni da Berane i Niksic mogu imati prspektivu Crna Gora moze biti vodeca turisticka destinacija u Regionu Tu turisticka sezona moze dobrom organizacijom da traje 12 meseci u godini Berane ima betonsku pistu na kojoj smo sletali sa Anovima 26 Moze se relativno brzo produziti i opremiti za manje avione poput Atera i njemu slicnnim Sto se tice Niksica tu su potrebana veca sredstva ali nije nemoguce Upravo iz Niksica moze se reci da je nastala Crnogorska Vazduhoplovna tradicija

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

Da, da, istina... u pravu ste. Hvala na ispravci. Sigurno ima toga još. Hvala na pohvalama.

13. Nov 2019.Pogledaj

Nikola na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

Alene, Sve pohvale za clanak. Vezano za podgoricki aerodrom cini mi se da ste preskocili Rayanair liniju za Barselonu (2 puta nedjeljno).

13. Nov 2019.Pogledaj

Štrumfgoda na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

Michelin gume, k'o nove, nisu ispucale, 6mm ripne, mogu još tri sezone!

13. Nov 2019.Pogledaj

Mayer na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

Ja sam se to odmah zapitao. Takodje jedan komentator gore tvrdi da je ukazivao na problem ali mu je receno da "ima ko ce o tome da brine". Dakle radi se o tipicnom nemarnom odnosu i ignoranciji oficira (odgovornih) prema sredstvima kupljenim od novaca poreskih obveznika, zaposlenih i industrije. Znate ono kako je u domacinstvu…

13. Nov 2019.Pogledaj

Mister No; na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

Miloradovic Nenad je govorio u nekoj emisiji sa Lazanskim, da su hteli da preuzmu za novc orlove VRS i vlada BiH nece da odobri prodaju tih vazduhoplova. Znači nisu vlasništvo RS nego BiH, ako možete da primetite, heliopteri VRS lete pod zastavom BiH, Orlovi VRS verovatno nikad nisu poleteli od ukidanja VRS a vojska BiH…

13. Nov 2019.Pogledaj

Send this to a friend