BEG airport status
Profesija saobraćajnog pilota najplaćenija u Srbiji, zarađuju više i od programera Saobraćajni piloti su u proseku prošle godine zarađivali 131.000 dinara i pretekli programere koji su u proseku primali 109.604 dinara mesečno / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Profesija saobraćajnog pilota najplaćenija u Srbiji, zarađuju više i od programera

Prosečna zarada u Srbiji prošle godine iznosila je 49.650 dinara neto (420 evra), što je za 25 evra više nego 2017. godine, a najveću platu imali su zaposleni u civilnom vazdušnom saobraćaju, prenosi Tanjug.

Kako navode, saobraćajni piloti su u proseku prošle godine zarađivali 131.000 dinara, zahvaljujući čemu su pretekli programere koji su u proseku primali 109.604 dinara mesečno.

Najviše plate imaju zaposleni u eksploataciji nafte, uslužnim delatnostima, rudarstvu i u proizvodnji duvanskih proizvoda, piše Tanjug i podseća da veliku zaradu imaju i zaposleni u snabdevanju električnom energijom, gasom i parom, kao i u finansijskim delatnostima, a posebno u bankarstvu.

Pri kraju lestvice zarada su tekstilci, a na dnu su zaposleni u delatnostima pripremanja i posluživanja hrane i pića i prerađivači drveta, piše Tanjug.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Mi

zar ova plata od 1100 eur nije niska? mislio sam da piloti zaradjuju mnogo vise pogotovo kad pogledam na netu.
Capt top 5500 eur (includes flight pay credit) 31/Oct/16
Capt base 4400 eur (includes flight pay credit)
31/Oct/16
FO top
FO base 2500eur base up to 3500eur. 500eur during linetraing. Contracted through broker.

Odgovori
Po

Veruj mi ovo su potpuno pogresni podaci, pilot sam bio u AS sad y Easyjetu. Za te pare ne bi niko radio, cak i cifre koje si ti pomenuo su male.

Sa

Dobro ste primjetili, Brojke su pa u najmanju ruku pausalne, nedefinisane… Pilot je I kapetan i kopilot, a primanja se znacajno razlikuju. Sta je definisano pod zaradom, sta sve tu spada, o kojoj grani civilnog vazdusnog saobracaja se radi, o prosjeku Mazda…. ne bih rekao… da li se radi o bruto ili neto zaradi..
Istovremeno I komentar Portugalca nije, sto se mene tice, na mjestu. Naravno da bi ljudi radili I rade. Brojke koje Miso spominje su apsolutno na mjestu, naravno opet puno zavisi od kompanije, posla, pozicije, geogrefskog polozaja baze, nacina rada…
Koga zanima podatci su dostupni na internetu.

BB

Možda u prosjek ulaze prijavljeni minimalci pilotskih škola, instruktora, „lisičara“ i poljoprivrednih pilota…

Mi

Tako sam i mislio. Mozda su racunali prosek plate svih zaposlenih u AS.

ni

vise zaradjuju moleri u nemackoj

Odgovori
St

Ha,ha,ove plate verovatno imaju stjuardese!

Odgovori
Su

Evo iz prve ruke, u AS plata kopilota je 215.000,00 rsd + pay/h u zavisnosti od naleta u toku meseca, ali ide od 80.000,00 rsd do 160.000,00 rsd. Tako da je to od 300.000,00 d.p 380.000,00 rsd. Na to ti država uzme oko 100.000,00 rsd godišnje na porez za “velike” plate.

Odgovori
Mi

Pitanje za tebe. Sto radis u toj kompaniji ako ti uzimaju porez na „velike“ plate?

Og

@Mirko, pročitaj svoje pitanje pa sam zaključi koliko je smisleno.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@ Vogon it's not just an aircraft that was purchased. it is entire system that was purchased, entire new philosophy. so, yes, I consider this acquisition as justified one. years in front of us will definitely see placement of order for a brand new crafts. it will be easier to digest those ones when you…

02. Dec 2024.Pogledaj

Pajo na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Djuka, Srbofil zašto bi se bilo koja kako kazete "mala" zemlja EU ili NATO-a odrekla.svog prava da svoje oružane snage organizira i ustroji na nacin kako to sama hoće? To što ste dio saveza ne znači da se određene komponente morate odreći. Po vašem shvaćanju Belgija i Nizozemska ne bi trebale imati nadzvucne komponente, a…

02. Dec 2024.Pogledaj

Padobranac na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Ne bih se složio kako je to šuplja priča. Ostaje fakt kako novi ne bi došli još koju godinu, pa bi time vremenska praznina bila još i veća. Ovako 7 zrakoplova je tu, svaki mjesec stiže po jedan dodatni a obuka se uveliko provodi. Ono što jeste vidljivo ovdje, kako je priča sa izraelskim Baracima…

02. Dec 2024.Pogledaj

Vogon na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

(Google prevoditelj) Kao Mađar, ne vidim problem u tome da hrvatski narod održava let. Ne tako davno Srbi su govorili da žele kupiti dvadesetak aviona, jedan polovni kako bi brzo prešli na zapadni tip i jedan u novoj proizvodnji. Ako Slovačka s 5 milijuna stanovnika može održavati desetak novoproizvedenih, najmodernijih F-16V, to nije opterećujuće ni…

02. Dec 2024.Pogledaj

MedoMed na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Zaslužena mirovina :( Jako dobro je imati Saveznike. Hrvatska ne treba žrtvovati obuku pilota na Rafalaima.

02. Dec 2024.Pogledaj