BEG airport status
LYBE 2011:30 Z 340°09KT 300V010 CAVOK 17/03 Q1026 NOSIG=
[ASCE18] Nacionalni klaster bespilotnih letelica predstavio kartu trenutnih operatera i letelica sa važećim dozvolama za letenje Predstavljeni i sistemi za uočavanje i prizemljivanje bespilotnih letelica / Foto: Tango Six

[ASCE18] Nacionalni klaster bespilotnih letelica predstavio kartu trenutnih operatera i letelica sa važećim dozvolama za letenje

Nacionalni klaster bespilotnih letelica bio je učesnik prošlogodišnjeg Vazduhoplovnog samita jugoistočne Evrope (SEAS), kada je na jednom od panela posvećenom bezbednosti upotrebe bespilotnih letelica diskutovao o tome zašto njihovo korišćenje ipak nije uvek bezbedno.

Samo nekoliko meseci kasnije, bio je deo još jedne konferencije Tango Sixa, ovoga puta posveće obezbeđivanju aerodroma. Tu priliku iskoristili smo da sa menadžerom klastera Simom Markovićem razgovaramo o tome šta su pripremili za posetioce:

– Nacionalni klaster bespilotnih letelica danas je predstavio sisteme koje testira za otkrivanje i uočavanje bespilotnih letelica i kartu gde su obeleženi trenutni operateri i letelice koji imaju važeću dozvolu da lete na određenim teritorijama cele Srbije.

Ova konferencija je bila izuzetno važna i održana na vreme, kako bismo uspeli neke stvari da predupredimo. –

Nacionalni klaster bespilotnih letelica na izložbenom delu konferencije / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six
Puška za prisilno prizemljivanje / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

O kakvim sistemima je reč, kako oni funkcionišu i zbog čega je Konferencija o obezbeđivanju aerodroma održana baš u pravo vreme pogledajte u razgovoru sa našim sagovornikom na sledećem video snimku:

 

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: MAKS 2019: Detaljno smo pregledali Mi-35M i Mi-35P

Beli 1. Такве су инсталације. 2. Може се поставити било шта а хеликоптер може да лети и само са 8 Атака на десном крилу. 3. Постоји.

20. Sep 2019.Pogledaj

dax na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Alene, lepo ste naveli da je aerodrom Dubrovnik napravljen 1936., i da ima probleme zimi zbog čestih bura itd. I da je ceo taj prostor pretrpan granicama i prirodnim preprekama. Koja je logika praviti od Dubrovnika mega aerodrom? Danas da prave aerodrom on bi bio negde između Dubrovnika i Trebinja. Nikako tamo gde je danas...

20. Sep 2019.Pogledaj

Branko na: [REPORTAŽA] BIAS 2019: Rumunsko remek-delo među aeromitinzima

Svaka cast na reportazi, ali bilo bi lepo i da nas obavestite pre odrzavanja manifestacije. Mozda bi neko od nas i otisao. Pozdrav!

20. Sep 2019.Pogledaj

ix na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Sergej, Al-41F1 je već pomenuo, Turska je godinama pokušavala da kupi Patriot od SAD i nečuveno je kako su ih ovi farbali i zavlačili. Kada je došao trenutak da se peglaju dugovi sa Rusima za oboren Su-24, nije bilo teško zaključiti koju struju će da koristi ta pegla... Što se tiče F-35 Turska uopšte nije…

20. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend