BEG airport status
[ASCE18] Nacionalni klaster bespilotnih letelica predstavio kartu trenutnih operatera i letelica sa važećim dozvolama za letenje Predstavljeni i sistemi za uočavanje i prizemljivanje bespilotnih letelica / Foto: Tango Six

[ASCE18] Nacionalni klaster bespilotnih letelica predstavio kartu trenutnih operatera i letelica sa važećim dozvolama za letenje

Nacionalni klaster bespilotnih letelica bio je učesnik prošlogodišnjeg Vazduhoplovnog samita jugoistočne Evrope (SEAS), kada je na jednom od panela posvećenom bezbednosti upotrebe bespilotnih letelica diskutovao o tome zašto njihovo korišćenje ipak nije uvek bezbedno.

Samo nekoliko meseci kasnije, bio je deo još jedne konferencije Tango Sixa, ovoga puta posveće obezbeđivanju aerodroma. Tu priliku iskoristili smo da sa menadžerom klastera Simom Markovićem razgovaramo o tome šta su pripremili za posetioce:

– Nacionalni klaster bespilotnih letelica danas je predstavio sisteme koje testira za otkrivanje i uočavanje bespilotnih letelica i kartu gde su obeleženi trenutni operateri i letelice koji imaju važeću dozvolu da lete na određenim teritorijama cele Srbije.

Ova konferencija je bila izuzetno važna i održana na vreme, kako bismo uspeli neke stvari da predupredimo. –

Nacionalni klaster bespilotnih letelica na izložbenom delu konferencije / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six
Puška za prisilno prizemljivanje / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

O kakvim sistemima je reč, kako oni funkcionišu i zbog čega je Konferencija o obezbeđivanju aerodroma održana baš u pravo vreme pogledajte u razgovoru sa našim sagovornikom na sledećem video snimku:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: Prvih 50 godina Orla: Od prototipa do modernizacije jugoslovenskog jurišnika

Odličan članak i odličan tekst Radića. Orao je bio tu kad je trebalo, a sada je vreme za zasluženu penziju i da se kupi nešto novo.

06. Nov 2024.Pogledaj
06. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Prvih 50 godina Orla: Od prototipa do modernizacije jugoslovenskog jurišnika

Dežurni pljuvač ponovo jaše. Orao ladno može da se pohvali zahvaljujuci svojim performansama gabaritim i taktikama naših pilot da je uspesno dejstvovao u svojoj originalnoj ulozi jurisnika ispod nJboljih NATO avion, radara i vazduh vazduh raketa. Tako se pred svegom dokazao svojoj nameni 99te sto puta više nego Dasault Rafale do sada.

06. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Prvih 50 godina Orla: Od prototipa do modernizacije jugoslovenskog jurišnika

Predivan članak sa ršeno sastavljen kao za knjigu. Hvala T6 od srca.

06. Nov 2024.Pogledaj