BEG airport status
[ASCE18] Nacionalni klaster bespilotnih letelica predstavio kartu trenutnih operatera i letelica sa važećim dozvolama za letenje Predstavljeni i sistemi za uočavanje i prizemljivanje bespilotnih letelica / Foto: Tango Six

[ASCE18] Nacionalni klaster bespilotnih letelica predstavio kartu trenutnih operatera i letelica sa važećim dozvolama za letenje

Nacionalni klaster bespilotnih letelica bio je učesnik prošlogodišnjeg Vazduhoplovnog samita jugoistočne Evrope (SEAS), kada je na jednom od panela posvećenom bezbednosti upotrebe bespilotnih letelica diskutovao o tome zašto njihovo korišćenje ipak nije uvek bezbedno.

Samo nekoliko meseci kasnije, bio je deo još jedne konferencije Tango Sixa, ovoga puta posveće obezbeđivanju aerodroma. Tu priliku iskoristili smo da sa menadžerom klastera Simom Markovićem razgovaramo o tome šta su pripremili za posetioce:

– Nacionalni klaster bespilotnih letelica danas je predstavio sisteme koje testira za otkrivanje i uočavanje bespilotnih letelica i kartu gde su obeleženi trenutni operateri i letelice koji imaju važeću dozvolu da lete na određenim teritorijama cele Srbije.

Ova konferencija je bila izuzetno važna i održana na vreme, kako bismo uspeli neke stvari da predupredimo. –

Nacionalni klaster bespilotnih letelica na izložbenom delu konferencije / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six
Puška za prisilno prizemljivanje / Foto: Dragan Trifunović, Tango Six

O kakvim sistemima je reč, kako oni funkcionišu i zbog čega je Konferencija o obezbeđivanju aerodroma održana baš u pravo vreme pogledajte u razgovoru sa našim sagovornikom na sledećem video snimku:

 

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Mehaničar na: Kineski uskotrupni putnički avion C919 dobio sertifikat tipa, prve isporuke se očekuju krajem godine

Ukoliko ne ponove ruske greške, avion sa dobrim potencijalno i šansom za veći uspeh.

04. Oct 2022.Pogledaj

Miloš77 na: [RAT U UKRAJINI] Eskalacija sukoba, Pentagon ocena: „80% ukrajinskog ratnog vazduhoplovstva ostalo netaknuto“

@Dead1 Imaju ali ne za suzbijanje desetine ii stotine tenkova sa istim. To ni ameri ne bi mogli sa F-15 samo jer bi bili u dometu PVO a tenkova ima jako mnogo!! Mora prvo PVO da se suzbije bar 90%, pa tek onda F-15E ili Su-34 i mnogo mnogo borbenih BPL sa pametnim bombicama i…

03. Oct 2022.Pogledaj

Vaste na: [RAT U UKRAJINI] Eskalacija sukoba, Pentagon ocena: „80% ukrajinskog ratnog vazduhoplovstva ostalo netaknuto“

@zulum Upravu si ,pobrkao sam jedan je oboren a dva pilota su bila posto je dvosed bio ! Bio je i F-16 oboren Kubom i Harier je oboren na njega sam zaboravio !

03. Oct 2022.Pogledaj

Zulum na: [RAT U UKRAJINI] Eskalacija sukoba, Pentagon ocena: „80% ukrajinskog ratnog vazduhoplovstva ostalo netaknuto“

Imala je SFRJ/RS/RSK potpunu zračnu prevlast od 1991. do 1995. s čak jednom zračnom pobjedom (UH-1 promatrača EZ) i s vrlo slabim rezultatima PZO u RH i BiH: 3 MiG-21 i 1 An-2 (HRZ) 1 An-26 i 2 Mi-8 (ARBiH) 1 Mirage, 1 F-16 i 1 Sea Harrier (NATO) i onda u SRJ 1999. 1…

03. Oct 2022.Pogledaj

Send this to a friend