BEG airport status
Prvi od 184 naručena A321neo aviona isporučen Viz eru u Hamburgu "Viz er sa 184 poručenih A321neo aviona najveći Erbasov klijent" / Foto: Aribus

Prvi od 184 naručena A321neo aviona isporučen Viz eru u Hamburgu

Kompanija Erbas danas je u Hamburgu isporučila prvi od 184 naručena A321neo aviona avio-prevozniku Viz er, a primopredaji su prisustvovali generalni direktor Viz era József Váradi i glavni komercijalni direktor Erbasa Christian Scherer, saopštio je taj evropski proizvođač.

Kako navodi, avione nove generacije pokreću dva Pratt & Whitney GTF motora, a karakerišu ih do sada najšira uskotrupna kabina, 239 sedišta u jednoj klasi, maksimalna fleksibilnost, ekonomičnost u potrošnji goriva, kao i niski operativni troškovi.

Prvi A321neo isporučen u Hamburg / Foto: Airbus

Kompanija Viz er širom Evrope saobraća sa više od 100 aviona A320 porodice, ističu iz Erbasa i dodaju da 261 letelica te porodice trenutno čeka isporuku, kao i da je Viz er sa 184 poručenih A321neo aviona najveći Erbasov klijent.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

BB

Jel im aneki egzaktan podatak koliko pri krstarećoj brzini (i koja je) pri MTOW troši CEO a koliko NEO i koliko to utiče na troškove po sjedalu?
Divno je čuti za uštede, samo ne znam da li one imaju svoj offset u troškovima.

Odgovori
Vl

BB,

Još nema takvih podataka javno dostupnih. Mi dobijamo prvi B737Max za koji mesec, pa eto mene ovde sa podacima iz prve ruke za pola godine ili više.

Reklama je čudo, a život piše romane.

BB

👍

se

prost sam covek ali veći precnik n1 ventilatora dvostrujnog motora znaci veci potisak i efikasniji motor. ali veci precnik motora povecava i ceoni otpor. kako se te dve kalkulacije nalaze pojma nemam ima strucnijih. mada ne bi valjda ludovale toliko kompanije za a321neo da stvarno nije toliko efikasan, sto se kaze gadja u sweet spot. secamo se koliki je flop bio a321 kada se pojavio a evo gde je sada peglace baru redovno.

Odgovori
Ba

U principu, radi se o tome da je smanjenje potrošnje usled većeg stepena dvostrujnosti veće nego štetan efekat koji izaziva povećanje otpora usled većeg poprečnog preseka motora.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj