BEG airport status
LYBE 1916:00 Z 290°05KT 5000 -SG BR SCT005 OVC010 00/M00 Q1032 NOSIG=
Prvi od 184 naručena A321neo aviona isporučen Viz eru u Hamburgu "Viz er sa 184 poručenih A321neo aviona najveći Erbasov klijent" / Foto: Aribus

Prvi od 184 naručena A321neo aviona isporučen Viz eru u Hamburgu

Kompanija Erbas danas je u Hamburgu isporučila prvi od 184 naručena A321neo aviona avio-prevozniku Viz er, a primopredaji su prisustvovali generalni direktor Viz era József Váradi i glavni komercijalni direktor Erbasa Christian Scherer, saopštio je taj evropski proizvođač.

Kako navodi, avione nove generacije pokreću dva Pratt & Whitney GTF motora, a karakerišu ih do sada najšira uskotrupna kabina, 239 sedišta u jednoj klasi, maksimalna fleksibilnost, ekonomičnost u potrošnji goriva, kao i niski operativni troškovi.

Prvi A321neo isporučen u Hamburg / Foto: Airbus

Kompanija Viz er širom Evrope saobraća sa više od 100 aviona A320 porodice, ističu iz Erbasa i dodaju da 261 letelica te porodice trenutno čeka isporuku, kao i da je Viz er sa 184 poručenih A321neo aviona najveći Erbasov klijent.

 

Komentari

B

Jel im aneki egzaktan podatak koliko pri krstarećoj brzini (i koja je) pri MTOW troši CEO a koliko NEO i koliko to utiče na troškove po sjedalu?
Divno je čuti za uštede, samo ne znam da li one imaju svoj offset u troškovima.

Odgovori
V

BB,

Još nema takvih podataka javno dostupnih. Mi dobijamo prvi B737Max za koji mesec, pa eto mene ovde sa podacima iz prve ruke za pola godine ili više.

Reklama je čudo, a život piše romane.

B

👍

s

prost sam covek ali veći precnik n1 ventilatora dvostrujnog motora znaci veci potisak i efikasniji motor. ali veci precnik motora povecava i ceoni otpor. kako se te dve kalkulacije nalaze pojma nemam ima strucnijih. mada ne bi valjda ludovale toliko kompanije za a321neo da stvarno nije toliko efikasan, sto se kaze gadja u sweet spot. secamo se koliki je flop bio a321 kada se pojavio a evo gde je sada peglace baru redovno.

Odgovori
B

U principu, radi se o tome da je smanjenje potrošnje usled većeg stepena dvostrujnosti veće nego štetan efekat koji izaziva povećanje otpora usled većeg poprečnog preseka motora.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Krunoslav na: Hrvatska ponovo u procesu nabavke višenamenskih borbenih aviona

To i ja tvrdim čitavo vrijeme. Direktna pogodba s bilo kim i za bilo što. Ova javna nabava je opet tako neodređena da će bilo koja odluka biti predmet napada oporbe (tko god da bude tada u oporbi). Zato i mislim da opet ništa od posla. Ovo je Plenkovićev manevar i prebacivanje vrućeg krumpira drugom.

18. Jan 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Aegean dobar kupac za Croatiu Airlines?

Yrraf: Upravo tako. Novak: Kako znam? Pa čitam izjave njihovog managementa, vidim da ne naručuju avion, niti imaju planove da ga naručuju. Ne znam da naručuju A321XLR i da kreću u long-haul, samo kažem da bi to bilo logično obzirom na broj putnika, veličinu flote, feeding linije, te novi model A321XLR kojim sa daleko manjim…

18. Jan 2020.Pogledaj

Tvrtko na: Hrvatska ponovo u procesu nabavke višenamenskih borbenih aviona

... hrvatska je prije samog slanja zahtjeva za zvanicnom ponudom dobila pismo namjere o zainteresiranosti države vlasnice zrakoplova da ih proda... tako su interes za dostavu ponude za nove zrakoplove iskazali Amerika (f35, f16), Švedska(Gripen cd)... ostale države su iskazale interes za dostavu ponuda za rabljene zrakoplove izmedju ostalih i Francuska za Rafale... znači hr.…

18. Jan 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Aegean dobar kupac za Croatiu Airlines?

Postoje posljedice u slučaju bankrota Croatie, čak i smanjenja broja frekvencija, no ja nisam pronašao klauzulu da bi tada država preuzela otplatu kredita.

18. Jan 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Da li je Aegean dobar kupac za Croatiu Airlines?

U narodu se to kaže "zaklali kravu za kilu govedine". Nažalost, to je modus operandi u državama regije.

18. Jan 2020.Pogledaj

Send this to a friend