BEG airport status
Prvi od 184 naručena A321neo aviona isporučen Viz eru u Hamburgu "Viz er sa 184 poručenih A321neo aviona najveći Erbasov klijent" / Foto: Aribus

Prvi od 184 naručena A321neo aviona isporučen Viz eru u Hamburgu

Kompanija Erbas danas je u Hamburgu isporučila prvi od 184 naručena A321neo aviona avio-prevozniku Viz er, a primopredaji su prisustvovali generalni direktor Viz era József Váradi i glavni komercijalni direktor Erbasa Christian Scherer, saopštio je taj evropski proizvođač.

Kako navodi, avione nove generacije pokreću dva Pratt & Whitney GTF motora, a karakerišu ih do sada najšira uskotrupna kabina, 239 sedišta u jednoj klasi, maksimalna fleksibilnost, ekonomičnost u potrošnji goriva, kao i niski operativni troškovi.

Prvi A321neo isporučen u Hamburg / Foto: Airbus

Kompanija Viz er širom Evrope saobraća sa više od 100 aviona A320 porodice, ističu iz Erbasa i dodaju da 261 letelica te porodice trenutno čeka isporuku, kao i da je Viz er sa 184 poručenih A321neo aviona najveći Erbasov klijent.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

BB

Jel im aneki egzaktan podatak koliko pri krstarećoj brzini (i koja je) pri MTOW troši CEO a koliko NEO i koliko to utiče na troškove po sjedalu?
Divno je čuti za uštede, samo ne znam da li one imaju svoj offset u troškovima.

Odgovori
Vl

BB,

Još nema takvih podataka javno dostupnih. Mi dobijamo prvi B737Max za koji mesec, pa eto mene ovde sa podacima iz prve ruke za pola godine ili više.

Reklama je čudo, a život piše romane.

BB

👍

se

prost sam covek ali veći precnik n1 ventilatora dvostrujnog motora znaci veci potisak i efikasniji motor. ali veci precnik motora povecava i ceoni otpor. kako se te dve kalkulacije nalaze pojma nemam ima strucnijih. mada ne bi valjda ludovale toliko kompanije za a321neo da stvarno nije toliko efikasan, sto se kaze gadja u sweet spot. secamo se koliki je flop bio a321 kada se pojavio a evo gde je sada peglace baru redovno.

Odgovori
Ba

U principu, radi se o tome da je smanjenje potrošnje usled većeg stepena dvostrujnosti veće nego štetan efekat koji izaziva povećanje otpora usled većeg poprečnog preseka motora.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj