BEG airport status
LYBE 1123:00 Z 120°08KT CAVOK 10/07 Q1013 NOSIG=
Montenegro Airlines prevezao više od četvrt miliona putnika za šest meseci 2019. godine Montenegro nastavlja sa pozitivnim poslovnim rezultatima / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro Airlines prevezao više od četvrt miliona putnika za šest meseci 2019. godine

Crnogorski nacionalni avio-prevoznik prevezao je 262.954 putnika za šest meseci 2019. godine saopšteno je iz ove kompanije.

– To je za 12.221 putnika ili 4,9 odsto više u odnosu na isti period prethodne godine koja se računa kao rekordna po broju prevezenih putnika.

Kada se posmatra samo prethodni mjesec, Montenegro Airlines je i u junu nastavio sa odličnim komercijalnim rezultatima. U sve tri kategorije saobraćaja prevezeno je ukupno 77.348 putnika, što je 5 odsto više nego u junu prošle godine.

„Plan nam je da u ovoj jubilarnoj godini u kojoj Montenegro Airlines slavi 25 godina od osnivanja prevezemo više od 660.000 putnika,“ / Foto: Montenegro Airlines

Najnoviji podaci pokazuju da je Montenegro i u drugom kvartalu ove godine nastavio pozitivan i uspješan trend ekonomskog rasta sa početka godine. Činjenica je da smo uspjeli da prevezemo više putnika u odnosu na prošlu godinu koja je po svemu bila rekordna. To će se pozitivno odraziti na prihode i na poslovni rezultat, međutim tu je i dalje prisutan niz otežavajućih okolnosti koje se odnose prije svega na visoku cijenu avio-goriva, a potom i na ekstremno visoke troškove restauracije i iznajmljivanja zamjenskih motora za avione tipa Embraer.

Plan nam je da u ovoj jubilarnoj godini u kojoj Montenegro Airlines slavi 25 godina od osnivanja prevezemo više od 660.000 putnika, i ostvarimo bolji poslovni rezultat u odnosu na prošlu godinu. – izjavio je izvršni direktor kompanije Živko Banjević i naglasio da kompanija i pored velike konkurencije za šest meseci ove godine i dalje prednjači u broju prevezenih putnika na crnogorskim aerodromima.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

M

Interesantno da da sa 26% učestvuju u ukupnom broju prevezenih putnika na aerodromima CG a CA 21% u Hrvatskoj

Odgovori
M

Konpanija u vecitom minusu,vlada Crne gore ulaze iz budzeta u nadi da ce se stanje popraviti……!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

hoplit na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

Peskiranje?To je misaona imenica za njih.Nemaju ni farbaru.Imaju jednog farbara koji šeta od pogona do pogona sa pištoljem,farbom,razređivačem i šmirglom.

12. Nov 2019.Pogledaj

Ivan Uzice na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

Treba da uzmemo i migove 17 od Albanaca i one migove 23 sto stoje jos od Iraka, i jastrebove da vratimo. E nasta smo spali, da mastamo da kupujemo ono sto jedna Rumunija ili Madjarska baca. Postali smo deponija u pravom smislu, od auta pa nadalje. Tolike silne nabavke i modernizacije, a bojeva gotovost nepromenjena…

11. Nov 2019.Pogledaj

Captain obvious na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

Ja sam mislio da VTO I Moma imaju više nego dovoljno obučene radne snage da izlupaju limove po dostupnim nacrtima. Ne treba ništa revolucionaran da urade.

11. Nov 2019.Pogledaj

Angir na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

Stauffenberg: Ima potrebe za jurisnicima ali nema za novim zmajevima

11. Nov 2019.Pogledaj

ID na: Ministarstvo odbrane odgovara Aleksandru Radiću i pojašnjava šta će raditi sa Orlovima iz Muzeja vazduhoplovstva

Auto koji stoji na livadi od 1996. niko živ nebi uzeo da koristi. A tek borbeni avion?!? Njegova namena nije da paradira, već najzahtevnije moguće korišćenje. Zgražavam se komentarima gde ljudi po stepenu matiranja i nestajanja boje procenjuju stanje ostatka nekadašnjeg aviona. Da li se iko pita o stanju hidraulike(na novom je pravila probleme), elektrike,…

11. Nov 2019.Pogledaj

Send this to a friend