BEG airport status
LYBE 2002:00 Z 090°03KT 9999 -RASN BKN033 02/00 Q1015 NOSIG=
Brazilska vlada odobrila strateško partnerstvo Boinga i Embraera; Do kraja 2019. predviđeno zaključenje transakcija između dva avio-proizvođača Zajednički poduhvat podrazumeva ulaganje u putničke avione i servisne operacije Embraera, kao i razvijanje tržišta za prodaju Embraerovog KC-390 / Foto: Rojters

Brazilska vlada odobrila strateško partnerstvo Boinga i Embraera; Do kraja 2019. predviđeno zaključenje transakcija između dva avio-proizvođača

Strateško partnerstvo Boinga i Embraera, čiji je cilj brži rast tih kompanija na globalnom tržištu, dobillo je odobrenje Vlade Brazila, prenosi Boing.

Kako navode, odobrenje je stiglo nakon što su se prošlog meseca kompanije dogovorile oko uslova za zajedničko ulaganje (joint venture) u putničke avione i servisne operacije Embraera:

– Predviđeno je da Boing ima 80% vlasničkog udela u novoj kompaniji, a preostali deo zadržaće Embraer. Takođe, ova dva proizvođača dogovorila su se i oko zajedničkog poduhvata vezanog za promociju i razvijanje novih tržišta za vojni transportni avion KC-390. Prema uslovima ovog predloženog partnerstva, Embraer će posedovati 51% udela, dok će 49% pripasti Boingu.

Jednom kada Upravni odbor Embraera ratifikuje svoje prethodno odobrenje, dve kompanije će potpisati konačne transakcione dokumente, a ukoliko se na vreme prikupe odobrenja akcionara i regulatora, zaključenje transakcija očekuje se do kraja 2019. –

Embraerov KC-390 / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Podsetimo, u julu prethodne godine, Boing i Embraer objavili su potpisivanje Memoranduma o razumevanju za uspostavljanje strateškog partnerstva, a koji podrazumeva dva nova poslovna entiteta koja će koristiti zajedničke kapacitete obe kompanije (pogotovo Boinga) u domenima globalnog lanca snabdevanja, prodaje, marketinga i after-market usluga.

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

    video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

    19. Jan 2019.Pogledaj
    19. Jan 2019.Pogledaj

    Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

    Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

    19. Jan 2019.Pogledaj

    Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

    Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

    19. Jan 2019.Pogledaj

    JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

    Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

    19. Jan 2019.Pogledaj

    Send this to a friend