BEG airport status
LYBE 1121:30 Z 090°05KT CAVOK 08/07 Q1014 NOSIG=
Vlada Crne Gore povodom tvrdnji da turski TAV preuzima crnogorske aerodrome: Informacije koje otvaraju različita tumačenja o koncesionom aranžmanu neopravdane i nepotrebne "Zakonska procedura ne poznaje formulacije „da bi neko mogao preuzeti crnogorske aerodrome“, u trenutku kad Vlada još uvijek nije usvojila koncesioni akt / Foto: Radio slobodna Evropa

Vlada Crne Gore povodom tvrdnji da turski TAV preuzima crnogorske aerodrome: Informacije koje otvaraju različita tumačenja o koncesionom aranžmanu neopravdane i nepotrebne

Juče je na internet portalu Cafe del Montenegro (CdM) odjeknula vest da bi turski TAV Airports Holding mogao da uzme pod zakup aerodrome u Podgorici i Tivtu, a kako su preneli iz CdM-a, i  Ministarstvo saobraćaja i pomorstva je potvrdilo da postoji interesovanje turskih kompanija za koncesioni aranžman za crnogorske aerodrome.

Oni su naveli i da TAV već upravlja aerodromima u regionu, i to skopskim i ohridskim u koje je do sad uloženo 110, odnosno 10 miliona evra, a u saradnji sa francuskim kompanijama i aerodromom „Franjo Tuđman“. Takođe, kako su preneli pozivajuće se na Ministarstvo saobraćaja i pomorstva, pored turskog TAV-a kao glavnog pretendenta za budućeg koncesionara, postoji interesovanje i kompanija iz drugih zemalja kao što su: Indija, Italija, Francuska, Emirati, Južna Koreja, Portugal i Nemačka.

Međutim, nedugo nakon objave podgoričkog portala oglasila se i Vlada Crne Gore, koja je istakla da je svako objavljivanje informacija koje mogu otvoriti različita tumačenja o koncesionom aranžmanu za Aerodrome Crne Gore „neopravdano i nepotrebno“. Oni su povodom tvrdnji CdM-a da bi turski TAV „mogao preuzeti crnogorske aerodrome“ objavili i kratko saopštenje za javnost koje vam prenosimo u celosti:

– Iako se u tekstu navodi da je tom mediju u Ministarstvu saobraćaja i pomorstva potvrđeno da postoji interesovanje renomiranih turskih kompanija za koncesioni aranžman za crnogorske aerodrome, smatramo neopravdanim i nepotrebnim saopštavanje bilo kakvih informacija koje mogu otvoriti prostor za različita tumačenja usmjerena ka reklamiranju pojedinih interesenata za aerodrome Podgorica i Tivat.

Zakonska procedura ne poznaje formulacije i konstrukcije „da bi neko mogao preuzeti crnogorske aerodrome“, u trenutku kad Vlada još uvijek nije usvojila Koncesioni akt kao prvi korak tog procesa.

Obavještavamo javnost da je stvaranje preduslova za njegovo usvajanje u finalnoj fazi, a ona istvoremeno znači i najavu sljedećih etapa koje prepoznaje zakonska procedura. Dakle, svaka objava u ovom trenutku, i spominjanje bilo koje zemlje ili kompanije, može samo da nanese štetu procesu koji će obilježiti transparentnost, ravnopravnost svih učesnika, i privlačenje najkredibilnijih kompanija. Jasno ukazujemo da niko ne smije ugrožavati pomenute principe kojima Vlada kao vlasnik Aerodroma Crne Gore, ostaje posvećena do okončanja tog procesa. –

Koncesioni akt još uvek nije stavljen na razmatranje Vlade Crne Gore / Foto: Aerodrom Podgorica

Podsetimo, ministar saobraćaja Crne Gore Osman Nurković je još u avugustu prethodne godine rekao da je Vlada odlučila da ponudi crnogorske aerodrome na koncesiju, međutim koncesioni akt još nije stavljen na razmatranje te institucije budući da je zbog manjkavosti vraćen na doradu.

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Captain obvious na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

    Ja sam mislio da VTO I Moma imaju više nego dovoljno obučene radne snage da izlupaju limove po dostupnim nacrtima. Ne treba ništa revolucionaran da urade.

    11. Nov 2019.Pogledaj

    Angir na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

    Stauffenberg: Ima potrebe za jurisnicima ali nema za novim zmajevima

    11. Nov 2019.Pogledaj

    ID na: Ministarstvo odbrane odgovara Aleksandru Radiću i pojašnjava šta će raditi sa Orlovima iz Muzeja vazduhoplovstva

    Auto koji stoji na livadi od 1996. niko živ nebi uzeo da koristi. A tek borbeni avion?!? Njegova namena nije da paradira, već najzahtevnije moguće korišćenje. Zgražavam se komentarima gde ljudi po stepenu matiranja i nestajanja boje procenjuju stanje ostatka nekadašnjeg aviona. Da li se iko pita o stanju hidraulike(na novom je pravila probleme), elektrike,…

    11. Nov 2019.Pogledaj

    Goran na: Predstavnici Ministarstvо odbrane i Vojske Srbije na bojevom gađanju sistemom PVO Mistral, VS dobija dve verzije sistema

    Polako druze. Nemogu da verujem svojim ocima kad vidim takve komentare. Vi bi sve da imate odma, i nove avione, helikoptere, pvo, tenkove itd itd. Jeste svesni koliko to sve kosta mi smo siromasna zemlja. I pored toga vidi sta je sve uradjeno,sta je nabavljeno u poslednjih 7, 8 god. MIG29, MI17V5, H145M. MISTRAL,PANCIR, LAZAR…

    11. Nov 2019.Pogledaj

    Milovanov Srbislav na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

    Postovana gospodo davne 2008 godinne nasa vojska je prodala jedanes helikoptera MI 8T gde je najmladji bio 1975 godiste kao nerantabilne za dalji remont i eksploataciju i ako je najveci nalet bio 2800 sati Moram vas obavestiti da ti helikopteri u Kirkiziji i okolnim Zemljama jos uvek lete i ni jeda nije imao nikakvih problema…

    11. Nov 2019.Pogledaj

    Send this to a friend