BEG airport status
Banjalučki aerodrom uskoro dobija kargo centar; Ministar saobraćaja RS: Do kraja godine očekujemo 200 hiljada putnika U protekloj godini Aerodrom Banja Luka opslužio 35 hilajda putnika, 15 hiljada više u odnosu na 2017. / Foto: Aerodrom Banja Luka

Banjalučki aerodrom uskoro dobija kargo centar; Ministar saobraćaja RS: Do kraja godine očekujemo 200 hiljada putnika

Aerodrom u Banja Luci trebalo bi uskoro da dobije kargo centar, s obzirom na to da su predstavnici “Aerodroma Republike Srpske” i izvođač radova juče potpisali sporazum o nastavku izgradnje tog objekta, prenosi Glas Srpske.

Kako navode, nakon jučerašnje posete aerodromu u Banja Luci, ministar saobraćaja i veza Republike Srpske Neđo Trninić istakao je da je veoma zadovoljan rezultatima postignutim u proteklom periodu i dodao da se uveliko radi na realizaciji planova za ovu godinu:

– Potpisani sporazum omogućiće nastavak izgradnje kargo objekta. U prošloj godini evidentirano je oko 35.000 putnika, što je značajan rast u odnosu na 20.000 iz 2017. godine, a prema našim procjenama, realno je očekivati da do kraja ove godine imamo 200.000 putnika na banjalučkom aerodromu. –

Trninić je naglasio i da je uspostavljena izuzetno dobra saradnja sa kompanijom Rajaner, a taj avio-prevoznik osim postojeće tri destinacije (Brisel, Stokhlom i Memingen), na proleće uvodi i četvrtu rutu od Banja Luke i to ka Berlinu:

– Takođe, uveliko pregovaramo i sa jednom ruskom kompanijom i sve smo bliže dogovoru da već od proljeća krenu prvi letovi ka Moskvi. Sa agencijom “Kontiki” smo se dogovorili za ljetnu sezonu o dva čarter leta sedmično za Antaliju i jedan do Grčke, najvjerovatnije do Atine. U narednom periodu biće neophodno proširivanje kapaciteta banjalučkog aerodroma. –

Kako prenosi Glas Srpske, vršilac dužnosti direktora “Aerodroma Republike Srpske” Zoran Injac istakao je značaj podrške Vlade RS u svim aktivnostima koje ovo preduzeće realizuje:

– Aerodrom se ne zadovoljava samo razvojem putničkog saobraćaja. Potpisali smo ugovor o nastavku izgradnje kargo objekta, jer je Banja Luka pozicionirana tako da ima punu mogućnost za razvoj i ove vrste saobraćaja. –

Podsetimo, Injac je postao novi v.d. direktora „Aerodroma Republike Srpske“ 1. februara ove godine, kada je na toj funkciji zamenio Duška Kovačevića.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Al

    Za 200.000 putnika morali bi otvoriti još bar 4 LCC linije sa 2 tjedne frekvencije svaka u roku od idućih 5 mjeseci (a svi znamo da Ryanair i ostali najavljuju linije po pola godine unaprijed, znači da sada najave linija bi išla tek u kasno ljeto).

    Ovako će imati oko 150.000, najviše 160.000 putnika (kad bi popunjenost bila enormno velika).

    Tipično pretjerivanje toliko sklono ovim krajevima.

    I onda kada se ta predviđanja ne dese, nikom ništa! Vuk magare…

    Odgovori
    Vl

    A možda se nešto iza brda valja Alene? Šta misliš o tome?
    Recimo povećanje broja frekfenci! Ili možda još neka Kompanija osim Nas i Rusa? Ili ….

    Al

    Kao što rekoh, moralo bi se uvesti novih 8 letove LCC tjedno najkasnije za idućih 5 mjeseci da se to desi. A to nije realno, prvenstveno jer LCC ne otvaraju letove sa početkom letenje za dve-tri mjeseca.

    Rusi koji bi krenuli letjeti u lipnju sa tri tjedna leta i to cijele godine, ne mogu nikako natuči više od 13.000 putnika.

    Ovo što se sad zna je 150.000 do 160.000 putnika, a to je jako daleko od 200.000.

    Kad su se otvorile dvije linije Ryanaira rekao sam za lokalnu televiziju u Banja Luci da sam siguran da će Ryaniar u godinu dana otvoriti pet linija, to je njihov modus operandi. I to će se desiti. Peta linija do kraja godine sigurno se otvara. Moguća je i pokoja frekvencija više, ali i sa time i sa eventualnom ruskom linijom, 200.000 nije realno.

    BB

    Vladimir mi je sumnjiv kao penal na ivici šesnaesterca, izgleda da ima neke insajderske informacije…
    Kako ono bi? Kokice i pivo? 😄

    Vl

    BB,

    Ko, jel’ Ja?

    Ja samo prodajem amrele i biciklom sam išao u vojsku.

    😂😇😉🙃😂

    BB

    S obzirom da je bivši direktor otišao u Izrael, nadam se da će od tamo „potjerati“ jednu liniju :-)

    Odgovori
    Dr

    Swiss od oktobra

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    MedoMed na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    Zaslužena mirovina :( Jako dobro je imati Saveznike. Hrvatska ne treba žrtvovati obuku pilota na Rafalaima.

    02. Dec 2024.Pogledaj

    Srbofil na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    @Tomass Sasvim je svejedno da li ce godinu, dve, tri ili koliko vec, saveznicki avioni cuvali VaP HR. @Djuka Ne bih koristio termin "patuljaste", HR je znacajna zemlja geopoliticki, ali svakako ne vidim +12 aviona kao neki mega diprinos NATO, u koliko znamo da je takticka avijacija upravo najjaci adut tog saveza. Sa druge strane…

    02. Dec 2024.Pogledaj

    Djuka na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    Realno ako jedna Bavarska nema sopstvenu lovacku avijaciju ili sta znam, Bec koji ima duplo veci BDP od Hrvatske, ni ja u kontekstu NATO ne razumem potrebu razlicitih patuljastih EU drzavica da istu skupo placaju i trose desetine miliona evra godisnje na minimalno letenje.

    02. Dec 2024.Pogledaj

    Tomass na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

    Islo se na polovne jel novi jos ne bi doslii. Znami koliko je roj isporuke za noce Rafale i nove F 16.Bugarska i Slovacka jos nisu dobili svoje nove F 16. A narucili su ih prije nego hr Rafale. Ne brini za Hrz

    02. Dec 2024.Pogledaj