BEG airport status
Etihad ervejz menja narudžbine putničkih aviona zbog finansijskih problema Etihad planira da nastavi sa primanjem isporuka Boingovih 787 Dreamlinera / Foto: Etihad ervejz

Etihad ervejz menja narudžbine putničkih aviona zbog finansijskih problema

Kompanija Etihad ervejz saopštila je danas da je restrukturirala prethodno planirane narudžbine od Erbasa i Boinga, a što je posledica finansijskih problema sa kojima se taj avio-prevoznik u poslednje vreme suočava, prenosi Rojters.

Kako piše, iz Etihada je saopšteno da će isporuku od pet Erbasovih aviona A350-1000 i 26 A321neo, kao i šest Boingovih 777-9 letelica preuzeti „tokom narednih godina“, dok će sve preostale narudžbine tokom vremena biti podložne „reprogramiranju, restrukturiranju ili smanjenju“.

Prema Etihadovim dokumentima, ali i zvaničnim sajtovima ta dva proizvođača, Etihad je prethodno obavio narudžbinu 26 Erbasovih A321neo, 40 A350-900 i 22 A350-1000 letelica, kao i Boingovih osam 777-8 i sedamnaest 777-9 aviona, piše Rojters i dodaje:

– Taj avio-prevozik rekao je da planira da nastavi sa primanjem isporuka Boingovih 787 Dreamlinera, ali nije precizirao koliko letelica će biti primljeno. Kako se navodi na zvaničnom sajtu Boinga, Etihad je do sada primio 28 od 71 naručenih B787 Dreamlinera. –

Vest o restrukturiranju narudžbina Etihad je objavio istog dana kada je i Erbas najavio gašenje svog A380 programa.

Podsetimo, kompanija Etihad ervejz u 2017. godini poslovala je sa finansijskim gubitkom u iznosu od 1.52 milijarde dolara, što predstavlja njen drugi uzastopni finansijski gubitak. Shodno tekućem redefinisanju poslovnog modela, Etihad eviejšn grupa (EAG) početkom jula prošle godine najavila je novu organizacionu strukturu i operativni model kako bi sprovela svoj mandat dok započinje sledeća faza transformacije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere

07. Feb 2025.Pogledaj

Nenad na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Možda neki bofors L70 ako imaju i prodaju. Mada sam ja mišljenja da ih mi sami imamo dovoljno. A sve ovo ostalo otpad.

07. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…

07. Feb 2025.Pogledaj

Miki na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

Dakle, za početak, nema autnomnog letenja. Ok! Smislili su pojam vertiporta. Dalje, sad bas nije jasno, ni jedna takva letelica do danas nema FAA ili EASA sertifikat. Ako ih i ne bude do 2027, da li DCV može izdati neki sertifikat, pa da ipak lete, samo kod nas? (...ali u tako nešto ja ne bih…

07. Feb 2025.Pogledaj

Milan na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

Nama trebaju veci a ne komarci,od helikoptera..Mi28,je za nas. ok ne moze sad ali takav,heliš,on je toliko bolji od MI24-35,jel 1986SSSR,je napustio projekat MI24I Presli na MI28,I uradili dobar helih..naravno uz KA52,2najjj. u Ruskoj vojsci. Hrvati su 1992jos imali 10 MI 24,dobili od jbg,od brace,Rusa. ali takva vremena bila!!

07. Feb 2025.Pogledaj