BEG airport status
[NAJAVA] Jednorog, opanak i klavir za 10 dana sleću u Beograd.  Red Bull Flugtag donosi najluđe skalamerije na Adu Ciganliju! "Zadatak je da se poleti sa duge piste u letelicama koje su napravili u garaži, bez motora, akumulatora i katapulta – oruđe su samo vetar, ljudska snaga i otkačenost." / Foto: Predrag Vučković, Red Bull

[NAJAVA] Jednorog, opanak i klavir za 10 dana sleću u Beograd. Red Bull Flugtag donosi najluđe skalamerije na Adu Ciganliju!

Drugi srpski Red Bull Flugtag održaće se za 10 dana, 23. juna na Adi Ciganliji!

Beograd je tako domaćin jednom od samo osam globalnih događaja u 2019. godini iz Flugtag serije, verovatno najprepoznatljivijeg događaja sa Red Bull pečatom.

– Sve to biće samo novi nastavak priče koja je počela 1992. godine u Beču, gde se prva letelica otisnula sa platforme – od tada, letenje nikada nije prestalo. Red Bull Flugtag podigao je svoju čuvenu platformu u preko 150 gradova širom planete, a prethodni događaj je 2013. godine u Beogradu okupio 37 maštovitih ekipa koji su se ohrabrili da polete i u vodu slete pred čak 150.000 ljudi.

Mnogi su im tada zapravo pozavideli, rashladili su se po rekordno vrelom junskom danu 2013. godine, a njihovi poduhvati su sada izazvali još veću konkurenciju – prijave su se utrostručile i po broju i po ludim idejama.

Bilo je teško izabrati timove koji će sada sleteti u vodu, a tu će biti ekipe prilično inspirativnih imena – na zvaničnom Red Bull Flugtag sajtu već sada možete izabrati tim za koji navijate – pogledajte njihove skice, članove posade i biografije na redbullflugtag.rs. Vrlo brzo će vam postati jasno da su se mnogi za ovo pripremili sa ozbiljnim planovima da obore svetski rekord, prelete i Adu, pojedini timovi „prete“ letom do Surčina!

Šta sve neće poleteti? / Foto: Bogdan Kosanović, Red Bull

Šta je njihov zadatak? Moraju da sa duge piste polete u letelicama koje su napravili u garaži, bez motora, akumulatora i katapulta – oruđe su samo vetar, ljudska snaga i otkačenost. Pored kreativnosti, ocenjivaće se dužina leta i nastup na platfomi pre leta, a pored dobre zabave, cilj je i preleteti 78.64m, jer je to svetski rekord koji su 12. septembra 2013. godine postavili “Šaptači kokošaka” u Kaliforniji pred 110.000 ljudi.

Šta je vaš zadatak? Da se uz ovakvu pozivnicu zabavite na beogradskom moru uz adrenalinski šou najhrabrijih i najmaštovitijih Flugtag ekipa, a atmosferu će vam dodatno podgrejati voditeljski trio, u sastavu Sara Jo, Ajs Nigrutin i Nikola Đuričko. Ajs i Nikola su pre šest godina uz prepoznatljiv humor slali u vodu ćaknutu ovcu, tetreba, zidarevu ljubav, peglu, leteću ribu, Spartance i ćurane, a sada će Saru i vas uvesti u avanturu najluđih letelica među kojima su i jednorog, opanak, tenk i klavir. – poručuju iz Red Bulla.

Za više informacija o ovogodišnjem Red Bull Flugtagu i timovima koji će poleteti sa čuvene Red Bull Flugtag piste poseti Red Bull Flugtag sajt ili Facebook Event. Vidimo se na Adi!

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Grga na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Za potrebe vojske apsolutno nepotrebno. Kakvo crno dopunjavanje u vazduhu. Za LA u Srbiji i postojeći kapaciteti na avionioma su sasavim dovoljni. A ako hoćete za komercijalne svrhe A400 je nedovoljan jer kao što reče neko Nora/Tamnava ne može da stane. Ako hoćemo neku Nacionalnu cargo kompaniju trebalo bi videti sa Kinezima da li su…

16. Mar 2025.Pogledaj
16. Mar 2025.Pogledaj

Rade na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Nije se kupovalo nego trampilo. Sve je "plaćeno" izvozom mašina i poljoprivrednih proizvoda SSSR-u. Jedini pokušaj sličnog obima u zadnje vreme je bilo indonezijsko kupovanje Su35 za palmino ulje koje se nije realizovalo.

16. Mar 2025.Pogledaj

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj