BEG airport status
LYBE 2603:30 Z 110°03KT CAVOK 14/10 Q1017 NOSIG=
Tango Six poziva konstruktore (amatere) aviona: Još samo tri dana za prijave na Red Bull Flugtag na Adi Ciganliji Poziv svim konstruktorskim biroima / Foto: Bogdan Kosanović, Red Bull

Tango Six poziva konstruktore (amatere) aviona: Još samo tri dana za prijave na Red Bull Flugtag na Adi Ciganliji

Pozivaju se svi budući piloti da se prijave na www.redbullflugtag.rs

Prijave za drugi Red Bull Flugtag u Srbiji završavaju se sledećeg ponedeljka na sajtu www.redbullflugtag.rs . Pozivaju se svi konstruktori (amateri) letelica, letači i letačice da prijave svoje timove i letelice!

Stručni žiri (u kojem će biti i Tango Six, tako da nemojte nas lobirati) je spreman na baš sve predloge – od ogromne patike, letećeg burita i pterodaktila do džinovskog hamburgera, sa kojim timovi žele da klize sa Red Bull platforme u nebesa.

 
Naravno, naša želja je da im pokažemo da je moguće napraviti i aerodinamičnije letelice.

Zadatak je ostao isti – timovi osmišljaju što maštovitije letelice i ime za ekipu, a ukoliko ih stručni žiri izabere, kreću da konstruišu letelicu. Oni koji planiraju da pošalju skicu svoje letelice, treba da znaju da ona mora biti bez motora, akumulatora i katapulta – oruđe su samo vetar, ljudska snaga i genijalnost, a pored kreativnosti, ocenjivaće se dužina leta i nastup na platfomi pre leta.

Tango Six i Red Bull te pozivaju da projektuješ, osmisliš, napraviš, sklopiš, zalepiš i poletiš mašinom o kojoj sanjaš, sa 6 metara visoke Red Bull platforme sa svojom ekipom!

Fly By Wire takođe nije dozvoljen / Foto: Mihai Stetcu, Red Bull

Prvi srpski Red Bull Flugtag je leta 2013. okupio 150.000 ljudi na Adi Ciganliji, čime je potvrđeno da se radi o najprepoznatljivijem i najotkačenijem događaju sa Red Bull pečatom – ovaj put, Beograd će biti posebno privilegovan kao jedan od samo osam svetskih gradova u kojima će se Flugtag održati u 2019. godini!

Više informacija o događaju pronađite na zvaničnoj Facebook Event stranici, sajtu redbullflugtag.rs i Red Bull Srbija Instagram profilu.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

B

Da sam bezobrazan, kao što nisam, pomislio bih da se prijavim sa modelom pod nazivom B737M8…

ali nisam bezobrazan, pa neću

Odgovori
M

Dzaba ti to. Cilj je leteti što dalje, a ne pravo dole….

B

I ja da sam bezobrazan bi reagovao sa „Bwuahahhaahhaxixixiixixiiii, koji si ti car“ … ali nisam, pa necu

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Na velikoj večini od tih aerodroma koje spominjete sam putovao autom iz Zagreba i to višekratno. Za neke od njih putujem više puta godišnje. Čak i iz najudaljenijeg Salzburga sam letio. Ja do Beča, Budimpešte, Venecije i Splita stižem sigurno za tri sata i manje, do Zadara za dva, Pule za dva i pol sata.…

25. Apr 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Sam članak o tome nije dostatan kao tema. Da se, nedaj bože, desi neki incident radi premalog broja zaposlenika, da se desi pobuna ili štrajk zaposlenika, onda bi to možda bila tema. Naime, eventualno smanjeni broj radnika može značiti racionalno poslovanje (svi znamo kako se zapošljava u društvenim poduzećima), može značiti pretjerano šparanje i eksploataciju…

25. Apr 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Statističar: Stvarno se ne bi trebali raspravljati na ovom forumu na ovaj način. Ovo je ipak zrakoplovni forum i tu bi trebao biti neki nivo rasprave. No, dobro, Eindhoven je LCC zračna luka (kao i Hahn, Charleroi, Beauvais idr.). Takve zračne luke su alternative večim zračnim lukama, bitno jeftinije od njih i zato ih masovno…

25. Apr 2019.Pogledaj

veron na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Šengen nije uspostavljen za članice EU već one koji nisu dio zajednice.

25. Apr 2019.Pogledaj

Send this to a friend