BEG airport status
LYBE 1519:30 Z 110°03KT CAVOK 20/11 Q1022 NOSIG=
Odabrano 35 timova koji će učestvovati na ovogodišnjem Red Bull Flugtagu na Adi Ciganliji U prijavnom periodu stiglo čak tri i po puta više prijava nego za prethodni Red Bull Flugtag / Foto: Bogdan Kosanović, Red Bull

Odabrano 35 timova koji će učestvovati na ovogodišnjem Red Bull Flugtagu na Adi Ciganliji

Izbor timova i njihovih projektantskih rešenja za ovogodišnji Red Bull Flugtag na Adi Ciganliji konačno je završen!

Kao deo stručnog žirija koji je pred sobom imao veoma težak zadatak, a to je da odabere nekolicinu rešenja koja će 23. juna na Adi dobiti svoju 3D formu, Tango Six je prisustvovao obaranju rekorda i pre samog takmičenja. U prijavnom periodu stiglo je čak tri i po puta više prijava nego za prethodni Red Bull Flugtag iz 2013. godine, što je odabir učinilo još težim.

Kako je uslov da letelica mora biti bez motora, akumulatora i katapulta, prijavljeni timovi su i ove godine dokazali da se u ulozi pilota može oprobati svako uz pomoć malo kreativnosti i mašte, ali i znanja o aerodinamici, jer će na Flugtagu pored kreativnosti biti ocenjivan i nastup na platfomi pre leta, kao i njegovo trajanje.

Timovi koji će se ove godine naći u ulozi pilota i poleteti sa šest metara visoke Red Bull platforme su: Flying Hoptopod Monster, Remorker, GVO, Leteći opanak, Topalovići, RC Riper – Čačak, Kremenkov Leteći Automobil, Leteće Sremačko Meze, Jednorog Simo, Balk’nFalk’n, Pijani komarac, Tehkamikaza, Vrana / Crow, Top Donkey, Playboy, Turtle Glajder, Fat Narvels, Ko je maznuo naš sir?, Svemirski brod Baza Svetlosnog, MoonZone, Praslinova anti – stres masina „F4“, Flyin’ Figuar Space Edition, Cantrun, El Nino, Bik koji leti, Svemirski Čamac 2000, Viserion, PremijAir, Leteće Frulaši, Mozzart, Flying Slipper, Zvezdani Cirkus, Crveni Gavran, Prvi EKO avion, Stršljen.

 
Iako najkreativniji nastup donosi celoj ekipi go pro kamere, treće mesto tandemski skok padobranom za ceo tim, drugo mesto panoramski let helikopterom iznad Beograda, a prvo let Red Bull helikopterom u Austriji, ultimativni cilj je obaranje svetskog rekorda u preletu letelice (sa rampe u beogradsko more) za šta je nagrada put oko sveta!

Trenutni svetski rekord za najduži let iznosi 78.5 metara, a možda će upravo jedna od 35 odabranih letelica učiniti korak dalje i upisati svoje ime u knjigu najboljih. U svakom slučaju, garantujemo vam izuzetan prikaz najotkačenijih i najkreativnijih ideja koje nijedan letač, letačica ni zeljubljenik u letenje ne smeju da propuste.

Više informacija o događaju pronađite na zvaničnoj Facebook Event stranici, sajtu redbullflugtag.rs i Red Bull Srbija Instagram profilu.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

B

Ja glasam za Topaloviće, oni određuju pravce razvoja Generalne Avijacije (nažalost i ovdje a i u svijetu).
Vjerovatno će biti i scena „to, letačice moja…“

Odgovori
A

Kad smo kod redbull-a, bio bi odlican clanak o floti „flying bulls-a“. Raznovrsna, a moze se reci i velika kolekcija aviona i helikoptera

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pogorsana Osecanja na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

@ BB, Vazi, u pravu si. Ajde onda lepo da otvorimo EASA bazu pitanja i svih 15K+ podelimo lepo ljudima unapred, i svima super. Mislim, zasto bi se uopste zezali sa time ko sta moze/zeli od ucenja. Ko hoce - nek cita i edukuje se, ko nece - neka nauci pitanja i odgovore na pamet,…

15. Sep 2019.Pogledaj

Istočnik na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

Razlozi su sledeći: - Deca nisu "radno sposobno stanovništvo", samim tim moraju u školu. DL sistem može da im bude samo način da prate nastavu ako su odsutna iz nekog opravdanog razloga (bolest, boravak u bolnici, ...), ne i zamena za školu. - Kod studenata je složenija situacija. Ako je student zaposlen, uz potvrdu o…

15. Sep 2019.Pogledaj

Istočnik na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

@Pomesana obecanja I redovan direktan rad sa nastavnikom i DL sistem imaju svoje prednosti i mane. Ono što je Delta izostavio po mom mišljenju je to da se ova dva načina međusobno dopunjuju. a i kako je BB rekao, ključ svega je zainteresovanost.

15. Sep 2019.Pogledaj

Sascha410 na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

Da se razumijemo ja nikako nisam pobornik ovog vida obrazovanja I ako sam zavrsio na isti nacin ovaj kurs. Mislim da je tradicionalni vid ucenja puno bolji, ali ruku na srce, sta ja o tome znam osim licnog iskustva I subjektivnog misljenja. Cinjenica je da se u zapadnom svijetu ovaj vid obrazovanja koristi dobre tri…

15. Sep 2019.Pogledaj

Nele na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

Ja sam ucio isto daljinski. Morao sam jer sam radio a pored toga sam imao i porodicnih obaveza. Svaki dan sam detaljno prelazio gradivo u slobodno vreme. I tako mesecima. Nakon 8 meseci (6 je minumum) sam presao sve i prijavio se za ground school (tih 10 posto). Tada sam upoznao jos desetak kolega od…

15. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend