BEG airport status
Odabrano 35 timova koji će učestvovati na ovogodišnjem Red Bull Flugtagu na Adi Ciganliji U prijavnom periodu stiglo čak tri i po puta više prijava nego za prethodni Red Bull Flugtag / Foto: Bogdan Kosanović, Red Bull

Odabrano 35 timova koji će učestvovati na ovogodišnjem Red Bull Flugtagu na Adi Ciganliji

Izbor timova i njihovih projektantskih rešenja za ovogodišnji Red Bull Flugtag na Adi Ciganliji konačno je završen!

Kao deo stručnog žirija koji je pred sobom imao veoma težak zadatak, a to je da odabere nekolicinu rešenja koja će 23. juna na Adi dobiti svoju 3D formu, Tango Six je prisustvovao obaranju rekorda i pre samog takmičenja. U prijavnom periodu stiglo je čak tri i po puta više prijava nego za prethodni Red Bull Flugtag iz 2013. godine, što je odabir učinilo još težim.

Kako je uslov da letelica mora biti bez motora, akumulatora i katapulta, prijavljeni timovi su i ove godine dokazali da se u ulozi pilota može oprobati svako uz pomoć malo kreativnosti i mašte, ali i znanja o aerodinamici, jer će na Flugtagu pored kreativnosti biti ocenjivan i nastup na platfomi pre leta, kao i njegovo trajanje.

Timovi koji će se ove godine naći u ulozi pilota i poleteti sa šest metara visoke Red Bull platforme su: Flying Hoptopod Monster, Remorker, GVO, Leteći opanak, Topalovići, RC Riper – Čačak, Kremenkov Leteći Automobil, Leteće Sremačko Meze, Jednorog Simo, Balk’nFalk’n, Pijani komarac, Tehkamikaza, Vrana / Crow, Top Donkey, Playboy, Turtle Glajder, Fat Narvels, Ko je maznuo naš sir?, Svemirski brod Baza Svetlosnog, MoonZone, Praslinova anti – stres masina „F4“, Flyin’ Figuar Space Edition, Cantrun, El Nino, Bik koji leti, Svemirski Čamac 2000, Viserion, PremijAir, Leteće Frulaši, Mozzart, Flying Slipper, Zvezdani Cirkus, Crveni Gavran, Prvi EKO avion, Stršljen.

 
Iako najkreativniji nastup donosi celoj ekipi go pro kamere, treće mesto tandemski skok padobranom za ceo tim, drugo mesto panoramski let helikopterom iznad Beograda, a prvo let Red Bull helikopterom u Austriji, ultimativni cilj je obaranje svetskog rekorda u preletu letelice (sa rampe u beogradsko more) za šta je nagrada put oko sveta!

Trenutni svetski rekord za najduži let iznosi 78.5 metara, a možda će upravo jedna od 35 odabranih letelica učiniti korak dalje i upisati svoje ime u knjigu najboljih. U svakom slučaju, garantujemo vam izuzetan prikaz najotkačenijih i najkreativnijih ideja koje nijedan letač, letačica ni zeljubljenik u letenje ne smeju da propuste.

Više informacija o događaju pronađite na zvaničnoj Facebook Event stranici, sajtu redbullflugtag.rs i Red Bull Srbija Instagram profilu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

BB

Ja glasam za Topaloviće, oni određuju pravce razvoja Generalne Avijacije (nažalost i ovdje a i u svijetu).
Vjerovatno će biti i scena „to, letačice moja…“

Odgovori
Al

Kad smo kod redbull-a, bio bi odlican clanak o floti „flying bulls-a“. Raznovrsna, a moze se reci i velika kolekcija aviona i helikoptera

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miki na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

Dakle, za početak, nema autnomnog letenja. Ok! Smislili su pojam vertiporta. Dalje, sad bas nije jasno, ni jedna takva letelica do danas nema FAA ili EASA sertifikat. Ako ih i ne bude do 2027, da li DCV može izdati neki sertifikat, pa da ipak lete, samo kod nas? (...ali u tako nešto ja ne bih…

07. Feb 2025.Pogledaj

Milan na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

Nama trebaju veci a ne komarci,od helikoptera..Mi28,je za nas. ok ne moze sad ali takav,heliš,on je toliko bolji od MI24-35,jel 1986SSSR,je napustio projekat MI24I Presli na MI28,I uradili dobar helih..naravno uz KA52,2najjj. u Ruskoj vojsci. Hrvati su 1992jos imali 10 MI 24,dobili od jbg,od brace,Rusa. ali takva vremena bila!!

07. Feb 2025.Pogledaj

M na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Ne baš. Pošto nisu koristili ovu opremu obuka i preobuka osoblja bi ih koštala više nego što oprema vredi, posebno za pilote i aviona i helihoptera. Jedino Srbiji postoji teorijska šansa da može da znači, zavisno od stanja opreme

07. Feb 2025.Pogledaj

Thomas na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

@Ilija Da bog da da se nakupite toliko oruzja da za kruha nemate. Bar ce vecina vojnika NATO Saveza moci zapisat odstrijelj. Da ne bude fora goloruki starci itd. kekw Vojsku treba unificirat. Svu tu starudiju treba odrzavat. Sto starije to gore. Svu tu tehnika preostala iz JNA je samo staro zeljezo. Bolje prodat nego…

07. Feb 2025.Pogledaj