BEG airport status
Vansi zapošljava: Traže se izvršioci na poslovima zemaljskog opsluživanja i obezbeđivanja Više informacijama o načinu konkurisanja na sajtu beogradskog aerodroma / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

Vansi zapošljava: Traže se izvršioci na poslovima zemaljskog opsluživanja i obezbeđivanja

Kompanija Vansi erports, novi operater „Nikole Tesle“, raspisala je oglase za angažovanje izvršilaca na poslovima obezbeđivanja i zemaljskog opsluživanja, saopšteno je na sajtu beogradskog aerodoma.

Kako ističu, angažovanje izvršilaca na poslovima zemaljskog opsluživanja podrazumeva rad van radnog odnosa prema Ugovoru o privremenim i povremenim poslovima zemaljskog opsluživanja i odnosi se na poslove operatera u bazi (opsluga tereta za dalju manipulaciju) i pomoćnog sanitarnog operatera (uređenje i čišćenje vazduhoplovstva i radnih prostorija).

Za poslove zemaljskog opsluživanja potrebno je da kandidati ispunjavaju sledeće uslove navedene u oglasu:

– Za poziciju Pomoćni sanitarni operater u bazi potreban je treći ili četvrti stepen stručne spreme svih struka. Za poziciju Pomoćni operater u bazi potreban je četvrti stepen stručne spreme svih struka i vozačka dozvola „B“ kategorije. –

 
Kada je reč o poslovima obezbeđivanja, oglas je raspisan za pozicije operatera za pregled lica i kontrolu pristupa vozila i lica koji nisu putnici, a kako se u njemu ističe, uslovi koje kandidati za te dve funkcije treba da ispunjavaju su sledeći:

– Četvrti stepen stručne spreme svih struka, licencu za vršenje poslova privatnog obezbeđenja u skladu sa Zakonom o privatnom obezbeđivanju (za poziciju Operater za pregled lica: bez nošenja oružja, za poziciju Kontrola pristupa vozila i lica koja nisu putnici: sa nošenjem oružja), kao i znanje engleskog jezika (za poziciju Operater za pregled lica: srednji nivo najmanje B1, za poziciju Kontrola pristupa vozila i lica koja nisu putnici: početni nivo A1/A2). –

Više informacija o kriterijumima za izbor kandidata, tome šta je potrebno dostaviti uz prijavu, kao i način na koji se može konkurisati moguće je naći na sajtu beogradskog aerodroma.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Sr

Aerodrom NIkola Tesla ..
Koliko vidim da sklanjaju ime NIkola Tesla, sto je neprihvatljivo.

Odgovori
Be

@Srbija

A gde to vidis?

An

Ko li ce to pocistiti nase vazduhoplovsto? :)

Odgovori
Lj

Fantasticno,traze fizikalce i baba sere.

Odgovori
Ar

Koliko god trivijalna, meni je ova vest, zapravo, vrlo problematična sa stanovišta uredjivačke politike ovog Foruma – ako zapošljavanje par radnika predstavlja dogadjaj za regionalno vazduhoplovstvo, zašto onda ne saznajemo i kada, npr. u Ohridu zaposle novog vozača traktora za prtljag. Ili je možda svaki dogadjaj na prestoničkom aerodromu sam po sebi veličanstven i zasenjuje sve druge slične pokušaje na provincijalnim destinacijama… šta god da je, nije za pohvalu…

Odgovori
Ro

Svaka čast.

SI

po meni više govori o stanju u civilnoj avijaciji kod nas nego pet kolumna Alena Šćurića.
Ovi poslovi što se ovde spominju u svim normalnim zemljama ovog sveta su h24 dostupni i javno oglašeni. Najslabije su plaćeni i kao takvi nemaju perspektivu.
Ali svako od nas može doći u situaciju da mu baš takav posao treba i ne treba se stideti toga. Tržište je čudo.

A to je dokaz onoga o čemu ovde svedočimo zadnjih 30 godina. I dokaz uspešnosti društveno političkog sistema.
Govori se o rekordima. Baš super. Ajde pronađite mi aerodrome u svetu koji su imali putnika koliko su pojedini SFRJ aerodromi imali 89/90. I onda nađite sveže podatke koliko ti aerodromi imaju danas a koliko ovi naši.
Beograd bi brat bartu trebao imati cca 15-20 miliona putnika, da o bilo čemu pričamo. ( a koncesionar obeća uz pompu da će to imati na kraju koncesionog perioda,još 25-30 godina)….
I sad dolazimo do ključnog detalja,da ima toliko putnika,koliko bi kvalifikovanih imalo posla, u svim segmentima koji opslužuju aerodrom? I kako bi onda izgledali oglasi za posao, kako bi se on dobijao, i koliko bi koštala satnica?

Nedavno na jednom aerodromu -neko pusti priču da će zaposliti 5/6 ljudi na nošenju kofera. I stotine ljudi počne da ganja štele, nudi novac samo da uđu, završavaju fakultete da sa master ili doktorskom diplomom imaju više bodova na konkursu ( ako i kada ga aerodromsko preduzeće objavi)….
I zamislite šta?
Ladno nisu objavili oglas. Ne trebaju im radnici.
;)

Ma

Cestitke na dobrom kometaru. stvarno treba da se fokusira na bitne stvari, a clanke da pisu skolovana / kompetentna / iskusna lica!!!

Gr

Kojoj studentskoj zadruzi se obratiti???

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj