BEG airport status
[POSLEDNJA VEST] Udes aviona na aerodromu „Ečka“ kod Zrenjanina, pilot poginuo Avion koji je uništen u udesu. Zlin 526F registarske oznake YU-CDG / Foto: Petar Vojinović

[POSLEDNJA VEST] Udes aviona na aerodromu „Ečka“ kod Zrenjanina, pilot poginuo

Kako Tango Six saznaje jutros se oko 8 časova u reonu aerodroma „Ečka“ na Zrenjaninu dogodio udes aviona Zlin 526F. Vlasnik aviona i pilot Vladimir Bulat poginuo je prilikom pada letelice u kojoj je bio sam.

Direktor Centra za istraživanje nesreća u saobraćaju Nebojša Petrović potvrdio je za N1 da pilot nije preživeo:

– (…) tom prilikom došlo je do smrtnih posledica po pilota. Pilot je očigledno izgubio kontrolu tokom leta iznad aerodroma i došlo je do pada letelice. – izjavio je Petrović.

Kako Tango Six saznaje od očevidaca sa lica mesta avion se zario u zemlju i od njega je prepoznatljiv samo rep. Kako takođe saznajemo u pitanju je bila akro-zona (izvođenje akrobatskog leta) u reonu aerodroma.

Pink je prvi objavio fotografije uništenog Zlina sa lica mesta – fotografije pogledajte ovde.

Večernje novosti su prve objavile navodnu fotografiju sa lica mesta koja nije fotografija jutrošnje nesreće već ranije nesreće dvomotornog aviona.

U letelici se nalazio njen vlasnik, pilot Vladimir Bulat, predsednik aero-kluba „Falcons“ i direktor aerodroma „Ečka“, rođen 1972. godine. Bulat je bio jedan od trenutno najiskusnijih akrobatskih pilota i instruktora akrobatskog letenja u Srbiji budući da je u vlasništvu imao akrobatski avion u kojem je danas poginuo.

Post će biti ažuriran kako nam budu pristizale nove informacije.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

a

Kladim se da smo procentualno zemlja sa najvise udesa u generalnoj avijaciji…i uvek isti scenario…vlasnik…najiskusniji…ako vec DCV ne zeli da uvede strogu kontrolu procedura/ispravnosti/kvaliteta i drakonske kazne zasto ljudi jednostavno ne postuju svoj zivot…

Odgovori
P

Saucesce,pitam se koji je razlog zbog koga se tragedije u sportskoj avijaciji ponavljaju u Srbiji poslednjih godina..

Odgovori
L

Razlog je letenje. Čovek je očigledno obožavao letenje i upražnjavao ga je na ekstremno visokom nivou za srpske standarde. Bukvalno nakon ove tragedije ne znam da je IKO u Srbiji ostao da se bavi akrobatskim letenjem. U Nemačkoj svaki vikend se dešavaju udesi i nezgode u GA i UL avijaciji. Statistiku brižljivo vodi sajt aviation safety network možete proveriti. U Nemačkoj lete propelerci kao nenormalni svaki petak posle 16h kreću i ne staju do nedelje uveče. Mnogo se leti pa zato ima i mnogo udesa. Razlozi vikend udesa u Nemačkoj su uglavnom nedisciplina u letenju i otkaz tehnike. Uzrok ovog udesa otkriće DCV.

s

R.I.P. veliki čoveče!

Ps: mala digresija – istrage vise ne sprovodi DCV, nego CINS…

M

Večna ti slava i plavo nebo Vlado!

Tvoji drugovi modelari :(

Odgovori
G

Nemojte odmah u generalisanje, molim vas. Malo obzira i postovanja nas nece ubiti.

Odgovori
D

Plavo nebo! Pocivaj u miru.

Odgovori
Z

Sefe leti i ne sleci. To si oduvek zeleo. Niko nije bio tako uporan kao ti u svemu. Vecna ti slava.

Odgovori
L

Bulate neka ti je vedro i plavo nebo!
Siguran sam da je Srpsko vazduhoplovstvo izgubilo mnogo tvojim udesom.

Urednice, svojevremeno posle Dedinog udesa sam od Cakana cuo neverovatne price o udesima sa 526, savetovao sam ga da to zapise i ne znam da li je to uradio ali vrlo bi bila zanimljiva statistika koliko 526 nije ucestvovalo u udesu i koliko je ljudi izgubilo zivot na njima. Trebalo bi da je u Valjevu ziva jos jedna seda glava koja ima memorije da progovori o tome? Ili mozda je Cakan ostavio neki zapis kod svojih potomaka koji su koliko se secam takodje u vazduhoplovstvu.

Odgovori
S

„PILOTI NE UMIRU, ONI SAMO ODLAZE I NE VRACAJU SE.“

Odgovori
M

Taj avion sam leteo pre 35 godina kad je bio u vlasnistvu cinimise Vasduhoplovnog saveza moj instruktor je bio a Agos jedan izuzetan akro pilot naravno i covek Sobzirom da je vec tad bio dosta star avion bojim se da je tehnika zakazala Skoro siguran sam da Bulat nije napravio previd On je jedan od retkih natprosecnih akro pilota bio Neka mu je vecna slava

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Jason Bourne na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Nakon 50 godina odlazi legendarni 747

Veliki pozdrav Alene za izvanredan clanak koji ste nam ovog i Utorka podarili. Nisam do sada imao prilike da putujem ovim tipom aviona, ali se nadamd a ce negde u skorijoj buducnosti biti prilike. Vec su se penzionisali neki avioni iz ekipe omiljenih B727 i DC10-30, ali idemo dalje u nove radne pobede.

07. Jul 2020.Pogledaj

dembelan na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Nakon 50 godina odlazi legendarni 747

pitanje je šta je bolje, šta se više kompanijama i putnicima isplati? više dnevnih letova sa manjim avionom ili jedan sa većim. sve teže će se prodavati avioni sa extra kapacitetom. spori su sa rotacijama, treba mnogo putnika, ograničenja na sekundarnim aerodromima... budućnost je u uskotrupcima koji mogu daleko da dobace 321LH

07. Jul 2020.Pogledaj

Medevac na: Još jedna uloga: Helikopter H145M kao leteće komandno mesto

Struka se kod nas pita kad se sve ostalo zaglibi. Komentar je potpuno na mestu. U vreme Kraljevine SHS i JRV se pitala a Srbija je imala - pristup,ozbiljnost i 5 fabrika aviona . Ali pre svega, pravi pristup i način razmišljanja. Nisam iz struke, ali sam sa ,,Plavcima" uvek bio na Ti :) i…

07. Jul 2020.Pogledaj

Send this to a friend