BEG airport status
LYBE 2012:30 Z 320°05KT 290V360 CAVOK 18/03 Q1025 NOSIG=
[POSLEDNJA VEST] Udes aviona na aerodromu „Ečka“ kod Zrenjanina, pilot poginuo Avion koji je uništen u udesu. Zlin 526F registarske oznake YU-CDG / Foto: Petar Vojinović

[POSLEDNJA VEST] Udes aviona na aerodromu „Ečka“ kod Zrenjanina, pilot poginuo

Kako Tango Six saznaje jutros se oko 8 časova u reonu aerodroma „Ečka“ na Zrenjaninu dogodio udes aviona Zlin 526F. Vlasnik aviona i pilot Vladimir Bulat poginuo je prilikom pada letelice u kojoj je bio sam.

Direktor Centra za istraživanje nesreća u saobraćaju Nebojša Petrović potvrdio je za N1 da pilot nije preživeo:

– (…) tom prilikom došlo je do smrtnih posledica po pilota. Pilot je očigledno izgubio kontrolu tokom leta iznad aerodroma i došlo je do pada letelice. – izjavio je Petrović.

Kako Tango Six saznaje od očevidaca sa lica mesta avion se zario u zemlju i od njega je prepoznatljiv samo rep. Kako takođe saznajemo u pitanju je bila akro-zona (izvođenje akrobatskog leta) u reonu aerodroma.

Pink je prvi objavio fotografije uništenog Zlina sa lica mesta – fotografije pogledajte ovde.

Večernje novosti su prve objavile navodnu fotografiju sa lica mesta koja nije fotografija jutrošnje nesreće već ranije nesreće dvomotornog aviona.

U letelici se nalazio njen vlasnik, pilot Vladimir Bulat, predsednik aero-kluba „Falcons“ i direktor aerodroma „Ečka“, rođen 1972. godine. Bulat je bio jedan od trenutno najiskusnijih akrobatskih pilota i instruktora akrobatskog letenja u Srbiji budući da je u vlasništvu imao akrobatski avion u kojem je danas poginuo.

Post će biti ažuriran kako nam budu pristizale nove informacije.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

a

Kladim se da smo procentualno zemlja sa najvise udesa u generalnoj avijaciji…i uvek isti scenario…vlasnik…najiskusniji…ako vec DCV ne zeli da uvede strogu kontrolu procedura/ispravnosti/kvaliteta i drakonske kazne zasto ljudi jednostavno ne postuju svoj zivot…

Odgovori
P

Saucesce,pitam se koji je razlog zbog koga se tragedije u sportskoj avijaciji ponavljaju u Srbiji poslednjih godina..

Odgovori
L

Razlog je letenje. Čovek je očigledno obožavao letenje i upražnjavao ga je na ekstremno visokom nivou za srpske standarde. Bukvalno nakon ove tragedije ne znam da je IKO u Srbiji ostao da se bavi akrobatskim letenjem. U Nemačkoj svaki vikend se dešavaju udesi i nezgode u GA i UL avijaciji. Statistiku brižljivo vodi sajt aviation safety network možete proveriti. U Nemačkoj lete propelerci kao nenormalni svaki petak posle 16h kreću i ne staju do nedelje uveče. Mnogo se leti pa zato ima i mnogo udesa. Razlozi vikend udesa u Nemačkoj su uglavnom nedisciplina u letenju i otkaz tehnike. Uzrok ovog udesa otkriće DCV.

s

R.I.P. veliki čoveče!

Ps: mala digresija – istrage vise ne sprovodi DCV, nego CINS…

M

Večna ti slava i plavo nebo Vlado!

Tvoji drugovi modelari :(

Odgovori
G

Nemojte odmah u generalisanje, molim vas. Malo obzira i postovanja nas nece ubiti.

Odgovori
D

Plavo nebo! Pocivaj u miru.

Odgovori
Z

Sefe leti i ne sleci. To si oduvek zeleo. Niko nije bio tako uporan kao ti u svemu. Vecna ti slava.

Odgovori
L

Bulate neka ti je vedro i plavo nebo!
Siguran sam da je Srpsko vazduhoplovstvo izgubilo mnogo tvojim udesom.

Urednice, svojevremeno posle Dedinog udesa sam od Cakana cuo neverovatne price o udesima sa 526, savetovao sam ga da to zapise i ne znam da li je to uradio ali vrlo bi bila zanimljiva statistika koliko 526 nije ucestvovalo u udesu i koliko je ljudi izgubilo zivot na njima. Trebalo bi da je u Valjevu ziva jos jedna seda glava koja ima memorije da progovori o tome? Ili mozda je Cakan ostavio neki zapis kod svojih potomaka koji su koliko se secam takodje u vazduhoplovstvu.

Odgovori
S

„PILOTI NE UMIRU, ONI SAMO ODLAZE I NE VRACAJU SE.“

Odgovori
M

Taj avion sam leteo pre 35 godina kad je bio u vlasnistvu cinimise Vasduhoplovnog saveza moj instruktor je bio a Agos jedan izuzetan akro pilot naravno i covek Sobzirom da je vec tad bio dosta star avion bojim se da je tehnika zakazala Skoro siguran sam da Bulat nije napravio previd On je jedan od retkih natprosecnih akro pilota bio Neka mu je vecna slava

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Jeste tačno da je tursko duboko učešće u F-35 programu fantastična stvar za njih, ali je i činjenica da i pored toga tu nešto nije štimalo kad su ga stavili na liniju i odrekli ga se potencijalno zauvek. Turci su članica NATO i navikli su na americku opremu i avione. F-35 je bio jedina opcija…

20. Sep 2019.Pogledaj

Al-41F1 na: MAKS 2019: Detaljno smo pregledali Mi-35M i Mi-35P

Mogu misliti koliko kosta ceo paket modernizacije sa President-S i AESA radarom(verovatno duplo vise nego sto je komplet heli kostao nov). Sad me bas zanima sa kakvom opremom ce stici nase 35ice.....

20. Sep 2019.Pogledaj

dax na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Još nešto. Tako sam i ja 2002. slušao da je autoput Beograd-Čačak besmislica od strane ljudi iz struke. Kazali tada nema dovoljno putnika i Čačak je mali grad :-) :-) :-) :-) Eto nakon 60 godina nama autoputa i ne vidim da mu loše ide. Već sada na ulazu iz pravca Beograda ima gužvi. Tako…

20. Sep 2019.Pogledaj

dax na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Upravo ste još bolje nabrojali razloge za Trebinje, Tivat, Mostar itd. Hvala još jednom. Ni ja se ne bih setio toliko argumenata. Alene, neće biti da jedna vrsta argumenata koje ste naveli važi kada se priča o Dubrovniku, koji je na katastrofa položaju na najužem delu hrvatske teritorije, okružen granicama i prirodnim preprekama, a isti…

20. Sep 2019.Pogledaj

Al-41F1 na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

@Brad Hrvatska je svoje zaokruzila. Oni su nekada imali snage da izguraju vojsku krajnije, VRS naravno da ne, VJ ni u snovima, tako je i danas. U principu mi smo s njima, ili oni s nama kako god, zavrsili. Bilo proslo, nastavljamo dalje. Niti smo mi njima pretnja, niti oni nama, to je budalastina. Sta…

20. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend