BEG airport status
LYBE 2006:30 Z 120°11KT CAVOK 13/09 Q1014 NOSIG=
[POSLEDNJA VEST] Udes aviona na aerodromu „Ečka“ kod Zrenjanina, pilot poginuo Avion koji je uništen u udesu. Zlin 526F registarske oznake YU-CDG / Foto: Petar Vojinović

[POSLEDNJA VEST] Udes aviona na aerodromu „Ečka“ kod Zrenjanina, pilot poginuo

Kako Tango Six saznaje jutros se oko 8 časova u reonu aerodroma „Ečka“ na Zrenjaninu dogodio udes aviona Zlin 526F. Vlasnik aviona i pilot Vladimir Bulat poginuo je prilikom pada letelice u kojoj je bio sam.

Direktor Centra za istraživanje nesreća u saobraćaju Nebojša Petrović potvrdio je za N1 da pilot nije preživeo:

– (…) tom prilikom došlo je do smrtnih posledica po pilota. Pilot je očigledno izgubio kontrolu tokom leta iznad aerodroma i došlo je do pada letelice. – izjavio je Petrović.

Kako Tango Six saznaje od očevidaca sa lica mesta avion se zario u zemlju i od njega je prepoznatljiv samo rep. Kako takođe saznajemo u pitanju je bila akro-zona (izvođenje akrobatskog leta) u reonu aerodroma.

Pink je prvi objavio fotografije uništenog Zlina sa lica mesta – fotografije pogledajte ovde.

Večernje novosti su prve objavile navodnu fotografiju sa lica mesta koja nije fotografija jutrošnje nesreće već ranije nesreće dvomotornog aviona.

U letelici se nalazio njen vlasnik, pilot Vladimir Bulat, predsednik aero-kluba „Falcons“ i direktor aerodroma „Ečka“, rođen 1972. godine. Bulat je bio jedan od trenutno najiskusnijih akrobatskih pilota i instruktora akrobatskog letenja u Srbiji budući da je u vlasništvu imao akrobatski avion u kojem je danas poginuo.

Post će biti ažuriran kako nam budu pristizale nove informacije.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

a

Kladim se da smo procentualno zemlja sa najvise udesa u generalnoj avijaciji…i uvek isti scenario…vlasnik…najiskusniji…ako vec DCV ne zeli da uvede strogu kontrolu procedura/ispravnosti/kvaliteta i drakonske kazne zasto ljudi jednostavno ne postuju svoj zivot…

Odgovori
P

Saucesce,pitam se koji je razlog zbog koga se tragedije u sportskoj avijaciji ponavljaju u Srbiji poslednjih godina..

Odgovori
L

Razlog je letenje. Čovek je očigledno obožavao letenje i upražnjavao ga je na ekstremno visokom nivou za srpske standarde. Bukvalno nakon ove tragedije ne znam da je IKO u Srbiji ostao da se bavi akrobatskim letenjem. U Nemačkoj svaki vikend se dešavaju udesi i nezgode u GA i UL avijaciji. Statistiku brižljivo vodi sajt aviation safety network možete proveriti. U Nemačkoj lete propelerci kao nenormalni svaki petak posle 16h kreću i ne staju do nedelje uveče. Mnogo se leti pa zato ima i mnogo udesa. Razlozi vikend udesa u Nemačkoj su uglavnom nedisciplina u letenju i otkaz tehnike. Uzrok ovog udesa otkriće DCV.

s

R.I.P. veliki čoveče!

Ps: mala digresija – istrage vise ne sprovodi DCV, nego CINS…

M

Večna ti slava i plavo nebo Vlado!

Tvoji drugovi modelari :(

Odgovori
G

Nemojte odmah u generalisanje, molim vas. Malo obzira i postovanja nas nece ubiti.

Odgovori
D

Plavo nebo! Pocivaj u miru.

Odgovori
Z

Sefe leti i ne sleci. To si oduvek zeleo. Niko nije bio tako uporan kao ti u svemu. Vecna ti slava.

Odgovori
L

Bulate neka ti je vedro i plavo nebo!
Siguran sam da je Srpsko vazduhoplovstvo izgubilo mnogo tvojim udesom.

Urednice, svojevremeno posle Dedinog udesa sam od Cakana cuo neverovatne price o udesima sa 526, savetovao sam ga da to zapise i ne znam da li je to uradio ali vrlo bi bila zanimljiva statistika koliko 526 nije ucestvovalo u udesu i koliko je ljudi izgubilo zivot na njima. Trebalo bi da je u Valjevu ziva jos jedna seda glava koja ima memorije da progovori o tome? Ili mozda je Cakan ostavio neki zapis kod svojih potomaka koji su koliko se secam takodje u vazduhoplovstvu.

Odgovori
S

„PILOTI NE UMIRU, ONI SAMO ODLAZE I NE VRACAJU SE.“

Odgovori
M

Taj avion sam leteo pre 35 godina kad je bio u vlasnistvu cinimise Vasduhoplovnog saveza moj instruktor je bio a Agos jedan izuzetan akro pilot naravno i covek Sobzirom da je vec tad bio dosta star avion bojim se da je tehnika zakazala Skoro siguran sam da Bulat nije napravio previd On je jedan od retkih natprosecnih akro pilota bio Neka mu je vecna slava

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

BB na: Luksemburgu isporučen prvi helikopter H145M

Pa zar ne kažu u helikopterskom svijetu "Bel je Bel", kao u automobilskom "Mercedes je Mercedes"?

19. Nov 2019.Pogledaj

Ikar na: Luksemburgu isporučen prvi helikopter H145M

Najbolji helikopter u svojoj klasi , steta sto je kod nas kompletna unifikacija(novo narucenih strojeva) na Bell.

19. Nov 2019.Pogledaj

Pera na: Vulin obišao vojni aerodrom u Batajnici: plate pilota značajno “unapređene“, obnavlja se infrastruktura

Najveci problem na Batajnici i u Kraljevu u poslednje vreme je sto se sefovi bave samo svojim licnim stvarima..kako da sednu u avion da lete sto vise ..da se uzme neki dinar extra ..da se ode na neko putovanje i to je sve...nema one zelje da se radi za opste dobro...nazalost uglavnom licni interesi....pogledajte koliko…

18. Nov 2019.Pogledaj

Hosenfefer na: Vulin obišao vojni aerodrom u Batajnici: plate pilota značajno “unapređene“, obnavlja se infrastruktura

Ovakve slicne Ameri imaju za F16 na Aljasci Haha mnogo mi vi znate. Masivni kaponiri ne sluze nicemu. Izbuse ih kao sir a skupi.

18. Nov 2019.Pogledaj

Send this to a friend