BEG airport status
[POSLEDNJA VEST] Udes aviona na aerodromu „Ečka“ kod Zrenjanina, pilot poginuo Avion koji je uništen u udesu. Zlin 526F registarske oznake YU-CDG / Foto: Petar Vojinović

[POSLEDNJA VEST] Udes aviona na aerodromu „Ečka“ kod Zrenjanina, pilot poginuo

Kako Tango Six saznaje jutros se oko 8 časova u reonu aerodroma „Ečka“ na Zrenjaninu dogodio udes aviona Zlin 526F. Vlasnik aviona i pilot Vladimir Bulat poginuo je prilikom pada letelice u kojoj je bio sam.

Direktor Centra za istraživanje nesreća u saobraćaju Nebojša Petrović potvrdio je za N1 da pilot nije preživeo:

– (…) tom prilikom došlo je do smrtnih posledica po pilota. Pilot je očigledno izgubio kontrolu tokom leta iznad aerodroma i došlo je do pada letelice. – izjavio je Petrović.

Kako Tango Six saznaje od očevidaca sa lica mesta avion se zario u zemlju i od njega je prepoznatljiv samo rep. Kako takođe saznajemo u pitanju je bila akro-zona (izvođenje akrobatskog leta) u reonu aerodroma.

Pink je prvi objavio fotografije uništenog Zlina sa lica mesta – fotografije pogledajte ovde.

Večernje novosti su prve objavile navodnu fotografiju sa lica mesta koja nije fotografija jutrošnje nesreće već ranije nesreće dvomotornog aviona.

U letelici se nalazio njen vlasnik, pilot Vladimir Bulat, predsednik aero-kluba „Falcons“ i direktor aerodroma „Ečka“, rođen 1972. godine. Bulat je bio jedan od trenutno najiskusnijih akrobatskih pilota i instruktora akrobatskog letenja u Srbiji budući da je u vlasništvu imao akrobatski avion u kojem je danas poginuo.

Post će biti ažuriran kako nam budu pristizale nove informacije.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

a

Kladim se da smo procentualno zemlja sa najvise udesa u generalnoj avijaciji…i uvek isti scenario…vlasnik…najiskusniji…ako vec DCV ne zeli da uvede strogu kontrolu procedura/ispravnosti/kvaliteta i drakonske kazne zasto ljudi jednostavno ne postuju svoj zivot…

Odgovori
P

Saucesce,pitam se koji je razlog zbog koga se tragedije u sportskoj avijaciji ponavljaju u Srbiji poslednjih godina..

Odgovori
L

Razlog je letenje. Čovek je očigledno obožavao letenje i upražnjavao ga je na ekstremno visokom nivou za srpske standarde. Bukvalno nakon ove tragedije ne znam da je IKO u Srbiji ostao da se bavi akrobatskim letenjem. U Nemačkoj svaki vikend se dešavaju udesi i nezgode u GA i UL avijaciji. Statistiku brižljivo vodi sajt aviation safety network možete proveriti. U Nemačkoj lete propelerci kao nenormalni svaki petak posle 16h kreću i ne staju do nedelje uveče. Mnogo se leti pa zato ima i mnogo udesa. Razlozi vikend udesa u Nemačkoj su uglavnom nedisciplina u letenju i otkaz tehnike. Uzrok ovog udesa otkriće DCV.

s

R.I.P. veliki čoveče!

Ps: mala digresija – istrage vise ne sprovodi DCV, nego CINS…

M

Večna ti slava i plavo nebo Vlado!

Tvoji drugovi modelari :(

Odgovori
G

Nemojte odmah u generalisanje, molim vas. Malo obzira i postovanja nas nece ubiti.

Odgovori
D

Plavo nebo! Pocivaj u miru.

Odgovori
Z

Sefe leti i ne sleci. To si oduvek zeleo. Niko nije bio tako uporan kao ti u svemu. Vecna ti slava.

Odgovori
L

Bulate neka ti je vedro i plavo nebo!
Siguran sam da je Srpsko vazduhoplovstvo izgubilo mnogo tvojim udesom.

Urednice, svojevremeno posle Dedinog udesa sam od Cakana cuo neverovatne price o udesima sa 526, savetovao sam ga da to zapise i ne znam da li je to uradio ali vrlo bi bila zanimljiva statistika koliko 526 nije ucestvovalo u udesu i koliko je ljudi izgubilo zivot na njima. Trebalo bi da je u Valjevu ziva jos jedna seda glava koja ima memorije da progovori o tome? Ili mozda je Cakan ostavio neki zapis kod svojih potomaka koji su koliko se secam takodje u vazduhoplovstvu.

Odgovori
S

„PILOTI NE UMIRU, ONI SAMO ODLAZE I NE VRACAJU SE.“

Odgovori
M

Taj avion sam leteo pre 35 godina kad je bio u vlasnistvu cinimise Vasduhoplovnog saveza moj instruktor je bio a Agos jedan izuzetan akro pilot naravno i covek Sobzirom da je vec tad bio dosta star avion bojim se da je tehnika zakazala Skoro siguran sam da Bulat nije napravio previd On je jedan od retkih natprosecnih akro pilota bio Neka mu je vecna slava

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Aleksandar na: Vreme je da pričamo o kineskom PVO sistemu FK-3: Da li je on dobro rešenje za Srbiju?

Znači FK3 je namenjen za odbranu Grada Beograda a sistem S 400 bi zahvatio skoro ceo balkan i malo ove koji se naslanjaju na njega. Znači u koliko svi stanemo pod jednu šljivu ili ti BGD to će za nas biti spas ali na kraće vreme. Ja stvarno ne razumem taj S 400 kad je…

23. Nov 2020.Pogledaj

Dejan na: Vreme je da pričamo o kineskom PVO sistemu FK-3: Da li je on dobro rešenje za Srbiju?

Ahahahahahahahah...GRATIS!!! Stvarno vecu glupost ili provalu odavno nisam čuo, tako me je slatko nasmejao ovaj komentar!

23. Nov 2020.Pogledaj

Vladimir na: Vreme je da pričamo o kineskom PVO sistemu FK-3: Da li je on dobro rešenje za Srbiju?

Pancir-sm će se raditi u klasičnoj hibridnoj verziji i u isključivo raketnoj verzij bez topova ali sa 24 rakete. Jedno vozilo posada od 3 člana i domet po daljini od 40 km, prosto idealno. A srednji domet s-350 jer 12 raketa u jednom lanseru menja 3 lansera fk-3 a sa istim dometom. A da ne…

23. Nov 2020.Pogledaj

Wes na: Vreme je da pričamo o kineskom PVO sistemu FK-3: Da li je on dobro rešenje za Srbiju?

Ovde je u pitanju mnogo stvari.Neko selo u Rumuniji,beda države, uvlačenje budućoj mega-sili. Kvalitet kineske robe u ovoj sferi, je ono što me tera da idem na izlivanje strave sa olovom. Šta mislite, kad krene žestoko ometanje kineskih radara, šta će da vidi operater na ekranu? Mnogo nepoznatih u kinesko-srpskoj jednačini. Nekako paušalno, zvuči rečenica…

23. Nov 2020.Pogledaj

Narednik I klase na: Vreme je da pričamo o kineskom PVO sistemu FK-3: Da li je on dobro rešenje za Srbiju?

Поштовани Зоране, хвала на анализи система ФК-3 лепо сте све објаснили и јасно је да се по вашем мишљењу овај систем може сврстати уз Патриот 1 верзије и Гранит - С-300ПМУ1 којег има нпр Грчка. моја поента је следећа, шта ФК-3 представља у ПВО Кине, 99. Србији је недостајао систем кога или нисмо хтели, или…

23. Nov 2020.Pogledaj

Send this to a friend