BEG airport status
Direktor Aerodroma Ponikve: Nastavljamo sa ograđivanjem prostora oko piste; U planu i uspostavljanje redovnog avio-saobraćaja Od jeseni na "Ponikvama" postavljeno 2,7 kilometara ograde, uskoro ograđen još kilometar prostora oko piste

Direktor Aerodroma Ponikve: Nastavljamo sa ograđivanjem prostora oko piste; U planu i uspostavljanje redovnog avio-saobraćaja

Kako piše jučerašnja štampana „Politika“, u planu je da se uskoro nastave radovi na ograđivanju Aerodroma Ponikve, dok su manji infrastrukturni poduhvati u aerodromskom prostoru već u toku.

Prema navodima tog dnevnog lista, od jeseni je na „Ponikvama“ postavljeno 2,7 kilometara ograde potrebne za organizovanje avio-saobraćaja, a uskoro će biti ograđen još kilometar prostora oko piste.

Tim povodom, direktor JP Aerodroma Ponikve Slaviša Dimitrijević za „Politiku“ kaže da se trenutno „svaki lep dan koristi za podizanje ograde i da će ta faza poslova na proleće biti završena“:

– Reč je o ulaganjima u ograđivanje od oko 15 miliona dinara. To je pomoć države i Aerodroma Nikola Tesla obnovi „Ponikava“, ranije izdvojena. Ostatak ograde (ukupno valja ograditi oko osam kilometara piste) radiće se u narednom periodu. Aktuelno je još nekoliko važnih novosti za „Ponikve“.

Uskoro nam stiže auto-cisterna za avio-benzin kakva nam je nedostajala, kao donaciju dobili smo je od NIS-a. Jesenas je na ovom aerodromu otvoren privremeni granični prelaz, što donosi uštede i skraćenje vremena za granične i carinske procedure. Ulaganjima grada popravljena je izolacija na krovu pristanišne zgrade, privodimo kraju njeno priključenje na struju, kao i uvođenje interneta optičkim kablom gde će biti slobodna vaj-faj zona, pripreme su i da se pravi muzej avijacije.

Za saobraćaj bi značilo ako se asfaltiranjem stvore uslovi za korišćenje cele piste, budući da su sada u upotrebi njena 2,2 od ukupno oko 3,2 kilometra . –

Dimitrijević je tom prilikom za „Politiku“ rekao i da takve „Ponikve“ mogu da posluže, što dokazuje i broj letova u prethodnoj godini:

– Imali smo u 2018. rekordan broj letova, malih aviona i helikoptera, bilo je 44 međunarodna i 305 domaćih. Reč je uglavnom o privrednoj avijaciji, a što se tiče stranaca obično su dolazili privatno i turistički. Inače, aerodrom je korišćen i za snimanje filmova, reklamne kampanje, treninge za motocikliste, učeničke pripreme za takmičenja i drugo. –

On je dodao da su svi spomenuti infrastrukturni poslovi preduzeti da se, pre svega, stvore bolji uslovi za letenje malih aviona koji ovu vazdušnu luku koriste, ali i dugoročno, za uspostavljanje redovnog avio-saobraćaja.

Podsetimo, početkom aprila 2017. godine raspisan je konkurs za direktora Aerodroma Ponikve, nakon čega je na toj funkciji Slaviša Dimitrijević zamenio Sašu Savića.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

BB

Ova auto cisterna mnogo znači za generalnu avijaciju. Preporuka da se osim avio benzina prodaje i auto benzin jer ima dosta aviona koji originalno troše mogas ili uz pomoć STC-a, a uz granični prelaz može dosta da znači za male avione i turističku i biznis posjetu.

Odgovori
Vl

Dobro je da se radi na Ponikvama. Moglo bi i više da ima para i sluha kod političara.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

K na: Hrvatski ministar odbrane u poseti proizvođaču Rafala: „Predložili smo Dasou investiranje u Hrvatsku“

S obzirom da je HRZ istaknuo potrebu za minimalno 18 aviona, to bi samo bilo ispunjavanje te stvarno davno iskazane potrebe. Za nadati se je da ce tako i biti. Lijepo ih je svaki dan vidjeti kako lete nad Zagrebom.

25. Mar 2025.Pogledaj

Robert na: Hrvatski ministar odbrane u poseti proizvođaču Rafala: „Predložili smo Dasou investiranje u Hrvatsku“

Preoptimističan si, ali to je razumljivo. Prototip možda izbace kako su najavljivali, za vrijeme Trumpovog mandata, ali završetak razvoja do ulaska u serijsku proizvodnju prije 2035 jedino ako se Švabe uključe 100% i ne vrate se nekoj budućoj US administraciji. HR i SR bi bile mudre da se uključe kao promatrači u taj program, a…

25. Mar 2025.Pogledaj

Milki na: Hrvatski ministar odbrane u poseti proizvođaču Rafala: „Predložili smo Dasou investiranje u Hrvatsku“

Francuska podiže svoje F3R na F4. Sigurno i Hrvatska o tome razmišlja sa novom politikom EU po ptianju vojske, gdje će EU države skupa naručivati sisteme što će puno smanjiti cijenu.

25. Mar 2025.Pogledaj

Igor M. na: Hrvatski ministar odbrane u poseti proizvođaču Rafala: „Predložili smo Dasou investiranje u Hrvatsku“

Jasno i glasno je ministar rekao da će se na Rafalima raditi iste nadogradnje koje Francuzi trenutno rade na svojim Rafalima. Hrvatska nastavlja pratiti sve što na svojim Rafalima unapređuju Francuzi. Isto čeka i vas. Naravno, ako ćete tokom korištenja htjet držat korak. To je danas izgleda isto kao s mobitelima, stalno neki update.

25. Mar 2025.Pogledaj