BEG airport status
Er Srbija proširila kabinsku i letačku posadu u susret najavljenom širenju mreže u redovnom i sezonskom saobraćaju Er Srbija zaposlila više od sto novih članova kabinske posade / Foto: Er Srbija

Er Srbija proširila kabinsku i letačku posadu u susret najavljenom širenju mreže u redovnom i sezonskom saobraćaju

Er Srbija je u susret predstojećoj letnjoj sezoni zaposlila više od sto novih članova kabinske posade, kao i 21 mlađeg kopilota na ATR i Erbas avionima, saopšteno je iz te kompanije.

Kako navode, zapošljavanjem novih kadrova, nacionalni avio-prevoznik pripremio se za najavljeno proširenje mreže u redovnom i sezonskom saobraćaju sa 21 linijom, od kojih je devet iz Beograda, a 12 iz Niša:

– Er Srbija istovremeno je organizovala školovanje za svoje pilote, od kojih je njih 11 ispunilo uslove da budu unapređeni u poziciju kapetana ili pređu na drugi tip letelice. Pored toga, pokrenut je proces selekcije novih persera, odnosno vođa kabinske posade, koji će se do sredine juna birati među kabinskim osobljem. –

Nacionalni avio-prevoznik će od juna povezati Beograd sa Kijevom, Madridom, Barselonom, Rijekom, Krasnodarom, Helsinkijem, Kairom, Nicom i Zadrom, kažu iz Er Srbije i dodaju da će sredinom jula kompanija uspostaviti i 12 novih linija iz Niša – do Nirnberga, Frankfurta (Han), Hanovera, Fridrihshafena, Karslruea, Salcburga, Rima, Bolonje, Budimpešte, Geteborga, Ljubljane i Tivta.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

BB

oni to ozbiljno…
šta bi Etihad da nema AirSerbia… :-)

Odgovori
Bo

Није се национални превозник припремио за експанзију, већ је надоместио недостатак чланова посаде који су напустили компанију!
Зашто је од Еtihada узет у најам авион у wet lease аранжману?

Mo

Ni najbolja posada ne cini letenje sigurnim, ako upravljavate avionima, koji su pred otpadom, i losom tehnikom.
Ni pokojni Lauda ne bi izasao na kraj sa MAC LARENOM, da je imao gume za otpad.

Odgovori
St

Hvala vam Momo otvorili ste mi oci. Ja sam mislio da kad avioni lete poslednji let do nekog muzeja ili do nekog otpada gde ce biti iseceni na komade, da su i ti poslednji letovi takodje sigurni! Pa tek sad sam naucio od vas da ti avioni koji su pred otpadom ni najbolji piloti ne cine sigurnim! Znaci oni samo sto se ne sruse kad su na tim letovima, lele to je opasno!
Evo da i vi naucite nesto od mene: Lauda je izlazio na kraj i sa drugim bolidima a ne samo Meklarenom, recimo sa Ferarijem je osvojio 2 titule a Meklarenom jednu. Nema na cemu!

BB

Evo, recimo, odgovor u istom stilu (da bi se mogao razumjeti):
– Sjedi ti u novog Boeing-a 8MAX, pa budi siguran!

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Protivpozarni na: Hrvatska poslala pilote na obuku za borbene avione Rafal

Ako obuka traje 15 meseci, sta ce da rade ti piloti 8 meseci do dolaska prvih aviona? (ako dodju po planu)

02. Feb 2023.Pogledaj

PVO Zadar-Ponikve na: Američki pilot koji je dokrajčio Leteće Zvezde opisuje kako su po ciljevima u Jugoslaviji dejstvovale posade aviona F-15E i objašnjava kako je došlo do uništenja putničkog voza u Grdeličkoj klisuri

Pogrešna politika ovdašnjeg rukovodstva , nas je dovela u situaciju da smo bombardovani od najjače grupe sila(NATO pakt). Sukob smo izgubili i potpisali kapitulaciju. Još se nismo oporavili od posledica. A, ni izvukli zaključke... Inače, služio sam na aerodromu Ponikve , i svedok sam sve moći NATO avijacije i nemoći naše PVO I ratne avijacije.…

02. Feb 2023.Pogledaj

Dead1 na: Bugarska remontuje i modernizuje školsko-borbene avione L-39 Albatros

Stojko, Tu ste tacni. Racunali su se i skolski avioni G2 i G4 kao lovacki-bombarderi. To su i svim drugim drzavama racunali kao skolske avione!

02. Feb 2023.Pogledaj

Realni na: Bugarska remontuje i modernizuje školsko-borbene avione L-39 Albatros

Nemoguće je iz suve drenovine cediti vodu,trebali smo samo novo al se debelo zakasnilo.Nikakvi Orlovi,Galebovi,Jastrebovi to ni kad je novo bilo nije valjalo a kamo li posle 40 godina.Orao jedino kao platforma za ispitivanje Vrvz,Munje i ostalih naših večitih maketa.

02. Feb 2023.Pogledaj

Алекса na: Bugarska remontuje i modernizuje školsko-borbene avione L-39 Albatros

@Sima Не може се купити школски авион док се не купи нови борбени авион.

01. Feb 2023.Pogledaj