BEG airport status
LYBE 1519:30 Z 110°03KT CAVOK 20/11 Q1022 NOSIG=
Er Srbija proširila kabinsku i letačku posadu u susret najavljenom širenju mreže u redovnom i sezonskom saobraćaju Er Srbija zaposlila više od sto novih članova kabinske posade / Foto: Er Srbija

Er Srbija proširila kabinsku i letačku posadu u susret najavljenom širenju mreže u redovnom i sezonskom saobraćaju

Er Srbija je u susret predstojećoj letnjoj sezoni zaposlila više od sto novih članova kabinske posade, kao i 21 mlađeg kopilota na ATR i Erbas avionima, saopšteno je iz te kompanije.

Kako navode, zapošljavanjem novih kadrova, nacionalni avio-prevoznik pripremio se za najavljeno proširenje mreže u redovnom i sezonskom saobraćaju sa 21 linijom, od kojih je devet iz Beograda, a 12 iz Niša:

– Er Srbija istovremeno je organizovala školovanje za svoje pilote, od kojih je njih 11 ispunilo uslove da budu unapređeni u poziciju kapetana ili pređu na drugi tip letelice. Pored toga, pokrenut je proces selekcije novih persera, odnosno vođa kabinske posade, koji će se do sredine juna birati među kabinskim osobljem. –

Nacionalni avio-prevoznik će od juna povezati Beograd sa Kijevom, Madridom, Barselonom, Rijekom, Krasnodarom, Helsinkijem, Kairom, Nicom i Zadrom, kažu iz Er Srbije i dodaju da će sredinom jula kompanija uspostaviti i 12 novih linija iz Niša – do Nirnberga, Frankfurta (Han), Hanovera, Fridrihshafena, Karslruea, Salcburga, Rima, Bolonje, Budimpešte, Geteborga, Ljubljane i Tivta.

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

B

oni to ozbiljno…
šta bi Etihad da nema AirSerbia… :-)

Odgovori
B

Није се национални превозник припремио за експанзију, већ је надоместио недостатак чланова посаде који су напустили компанију!
Зашто је од Еtihada узет у најам авион у wet lease аранжману?

M

Ni najbolja posada ne cini letenje sigurnim, ako upravljavate avionima, koji su pred otpadom, i losom tehnikom.
Ni pokojni Lauda ne bi izasao na kraj sa MAC LARENOM, da je imao gume za otpad.

Odgovori
S

Hvala vam Momo otvorili ste mi oci. Ja sam mislio da kad avioni lete poslednji let do nekog muzeja ili do nekog otpada gde ce biti iseceni na komade, da su i ti poslednji letovi takodje sigurni! Pa tek sad sam naucio od vas da ti avioni koji su pred otpadom ni najbolji piloti ne cine sigurnim! Znaci oni samo sto se ne sruse kad su na tim letovima, lele to je opasno!
Evo da i vi naucite nesto od mene: Lauda je izlazio na kraj i sa drugim bolidima a ne samo Meklarenom, recimo sa Ferarijem je osvojio 2 titule a Meklarenom jednu. Nema na cemu!

B

Evo, recimo, odgovor u istom stilu (da bi se mogao razumjeti):
– Sjedi ti u novog Boeing-a 8MAX, pa budi siguran!

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pogorsana Osecanja na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

@ BB, Vazi, u pravu si. Ajde onda lepo da otvorimo EASA bazu pitanja i svih 15K+ podelimo lepo ljudima unapred, i svima super. Mislim, zasto bi se uopste zezali sa time ko sta moze/zeli od ucenja. Ko hoce - nek cita i edukuje se, ko nece - neka nauci pitanja i odgovore na pamet,…

15. Sep 2019.Pogledaj

Istočnik na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

Razlozi su sledeći: - Deca nisu "radno sposobno stanovništvo", samim tim moraju u školu. DL sistem može da im bude samo način da prate nastavu ako su odsutna iz nekog opravdanog razloga (bolest, boravak u bolnici, ...), ne i zamena za školu. - Kod studenata je složenija situacija. Ako je student zaposlen, uz potvrdu o…

15. Sep 2019.Pogledaj

Istočnik na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

@Pomesana obecanja I redovan direktan rad sa nastavnikom i DL sistem imaju svoje prednosti i mane. Ono što je Delta izostavio po mom mišljenju je to da se ova dva načina međusobno dopunjuju. a i kako je BB rekao, ključ svega je zainteresovanost.

15. Sep 2019.Pogledaj

Sascha410 na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

Da se razumijemo ja nikako nisam pobornik ovog vida obrazovanja I ako sam zavrsio na isti nacin ovaj kurs. Mislim da je tradicionalni vid ucenja puno bolji, ali ruku na srce, sta ja o tome znam osim licnog iskustva I subjektivnog misljenja. Cinjenica je da se u zapadnom svijetu ovaj vid obrazovanja koristi dobre tri…

15. Sep 2019.Pogledaj

Nele na: Kako funkcioniše Distance learning u teorijskoj obuci za ATPL teoriju: Škola letenja Aero Mond održavaće samo 10% časova u učionici

Ja sam ucio isto daljinski. Morao sam jer sam radio a pored toga sam imao i porodicnih obaveza. Svaki dan sam detaljno prelazio gradivo u slobodno vreme. I tako mesecima. Nakon 8 meseci (6 je minumum) sam presao sve i prijavio se za ground school (tih 10 posto). Tada sam upoznao jos desetak kolega od…

15. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend