Er Srbija je u susret predstojećoj letnjoj sezoni zaposlila više od sto novih članova kabinske posade, kao i 21 mlađeg kopilota na ATR i Erbas avionima, saopšteno je iz te kompanije.
Kako navode, zapošljavanjem novih kadrova, nacionalni avio-prevoznik pripremio se za najavljeno proširenje mreže u redovnom i sezonskom saobraćaju sa 21 linijom, od kojih je devet iz Beograda, a 12 iz Niša:
– Er Srbija istovremeno je organizovala školovanje za svoje pilote, od kojih je njih 11 ispunilo uslove da budu unapređeni u poziciju kapetana ili pređu na drugi tip letelice. Pored toga, pokrenut je proces selekcije novih persera, odnosno vođa kabinske posade, koji će se do sredine juna birati među kabinskim osobljem. –
Nacionalni avio-prevoznik će od juna povezati Beograd sa Kijevom, Madridom, Barselonom, Rijekom, Krasnodarom, Helsinkijem, Kairom, Nicom i Zadrom, kažu iz Er Srbije i dodaju da će sredinom jula kompanija uspostaviti i 12 novih linija iz Niša – do Nirnberga, Frankfurta (Han), Hanovera, Fridrihshafena, Karslruea, Salcburga, Rima, Bolonje, Budimpešte, Geteborga, Ljubljane i Tivta.
BB
oni to ozbiljno…
šta bi Etihad da nema AirSerbia… :-)
BoN
Није се национални превозник припремио за експанзију, већ је надоместио недостатак чланова посаде који су напустили компанију!
Зашто је од Еtihada узет у најам авион у wet lease аранжману?
Moma
Ni najbolja posada ne cini letenje sigurnim, ako upravljavate avionima, koji su pred otpadom, i losom tehnikom.
Ni pokojni Lauda ne bi izasao na kraj sa MAC LARENOM, da je imao gume za otpad.
Stojko
Hvala vam Momo otvorili ste mi oci. Ja sam mislio da kad avioni lete poslednji let do nekog muzeja ili do nekog otpada gde ce biti iseceni na komade, da su i ti poslednji letovi takodje sigurni! Pa tek sad sam naucio od vas da ti avioni koji su pred otpadom ni najbolji piloti ne cine sigurnim! Znaci oni samo sto se ne sruse kad su na tim letovima, lele to je opasno!
Evo da i vi naucite nesto od mene: Lauda je izlazio na kraj i sa drugim bolidima a ne samo Meklarenom, recimo sa Ferarijem je osvojio 2 titule a Meklarenom jednu. Nema na cemu!
BB
Evo, recimo, odgovor u istom stilu (da bi se mogao razumjeti):
– Sjedi ti u novog Boeing-a 8MAX, pa budi siguran!