BEG airport status
Er Srbija proširila kabinsku i letačku posadu u susret najavljenom širenju mreže u redovnom i sezonskom saobraćaju Er Srbija zaposlila više od sto novih članova kabinske posade / Foto: Er Srbija

Er Srbija proširila kabinsku i letačku posadu u susret najavljenom širenju mreže u redovnom i sezonskom saobraćaju

Er Srbija je u susret predstojećoj letnjoj sezoni zaposlila više od sto novih članova kabinske posade, kao i 21 mlađeg kopilota na ATR i Erbas avionima, saopšteno je iz te kompanije.

Kako navode, zapošljavanjem novih kadrova, nacionalni avio-prevoznik pripremio se za najavljeno proširenje mreže u redovnom i sezonskom saobraćaju sa 21 linijom, od kojih je devet iz Beograda, a 12 iz Niša:

– Er Srbija istovremeno je organizovala školovanje za svoje pilote, od kojih je njih 11 ispunilo uslove da budu unapređeni u poziciju kapetana ili pređu na drugi tip letelice. Pored toga, pokrenut je proces selekcije novih persera, odnosno vođa kabinske posade, koji će se do sredine juna birati među kabinskim osobljem. –

Nacionalni avio-prevoznik će od juna povezati Beograd sa Kijevom, Madridom, Barselonom, Rijekom, Krasnodarom, Helsinkijem, Kairom, Nicom i Zadrom, kažu iz Er Srbije i dodaju da će sredinom jula kompanija uspostaviti i 12 novih linija iz Niša – do Nirnberga, Frankfurta (Han), Hanovera, Fridrihshafena, Karslruea, Salcburga, Rima, Bolonje, Budimpešte, Geteborga, Ljubljane i Tivta.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

BB

oni to ozbiljno…
šta bi Etihad da nema AirSerbia… :-)

Odgovori
Bo

Није се национални превозник припремио за експанзију, већ је надоместио недостатак чланова посаде који су напустили компанију!
Зашто је од Еtihada узет у најам авион у wet lease аранжману?

Mo

Ni najbolja posada ne cini letenje sigurnim, ako upravljavate avionima, koji su pred otpadom, i losom tehnikom.
Ni pokojni Lauda ne bi izasao na kraj sa MAC LARENOM, da je imao gume za otpad.

Odgovori
St

Hvala vam Momo otvorili ste mi oci. Ja sam mislio da kad avioni lete poslednji let do nekog muzeja ili do nekog otpada gde ce biti iseceni na komade, da su i ti poslednji letovi takodje sigurni! Pa tek sad sam naucio od vas da ti avioni koji su pred otpadom ni najbolji piloti ne cine sigurnim! Znaci oni samo sto se ne sruse kad su na tim letovima, lele to je opasno!
Evo da i vi naucite nesto od mene: Lauda je izlazio na kraj i sa drugim bolidima a ne samo Meklarenom, recimo sa Ferarijem je osvojio 2 titule a Meklarenom jednu. Nema na cemu!

BB

Evo, recimo, odgovor u istom stilu (da bi se mogao razumjeti):
– Sjedi ti u novog Boeing-a 8MAX, pa budi siguran!

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Grob je težak "overkill". Pričamo o avionu za selektivnu i početnu obuku pilota pre nego što se pređe na Lastu. Dovoljno je da avion ima krila i duple komande.... Dakle, imperativ je da bude pouzdan, bezbedan i jeftin. Ne mnogo više od toga.

30. Apr 2025.Pogledaj

Markus1463 na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

@ KK tako će biti tj ići dok ne krenu u nekom sukobu da padaju ili da ih uništavaju na pisti kao bilo koji drugi avion. Jeste odličan Rafal, ali je ranjiv kao i svaki drugi avion, posebno od napada dronovima dok je na stajanci. A u takvim napadima ne pomažu ni kamponiri, ni antidron…

30. Apr 2025.Pogledaj

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Tehnologija koja se koristi u lovcima 4+ generacije, ili nekih specijalizovanih aviona za el ometanje je toliko ispred znanja bilo koga od nas da ima malo smisla nesto udarati na tu temu. Da ne spominjem da je to sve neka tehnologija iz 70-ih i 80-ih. Ovo sto sada rade tipa Tempesta itd, pokazuje takav tehnoloski…

30. Apr 2025.Pogledaj

IvicaM na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Da, samo mu ime nekako simbolise gde smo dospeli i šta trebamo raditi... ima logike.. ;)

30. Apr 2025.Pogledaj