BEG airport status
LYBE 1405:00 Z VRB°02KT 9999 FEW017 SCT033 06/00 Q1014 NOSIG=
[POSAO] Prince Aviation zapošljava nove instruktore Princ zapošljava instruktore za PPL i CPL/MEP/IR / Foto: Prince Aviation

[POSAO] Prince Aviation zapošljava nove instruktore

Centar za obuku pilota Prince Aviation raspisao je danas konkurs za zapošljavanje instruktora letenja.

Kako su iz Princa rekli za Tango Six, traže dva profila profesionalaca:

– instruktora za obuku za sportskog pilota (PPL)
– instruktora za obuke na kursevima za profesionalne pilote (CPL, MEP, IR obuke)

Za instruktora za obuku sportskih pilota potrebno je da kandidat poseduje dozvolu profesionalnog pilota (CPL/ATPL), uz poželjno posedovanje FI ovlašćenja. Za instruktora za obuku profesionalnih pilota, kandidat treba da poseduje: – dozvolu profesionalnog pilota (CPL) sa ovlašćenjem za letenje na višemotornim avionima u instrumentalnim uslovima (ME/IR) – Ovlašćenje instruktora letenja (FI) sa iskustvom u obuci od min. 250h – Ukupni nalet od bar 500 časova – prethodno iskustvo letenja od min. 30h na višemotronim avionima.

Kandidati za oba radna mesta moraju da poseduju važeće lekarsko uverenje prve kategorije i znanje engleskog jezika u skladu sa ICAO nivoom 5.

Svi zainteresovani treba da svoju radnu biografiju (CV), propratno pismo kao i dokaze o ispunjavanju traženih uslova pošalju elektronskom poštom na adresu ato@princeaviation.com

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

milko na: Boing i američka Mornarica rade na projektu Loyal Wingman, u istraživanjima koriste i bespilotne EA-18G ‘’Growler’’

@branko Mozda sam malo preterao,serman inace stupa na scenu posle dana D i tada je americkoj vojsci zaista bio potreban jedan brz i prodoran tenk za prodor kroz Francusku,a serman je to bio.Medjutim,imao je slab oklop,nejak top i veoma lako se pretvarao u buktinju,samo zahvaljujuci odnosu 20 prema 1 i prilicnom rasulu kod Nemaca nije…

13. Feb 2020.Pogledaj

Mayer na: Srpski MiG-ovi 29 na nivou MiG-29M2? Da li je i koliko realno?

>> Mozda bi i dali polovne one 29K iz mornarice, posto nosaca gledati nece 😂 Mogli bi, onaj Kuznejcov onomad prvo zacadio pola Evrope pa onda izgubi dva eroplana bez ikakve borbe...

13. Feb 2020.Pogledaj

zoran na: Intervju komandanta RV i PVO za “Odbranu“: Unapređene operativne sposobnosti, poboljšan standard pripadnika vida, nedostatak kadra vazduhoplovno-tehničke specijalnosti

Da su ranije poslušali pametne savete pojedinaca, ne bi sada bila ovakva situacija..već malo bolja. Ali nije to samo u Vojsci problem.

13. Feb 2020.Pogledaj

peruni na: Intervju komandanta RV i PVO za “Odbranu“: Unapređene operativne sposobnosti, poboljšan standard pripadnika vida, nedostatak kadra vazduhoplovno-tehničke specijalnosti

Sva navedena sredsva su visoko automatizovna i mali broj ljudi je potraban da bi se njima upravljalo-koristilo. Za sve sto ste nabrojali treba svega oko 60ljudi. Dakle i da imamo po sto puta vece kolicine ima ljudstva, naravno -podrazumeva se - treba da se obuci ali obuke ne traju beskonacno posebno one pocetne za osnovnu…

13. Feb 2020.Pogledaj

Aleksandar Ratković na: Intervju komandanta RV i PVO za “Odbranu“: Unapređene operativne sposobnosti, poboljšan standard pripadnika vida, nedostatak kadra vazduhoplovno-tehničke specijalnosti

Koliko mi je poznato vazduhoplovnotehnička služba u VS ne postoji, postoji tehnička služba. Poboljšan standard vazduhoplovnotehničke službe, zanimljivo. Na koji način?

13. Feb 2020.Pogledaj

Send this to a friend