BEG airport status
Odlukom Vlade Srbije ukida se Er Srbijina linija Niš-Budimpešta "Slabo interesovanje građana juga Srbije za putovanje u glavni grad Mađarske." / Foto: Uroš Mitrović

Odlukom Vlade Srbije ukida se Er Srbijina linija Niš-Budimpešta

Nacionalna avio-kompanija je saopštila da odlukom Vlade Srbije ukida liniju Niš-Budimpešta nakon 27. oktobra ove godine. U saopštenju se navodi da je odluka je posledica „slabog interesovanja građana juga Srbije za putovanje u glavni grad Mađarske, ali i želje da pomenuta linija ne naruši dobre rezultate preostalih linija od javnog značaja iz Niša“.

– Naime, iako je od početka operacije u Nišu prošlo samo tri meseca, i iako let za Budimpeštu nije ispunio planirana očekivanja, prosečan procenat popunjenosti kabine za svih 12 linija dostigao je skoro 70 procenata.

Er Srbija je posle konsultacija sa predstavnicima lokalne samouprave i nadležnim državnim institucijama počela da preduzima radnje kako bi sprovela odluku i prekinla sve aktivnosti na toj liniji u skladu sa zaključenim ugovorom između Vlade Republike Srbije i Er Srbije, a posebno čl. 11 tog dokumenta. Svim putnicima koji su kupili karte za letove između Niša i Budimpešte posle 27. oktobra 2019. godine biće vraćen novac.

Važno je naglasiti da Er Srbija, zajedno sa nadležnim institucijama, od početka uspostavljanja redovnog saobraćaja iz Niša u julu 2019. godine, redovno prati sve parametre uspostavljenih linija od javnog značaja. Kompanija planira i sprovodi radnje koje imaju za cilj dalje unapređenje saobraćaja sa našeg drugog matičnog aerodroma u Nišu, a što je u interesu građana tog dela Srbije i srpskog nacionalnog avio-prevoznika. – stoji u saopštenju.

Kompanija je prošle nedelje raspisala konkurs za nove članove kabinske posade koji će biti otvoren do 31. januara 2020. godine.

– Samo tokom prvih nedelju i po dana, za posao u nacionalnoj avio-kompaniji prijavilo se više od 300 zainteresovanih kandidata. Novi članovi kabinske posade biće angažovani za operacije u Beogradu i Nišu pa će proces selekcije najboljih kandidata biti održan 9. novembra u srpskoj prestonici i 16. novembra u gradu na jugu Srbije. Kandidati će moći da predaju svoje radne biografije, sastanu se sa predstavnicima resornih službi Er Srbije i informišu u vezi sa ovom odgovornom profesijom i mogućnostima koje kompanija pruža. – poručuju iz Er Srbije.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

A

Da li ce platiti penale za ukidanje linije koja je subvencionisana od strane drzave? Naravno da ne. Jos jedno javno pranje i pumpanje novca u gubitasku firmu.

Odgovori
B

A ko da plati penale? Ako je država raspisala tender po tim uslovima, AS se javila i počela operacije. Sad Vlada ukida liniju a ne AS. Trebala bi država da plati penale Air Srbiji, po nekoj logici.

D

Ne znam da li ste procitali clanak, ali lepo pise da je narucilac linije (Vlada Republike Srbije) donela odluku o ukidanju linije.

Ko tacno mislite da treba plati penal, i kome?

Ekonomski racionalna odluka, i nista vise.

N

Sad kada su pista i terminal u Nisu prosireni, novi toranj sa najsavremenijom opremom i navigacionim sredstvima za sletanje u svim vremenskim uslovima sagradjeni a drzava ulozila milione u sam aerodrom, penali i nisu toliko bitni. (?)

Toliko o pametnom odabiru „linija od javnog znacaja za jug Srbije“ koje juznjaci i nisu birali. Bice toga jos…

A

@BB kao sto rekoh, pumpanje para u AS. Uzeli su vec pare koje su bile predvidjene za date linije. Vlada ukida linju, AS ne vraca pare, na kraju godine ide prica kako je AS u velikom profitu.

d

Ekonomska odluka.
Nadam se samo da neće značiti jedna linija manje nego samo da će se zamijeniti. Logično bi bilo sa skandinavijom.

Odgovori
S

Bitno je da se pljuje po Air Serbiji ali da li to sad ima racionalnog opravdanja apolutno nije bitno

Odgovori
M

Kao prvo, svakoj budali je bilo jasno da je tender namesten za AS. Razlog, da se „legalno“ ubace dodatne pareu AS. Nijedan normalan tender nema stavku o minimum 25 zaposlenih u call centru, to je 2 zaposlenih na 1 liniju, smesno. A tek rezervni avion. Tuga, pogotovo sto je ta ista AS otkazivala letove zbog kvara na avionu. A gde je rezervni avion? Treca stvar, linije otvorene prema LCC aerodromima, AS kao Legacy Carrier kako se predstavlja nema sta da trazi tu ni ekonomski ni marketinski jer mora da spusta cene, a leti na sekundarne aerodrome.

Odgovori
J

Swiss ukida liniju za Cirih tokom zimske sezone, eto prilike za Airsrbiju da leti liniju do jednog velikog i bitnog aerodroma u Evropi.

Odgovori
D

Let od Hana do Nisa povratna karta u decembru kosta 198€.
Jel je to subvencija drzave……????
A zabranili ryanair-u da lete Nis Han…
Da bi Air Srbija drala putnike

M

Da li bi bilo mozda pametnije da se Nis razvija kao neki hub za low cost? Masa ljudi i dalje putuje preko Budimpeste i Temisvara…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Banja Luka na: Predstavnici Ministarstvо odbrane i Vojske Srbije na bojevom gađanju sistemom PVO Mistral, VS dobija dve verzije sistema

@Stauffenberg Kakve informacije tačno imate o donaciji PVO sistema? Šta je trebalo da se nabavi, od čega se to odustalo i kada? Koliko je migova trebalo da dobijemo od Bjelorusije, pa se, eto, odustalo? Od kuda vama sve ovo?

13. Nov 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

Beduin, Mahan je na crnoj listi niza zapadih država upravo radi toga koga prevozi i što se "podaci ne podudaraju". Čudim se da su u Beogradu dozvolili njihove letove i time nepotrebno provocirali zapad. Tako nešto si ne dozvoljavaju daleko veće i utjecajnije države. Tup se s rogatim ne može bosti. Puno premalo koristi za…

13. Nov 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

Hvala Vama na pohvalama. Ovako velika ekspanzija je izuzetno riskantna, skupa i vrlo komlicirana za provedbu (operacije, marketing, sustav, slab LF u počeku, rizik...). Pitanje flote je glavni problem Air Serbie koji se odgađa već godinama (još u početku su rekli da će mijenjati 737-300 i ATR 72-200, no to se stalno prolongira). Više nema…

13. Nov 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zimska dominacija Air Serbie

Da, da, istina... u pravu ste. Hvala na ispravci. Sigurno ima toga još. Hvala na pohvalama.

13. Nov 2019.Pogledaj

Pavle na: [FOTO] Detaljne fotografije Orlova iz Muzeja vazduhoplovstva

Mile Ne trujte vise. Viper su licencno i italijani proizvodili za aeromaki. Razumete se bas u avionske motore a i sire, znate da i puloti znaju da je bas orao mrtav avion ukoliko ne leti jako nisko. Oni vam na stajanki pricali? Dokumentacija koja je pravljena u vti, alati i uvezene masine i eto milijardu…

13. Nov 2019.Pogledaj

Send this to a friend