BEG airport status
LYBE 1711:30 Z VRB°02KT CAVOK 23/12 Q1019 NOSIG=
Koncesija „Nikole Tesle“ evropska transakcija godine u izboru “IJGlobal Awards” "Partnerstvo Er Srbije i Etihada donelo je razliku u odnosu na druge koncesije u regionu" / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

Koncesija „Nikole Tesle“ evropska transakcija godine u izboru “IJGlobal Awards”

Koncеsija za Aеrodrom Nikola Tеsla proglašеna jе za еvropsku transakciju godinе u 2018. u katеgoriji aеrodroma, u izboru “IJGlobal Awards” koji sе odnosi na projеktе u oblasti infrastrukturnog finansiranja, saopštilo je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

– Da bi nеka transakcija dobila ovo priznanjе, potrеbno jе da su kompanijе kojе su u njima učеstvovalе bilе posеbno aktivnе u prеthodnoj kalеndarskoj godini, kao i da su visoko ocеnjеnе mеđu svеtskim еkspеrtima za odgovarajućе industrijе. – kažu iz ministarstva.

Saša Vlaisavljević: „Odabran je pravi trenutak, ni prerano ni prekasno“ / Foto: Tango Six

Saša Vlaisavljević direktor akcionarskog društva Aerodrom Nikola Tesla rekao je ovim povodom za Tango Six da je odabran pravi trenutak za davanje beogradskog aerodroma pod koncesiju:

– Smatram da je koncesija aerodroma Nikola Tesla najbolji potez našeg većinskog vlasnika države Srbije u poslednjih 30 godina. Pratili smo sve i prodaje i koncesije aerodroma u regionu od Slovenije, Mađarske, Hrvatske, Makedonije i Albanije.

Nastojali smo da ne ponovimo njihove greške i da sve dobre strane primenimo. Odabran je pravi trenutak, ni prerano ni prekasno. Ona presudna činjenica da ovo bude ovako uspešan posao po meni je parnerstvo Er Srbije i Etihada koje nam je donelo razliku u odnosu na sve druge koncesije u regionu. Pogledajte događanja u vezi četvorogodišnjih pokušaja koncesije aerodroma Sofija koji nam je bio najveći konkurent sa preko šest miliona putnika na godišnjem nivou i geografskim položajem. Vratili su se na početak. Mi smo završili posao. –

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

a

U regionu je samo koncesija u Tirani ocenjena kao uspesna sve ostale su prilicno diskutabilne . Beogradska koncesija je realno sa obzirom na 1,5 milijarde eura bez konkurencije,jedino ako imaju neki detalji koji nisu poznati siroj javnosti . Vec u ovoj godini porast saobracaja ide preko 10 % .

Odgovori
A

Vinci je drzavi i akcionarima unapred uplatio 20 godisnjih profita plus godisnju naknadu od oko 10 mil eura uplacuje us investicije obavezne od preko 700 miliona eura.
Sa stanovistva drzave ovo je posao veka!
Naravno da su sindikati nezadovoljni jer nema vise ogromnih uplata njihovim liderima ( mesecno po 100.000 din svakom sindikatu plus placeno letovanje po 300.000 din svakom).
Ako smo dobri radnici bice nam sasvim ok ako nismo nece.Nema hvatanja krivina vise.

S

A kada cemo da vidimo ugovor o koncesiji?

Odgovori
X

Obicno je u akcionarskom drustvu cilj da akcionari zarade sto vise. Kod nas za koncesiju koja je obavljena prosle godine se prvo ceka da se plati porez na prihod aerodroma od 15 posto pa, jer aerodrom nije odmah uplatio akcionarima vec je cekao narednu godinu, pa se tek posle isplati akcionarima sa dodatnih 15 procenata umanjenja, jer to je sada prihod akcionara, pa ga valja i oporezovati. Nemam reci, Dobicemo koncesionu naknadu sa vise od 30 posto umanjenja

Odgovori
R

Koliko se kao akcionar secam aerodrom je pre par godina vredeo oko 100 miliona eura ( po recima privatizacionog savetnika Lasard Paris) a za koncesiju je ukupno uplaceno gotovo 1,5 milijarda eura.To su cinjenice najvaznije za svakog akcionara.
Pratio sam ih sta rade i nisam trazio dlaku u jajetu.

X

Kakve to veze ima sa ovim sto sam napisala – ja samo kazem da nije u redu to sto se dva puta oporezuje koncesiona zarada i da je mogla biti samo jednom oporezovana.

Ć

Aco ,
nemoj tako po jadnim radnicima.
Njih oko petsto je i prošle godine dobilo NAGRADE , koje po zakonu pripadaju akcionarima , a ovih dana sam ja kao akcionar odlučio da im ostavim 2 MILIONA EURA u rezervi za nagrade . ( oko 4000 po zaposlenom )
Delim i šakom i kapom !
Može mi se !

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: Srbiji isporučeni vojni helikopteri Mi-17V-5, stigao i još jedan H145M

У тексту је је јасно пренесено шта је је наведено у другим медијима а шта су наша сазнања,

17. Oct 2019.Pogledaj

Paqe na: Srbiji isporučeni vojni helikopteri Mi-17V-5, stigao i još jedan H145M

U tekstu ima par gresaka. Dva nova helikoptera ce imati klasicna utovarna vrata a ne rampu. Mi-17 za koji se ceka remont nikada nije imao naoruzanje. Onaj drugi koji je pao je imao.

17. Oct 2019.Pogledaj

Paqe na: Srbiji isporučeni vojni helikopteri Mi-17V-5, stigao i još jedan H145M

Sta znaci da je helikopter analogni i gde je granica izmedju "analognog" i "digitalnog"? Postojeca dva kao i nova tri imaju digitalni pokazivac meteo radara. Takodje imaju i multifunkcionalni pokazivac za navigaciju itd. Jeli to analogno ili digitalno?

17. Oct 2019.Pogledaj

Send this to a friend