BEG airport status
LYBE 2006:30 Z 110°06KT CAVOK 26/16 Q1019 NOSIG=
Udruženje pilota „Tigrovi“ u potrazi za donatorima kancelarijskog nameštaja Udruženje "Tigrovi" u potrazi za donatorima kancelarijskog nameštaja

Udruženje pilota „Tigrovi“ u potrazi za donatorima kancelarijskog nameštaja

Kako iz Udruženja pilota „Tigrovi“ kažu za Tango Six, ove godine su uz pomoć prijatelja uspeli da obezbede stalnu adresu i kancelariju za koju im je u narednom periodu potreban kancelarijski nameštaj.

– Koristimo ovu priliku da uputimo poziv svim vazduhoplovnim entuzijastima koji su u mogućnosti da pomognu. Želja nam je da opremimo kancelariju adekvatnim kancelarijskim nameštajem. Budući da smo neprofitna organizacija apelujemo na pomoć za koju bi, za uzvrat, istakli logo i drugo adekvatno pominjanje svih koji se odazovu na internet stranici našeg udruženja u delu rezervisanom za prijatelje. – kaže za Tango Six Vladan Nešić, predsednik udruženja.

– Ideja o osnivanju „Tigrova“ javila se 2008. godine, tačnije 7. novembra te godine, kada je održana inicijalna osnivačka Skupština. Tim povodom okupila se grupa od 19 pilota 241. lbae, koja na svojim grudima ponosno nosi prepoznatljivi amblem tigra, i koja na inicijativu tadašnjeg komandanta dolazi do ideje da kroz udruženje neguje tradiciju „1. vazduhoplovne eskadrile“ i jedinice koje su nastavljale i nastavljaju njenu tradiciju. Svi piloti iz ove grupe kasnije postaju članovi osnivači.

„Nema činova, ne delimo ljude po političkoj, verskoj ni nacionalnoj pripadnosti“

Danas udruženje, pored osnovnog cilja, ima niz drugih aktivnosti a neke od najvažnijih za sada su: širenje pozitivnih vrednosti vazduhoplovnog i sportskog duha, vazduhoplovno stručni i obrazovni rad, sećanje na žrtve vojnog vazduhoplovstva, humanitarni rad i možda najbitnije – dobro druženje.

Članovi udruženja žive i rade u mnogim mestima širom Srbije ali svi oni su na neki način povezani sa avijacijskom eskadrilom i amblemom koji je obeležje udruženja. Kod nas ne postoje činovi, ne postoji podela na tip vazduhoplova, ne postoji politička, verska i nacionalna pripadnost jer svi smo mi isti zaljubljenici u vedro nebo i vazduhoplovstvo. Kao takvi svi ste dobro došli.

Ukoliko bilo ko od vas ima mogućnost da nam pomogne da opremimo naše nove, skromne, prostorije u Kraljevu, u ulici Moše Pijade 27/101 može nas kontaktirati putem e-maila tigrovi.kraljevo@gmail.com ili putem telefona +381 66 241541 ili +381 64 1172869 – poziva Nešić.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

дане na: [POSLEDNJA VEST] Prve zvanične fotografije srpskih Mi-35M: Delegacija Ministarstva odbrane posetila fabriku helikoptera “Rosvertol“

ED не знам да ли је прво или друго али водим се логиком Petrovic Dusana , да из свега извлачи доказе о неспособности Русије, ето ми 28 и ка 52 су полетели још у ссср (ми 28 јесте) ка 52 први лет 1997, али ће наш Дуле да каже како су то пројетовали у ссср…

20. Aug 2019.Pogledaj

avijaticar na: [ANALIZA] Kako su za sada opremljeni helikopteri Mi-35M RV i PVO Vojske Srbije

Boj ne bije svijetlo oruzje vec boj bije srce u junaka. Mogli smo i 50 da ih kupimo i jos 50 UH-60...ako ce nepotizam politika a samim tim i nestrucnost upravljati njima onda je sve pogresno i nepotrebno a to smo videli u svim nasim i tudjim sukobima....Ovo je odlican helikopter i odlicna platforma da…

20. Aug 2019.Pogledaj

Branko na: Ansat, prvi laki višenamenski helikopter konstruisan u Rusiji nakon raspada SSSR-a

@AI-41F1 Sve sto si napisao ima smisla, sa uslovom da je to velika flota. Medjutim pogledaj reportazu o Mi-35. Videces da su tamo ljudi profesionalci koji se treniraju kako da lete i popravljaju i to steknuto znanje ce preneti na nove generacije. Znaci malo podcenjujes njihovo znanje i umece. Cak sto vise ti smatras da…

20. Aug 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Intenzivirale se zrakoplovne aktivnosti na planetu

U ovom kontekstu treba pratiti koliki je udio pet najvećih prijevoznika (EUB3, Ryanair i easyJet). Obzirom na sve akvizicije i povećanja flote ne mogu vjerovati da Lufthansa nije povećala svoj udio. Molim Vas da mi pošaljete te grafikone na mail. Iskreno me interesiraju, a posebno izvori.

20. Aug 2019.Pogledaj

Branko na: [ANALIZA] Kako su za sada opremljeni helikopteri Mi-35M RV i PVO Vojske Srbije

Molim te ne lupetaj, paradna verzija? Albanci vide u mraku pa ce ih kamenjem gadjati. Jel tako?

20. Aug 2019.Pogledaj

Send this to a friend