BEG airport status
LYBE 2308:30 Z VRB°02KT CAVOK 27/20 Q1023 NOSIG=
Erbasov A330neo dobio sertifikat za ETOPS od 180 minuta Dobijanje odobrenja znači da će operatori aviona A330neo imati benefita od direktnih long-range ruta / Foto: Erbas

Erbasov A330neo dobio sertifikat za ETOPS od 180 minuta

Erbasov A330-900 dobio je odobrenje za produženo saobraćanje u trajanju od 180 minuta (Extended Diversion Time Operations – nekada ETOPS sad EDTO) od Evropske agencije za bezbednost avio-saobraćaja (EASA), saopštio je taj evropski proizvođač.

Kako objašnjavaju, dobijanje ovog odobrenja znači da će operatori aviona A330neo pre svega imati benefita od direktnih long-range ruta:

– Odobrenje, koje uključuje ETOPS od 180 minuta, sada uključuje i opciju za ETOPS od 285 minuta. Time se produžava potencijalna udaljenost preusmerevanja aviona na oko 2000 nm. Uskoro se očekuje i sertifikacija ETOPS amerčkog FAA.

Operatori A330neo koji izaberu opciju ETOPS od 285 minuta, moći će da opsluže nove direktne neograničavajuće rute. Operatori koji lete na postojećim rutama (koji trenutno saobraćaju do 180 minuta sa preusmeravanjima) će moći da pređu put koji je direktniji, brži i efikasniji kada je reč o potrošnji goriva, a takođe da imaju i pristup većem broju (a verovatno i bolje opremljenim) aerodroma za preusmeravanje ukoliko je to potrebno.  –

 

Erbasov A330neo je nova generacija porodice aviona kojoj pripadaju A330-900 i nešto manje A330-800 letelice, ističu iz te kompanije i dodaju:

– A330-900 je konkretno najekonomičniji avion (seat-mile cost) sa 300 sedišta, koji je opremljen visoko-efikasnim Rollce-Royce Trent 7000 motorima, novom 3D optimizacijom krila većeg raspona i lakšim kompozitnim materijalima, kao i novim Sharklets zakrilcima.

Ovi pomaci omogućavaju veći domet (oko 7,200nm sa kabinom od tri klase) i 25% manju potrošnju goriva u poređenju sa starijim avionima slične veličine. –

 
Prema njihovim rečima, A330 porodica do sada je primila 1.700 narudžbina od 120 kupaca, a trenutno više od 1.400 A330 aviona let sa preko 120 operatora širom sveta.

– Erbasovi A330-200/-300 je 2009. godine bili su prva porodica aviona koja je od EASA-e dobila ETOPS sertifikat za saobraćanje od 180 minuta.

Komentari

Б

Мој број!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Hmm na: Američka vojska kupuje raketni sistem Iron Dome

@Petrovic Dusan Ko zna sta ste vi gledali i da li ste uopste i gledali. Evo vam vest iz 2013. godine u vezi Gvozdene Kupole. https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2013&mm=03&dd=12&nav_category=78&nav_id=694522

22. Aug 2019.Pogledaj

Narednik na: Američka vojska kupuje raketni sistem Iron Dome

uglavnom namenjen za odbranu od artiljerijskih i raketnih projektila Rafael za PZO nudi Spyder SR i MR

22. Aug 2019.Pogledaj

Al-41F1 na: [POSLEDNJA VEST] Prve zvanične fotografije srpskih Mi-35M: Delegacija Ministarstva odbrane posetila fabriku helikoptera “Rosvertol“

@Dane ne mogu se G17+ uzeti kao "nepristrasni strucnjaci" jer ih je stvorio NED koji ima svoje politicke ciljeve. Ako necemo javno iznositi cinjenice i pokretati diskusiju, nece nikad doci do realnog napretka niti ce iko ikada odgovarati za zlodela koja cini svom narodu. Nemojte kritiku odredjenih poteza ljudi sa vlasti da uzimate kao kritiku…

22. Aug 2019.Pogledaj
22. Aug 2019.Pogledaj

Strela na: Američka vojska kupuje raketni sistem Iron Dome

Neka kosta koliko hoce. Razmisljanje tipa skupo itd., nikako da naucimo od 1914. Nismo bili spremni 14, nismo bili spremni 1941, nismo bili spremni 1999. Koliko puta jos treba da se nam desi, da bicemo bili su tehnicki nadmocniji!? Nemoj S-300, nemoj S-400, nemoj Patriot, nemoj ovo nemoj ono. Ako se nema para, onda sparanje,…

22. Aug 2019.Pogledaj

Send this to a friend