BEG airport status
LYBE 2501:30 Z 140°08KT CAVOK 15/08 Q1019 NOSIG=
Erbasov A330neo dobio sertifikat za ETOPS od 180 minuta Dobijanje odobrenja znači da će operatori aviona A330neo imati benefita od direktnih long-range ruta / Foto: Erbas

Erbasov A330neo dobio sertifikat za ETOPS od 180 minuta

Erbasov A330-900 dobio je odobrenje za produženo saobraćanje u trajanju od 180 minuta (Extended Diversion Time Operations – nekada ETOPS sad EDTO) od Evropske agencije za bezbednost avio-saobraćaja (EASA), saopštio je taj evropski proizvođač.

Kako objašnjavaju, dobijanje ovog odobrenja znači da će operatori aviona A330neo pre svega imati benefita od direktnih long-range ruta:

– Odobrenje, koje uključuje ETOPS od 180 minuta, sada uključuje i opciju za ETOPS od 285 minuta. Time se produžava potencijalna udaljenost preusmerevanja aviona na oko 2000 nm. Uskoro se očekuje i sertifikacija ETOPS amerčkog FAA.

Operatori A330neo koji izaberu opciju ETOPS od 285 minuta, moći će da opsluže nove direktne neograničavajuće rute. Operatori koji lete na postojećim rutama (koji trenutno saobraćaju do 180 minuta sa preusmeravanjima) će moći da pređu put koji je direktniji, brži i efikasniji kada je reč o potrošnji goriva, a takođe da imaju i pristup većem broju (a verovatno i bolje opremljenim) aerodroma za preusmeravanje ukoliko je to potrebno.  –

 

Erbasov A330neo je nova generacija porodice aviona kojoj pripadaju A330-900 i nešto manje A330-800 letelice, ističu iz te kompanije i dodaju:

– A330-900 je konkretno najekonomičniji avion (seat-mile cost) sa 300 sedišta, koji je opremljen visoko-efikasnim Rollce-Royce Trent 7000 motorima, novom 3D optimizacijom krila većeg raspona i lakšim kompozitnim materijalima, kao i novim Sharklets zakrilcima.

Ovi pomaci omogućavaju veći domet (oko 7,200nm sa kabinom od tri klase) i 25% manju potrošnju goriva u poređenju sa starijim avionima slične veličine. –

 
Prema njihovim rečima, A330 porodica do sada je primila 1.700 narudžbina od 120 kupaca, a trenutno više od 1.400 A330 aviona let sa preko 120 operatora širom sveta.

– Erbasovi A330-200/-300 je 2009. godine bili su prva porodica aviona koja je od EASA-e dobila ETOPS sertifikat za saobraćanje od 180 minuta.

Komentari

Б

Мој број!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Al-41F1 na: Uzroci i posledice otkazivanja isporuke F-35 Turskoj

Upotreba NATO raketa i sl. je "otvorena arhitektura" sistema upravljanja vatrom, skroz druga prica. Ovo oko S-400 i deljenja podataka nema veze s time, ali nije ni bitno. Uglavnom ne moze nista od podataka "da se ukrade" sa PVO, niti mora. Znaju Rusi mnogo o F-35 i vise nego dovoljno.

24. Apr 2019.Pogledaj

Beduin na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Što se događa sa Zagrebom – 1. dio

Zakljucak je jednostavan. Drustvo koje primarno ovisi o turizmu je drustvo koje zaostaje...

24. Apr 2019.Pogledaj

oxo na: SAD će iz svojih viškova donirati Albaniji tri helikoptera UH-60 Black Hawk

@Stevo Hrvatska je dobila 2 nova UH-60M. Ali tek će doći 2020 jer se sklapaju.

24. Apr 2019.Pogledaj

Al-41F1 na: Rumunija nastavlja proces dalje nabavke aviona F-16, za sada ne razmišlja o F-35

Zato sto to kosta 2 milijarde dolara, a malo im je jedna eskadrila na onoliku zemlju. Misljenja sam da im je i 2 eskadrile malo. Barem 3, otpimalno 5

24. Apr 2019.Pogledaj

Acafaca na: Uzroci i posledice otkazivanja isporuke F-35 Turskoj

Pa dobro,slazem se sa tobom u potpunosti sto se tice ekonomskog i politickog razloga,ali sam hteo da pojednostavim stvari ako zaista ima istine u toj mogucoj kradji podataka,sto se tice mogucnosti da jedan softver prica sa drugim nekompatibilnim,mislim da su rusi vec u toku pregovora ponudili mogucnost nadogradnje za nato standard,to se npr vidi u…

24. Apr 2019.Pogledaj

Send this to a friend