BEG airport status
Viz Er proslavlja osam godina od uspostavljanja tehničke baze na „Nikoli Tesli“ Baza u Beogradu stvorila oko 70 radnih mesta / Foto: Viz er

Viz Er proslavlja osam godina od uspostavljanja tehničke baze na „Nikoli Tesli“

Kompanija Viz er proslavlja osam godina od uspostavljanja tehničke baze na Aerodromu Nikola Tesla, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, prve letove iz Srbije Viz er je obavio u junu 2010. prema Dortmundu i Londonu, dva meseca kasnije najavio je uspostavljanje baze, a u decembru iste godine pokrenuo linije ka Rimu i Malmeu:

– Tehnička baza uspostavljena je 27. marta 2011. godine kada je jedan od aviona iz Viz erove flote bio stacioniran na beogradskom aerodromu odakle je ubrzo krenuo sa letovima ka Stokholmu, Minhenu i Ajndhovenu. Baza u Beogradu stvorila je vrlo brzo, direktno ili posredno, oko 70 radnih mesta.

Mi kao kompanija posvećeni smo Beogradu, ali i celoj zemlji, a do sada nam je poverenje ukazalo preko 4,2 miliona putnika. U 2019. prevozićemo putnike iz Srbije na 20 destinacija u 8 zemalja, računajući oba aerodroma u Beogradu i Nišu. –

Viz er je u ovoj godini proširio svoje poslovanje u Srbiji uvođenjem rute Beograd – Lion, kao i ponovnim uspostavljanjem linije na relaciji Niš – Malme, ističu iz kompanije i dodaju da će se sa tim linijama, uz već postojeće rute, kapacitet povećati i do gotovo milion putnika godišnje, što je za 13% više nego u prethodnoj godini.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Ni

    Zna li iko zasto su nakon samo nekoliko meseci 2017 ukinuti letovi za Nirnberg? Drugi po velicini grad u Bajernu, mnogo nasih ljudi, avioni su bili uvek puni do poslednjeg mesta a karte za pojmove WizzAira cak skuplje nego za ostale destinacije? Ima li nade za ponovno uspostavljanje linije…i zasto ne? POZDRAV

    Odgovori
    Pe

    Da, ukinut je i let iz Tuzle za Nürnberg, ista prica – avioni puni, karte skuplje. Bice da je do aerodroma – Wizz leti uglavnom na manje aerodrome, a Albrecht Dürer nije bas takav.

    Mi

    Ne dopada mi se novo vreme iz Londona za Bg, ranije su leteli kasno uveče, sada rano ujutru. Uglavnom , bilo bi lepo da i sa Morave krenu da osvajaju Evropu. Samo napred!

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Djuka na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

    Da, svaka balisticka raketa je "hipersonicna", ako se to tako zeli predstaviti (iz propagandnih razloga)! Takodje svaka raketa koja ima neku vrstu navodjenja modifikuje svoju trajektoriju u zavrsnoj fazi, recimo prima GPS signal i koriguje putanju ili koristi interni INS. Raketa koja signifikantno menja brzinu i trajektoriju u terminalnoj fazi bez aerodinamickih povrsina, izbacuje mamce…

    04. Oct 2024.Pogledaj

    Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

    @Miks To prosto nije tacno; Izrael je naveo da je ostecena baza ali ne do te mere da Izraelski vazduhoplovstvo ne moze leteti, te su nastavili bombardovanje Sirije i Libana iz tih baza. Da li tvrdite da Izrael nije bombardovao Liban i Siriju posle Iranskog napada?Jer ima video dokaza da jeste. Cim avioni polecu, znaci…

    04. Oct 2024.Pogledaj

    Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

    Svaka balisticka raketa pri ponovnom ulasku u atmosfeti je "hipersonicna" i dostize brzine 19-20 maha.Razlika je sto ove nove ruske i iranske i manevrisu, princip koji je jos 1960 razvijen i u SSSR i u Americi, pa odbacen zbog minusa koje ima. Tesko da Iran moze razviti bilo sta znacajno,prosli put 45% raketa nije ni…

    04. Oct 2024.Pogledaj

    Dragan na: [ANALIZA] Najnoviji iranski raketni napad na Izrael: Problemi sa kojima se suočava savremena protivraketna odbrana

    Fantastičan tekst,obiman,detaljan,sa gomilom korisnih podataka,profesionalno..svaka čast i veliki pozdrav.

    04. Oct 2024.Pogledaj