BEG airport status
Depresija počinje: Lufthanzina pilotska akademija rekla svojim studentima da zaborave na karijere u avio-kompanijama i razmisle o menjanju poziva Što bi Gus rekao Maveriku: "Imaš li i dalje telefon one škole za kamiondžije?" / Foto: Lufthanza

Depresija počinje: Lufthanzina pilotska akademija rekla svojim studentima da zaborave na karijere u avio-kompanijama i razmisle o menjanju poziva

Lufthanzina pilotska akademija (Lufthansa Aviation Training) savetovala je studentima pilotima da razmisle o drugim karijernim pozivima budući da, kako kažu, avio-industiji neće biti potrebni „veoma dugo vremena“, prenosi Flajt global.

– Gotovo sve avio-kompanije širom sveta neće imati potrebu za novim pilotima, bilo sa ili bez iskustva, dugo vremena. Radi se o tome da ispadnemo fer i da pojasnimo našim studentima šta ih čeka u budućnosti veoma jasno, da mogu početi da razmišljju o alternativnim karijerama na vreme. – rekli su Flajtu.

Kako Flajt takođe navodi, jedan od nemačkih pilotskih sindikata tvrdi da Lufthanzina škola obučava „veoma mali“ procenat studenata i da „pritiskaju“ druge studente da razmišljaju o drugoj karijeri.

Postojanje podružnice škole na lokaciji u Bremenu dovedeno je u pitanje zbog najavljenih dramatičnih rezova od strane Lufthanze i mogućeg gubitka ugovora za obuku pilota Luftvafea.

Pratite Tango Six i na društvenim mrežama. Na Instagramu, Jutjubu, Tviteru i Fejsbuku.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Pozdravljam skolin potez. Ovo je samo jos jedan dokaz da nas katastrofa tek ceka. Videcemo koje ce sve kompanije preziveti, nadam se sve

Odgovori
J

Pošteno i pametno.
Ovo bi trebali da urade mnogi (pre svega privatni) fakulteti u Srbiji.

A

Eee… Pre pola godine sam zvučao kao najgori teoretičar zavere kada sam govorio da je ovo internacional-komunistički udar na zemlje zapada.

Planirana ekonomija postaje neizbežna u Evropi, a Francuska u kojoj sam opasno miriše na Yugoslaviju.

Lažnjaci Najki, trenerke čudnih boja i prodaja Malbora na ulicama.

Odgovori
R

Automatizacija i avioautonomnost u vazduhoplovstvu ,dovešće u pitanje postojanje pilota,stjuard(ESA),ostalog aerodromskih osoblja,već za 5 godina.

P

@Amater
I zaslužili su. Dogovor nakon WW2 je bio deljenje izmedju Istoka i Zapada. Nije ispoštovan . Tu Jugoslaviju nije razbio narod u njoj nego narod van nje (posle je bilo lako). Da ne idemo dalje po svetu. Treba vratitu milo za drago. Koliko milijardera ima koliko novca dok drugi nemaju ni za hleb? Nek pocrkaju i nek propadnu svi ,mi smo davno to prošli ,niže od ovog da padnemo nemamo gde. A njima ako se ne dopada naš nivo,valjda će onaj niži od nas da im bude draži.

Tekst ,statistika i depresija su očekivani odavno ,sad je samo zvanično proglašeno.

A

I ne slažem se naročito:

> Tu Jugoslaviju nije razbio narod u njoj nego narod van nje

Hm… Da ipak nije decenija pogrešne ekonomije + sukob izmedju ustava i principa VIlsonovih tačaka?

> Koliko milijardera ima koliko novca dok drugi nemaju ni za hleb?

Tako mora i treba da bude. Ekonomija ne radi po proncipu uniformne distribucije, niti po principu normalne distribucije. Svet počiva na Pareto distribuciji. Gledaju se najbolji fidbaleri, sluša se najbolja muzika, posećuju se najlepša mesta. To je pravedno.

A alternativa je puno gora, da umesto da svako od nas slobodno koristi novac kao glasački listić neke birokrate treba da računaju cene, potrebe i zasluge. Probano X puta u XX veku, zove se komunizam. Ostavlja krvav trag.

> Treba vratitu milo za drago

Ne vidim korist ekvitija. Ne vidim sreću od toga da budemo jednaki sa ostalima u siromaštvu.

> niže od ovog da padnemo nemamo gde

Imamo, imamo, evo ove godine nema mrdanja, nema kafane, nema mature, nema ljubljenja lepih devojaka u javnosti. Veruj da može gore

N

Misliš li na celu Francusku?

A

@Nebojša ja sam na severu, Lille, Nord. Dasault je blizu, imao sam običaj da se provozam biciklom.

Napravili su sada neki sistem sa 4 stepena panike za kovid.
Magično su svi granični regioni u stepenu 3. Gledaju kako da tiho naprave lockdown izmedju zemalja.

Glupiraju se, broje dane, vade moving average, menjaju propise svake nedelje. I ne rade. Usladilo im se opasno u državnoj administraciji.

Najgore je to što vladaju dekretima.
Donose ih jer je kao vanredno stanje i trebalo bi da važe samo ograničeno vreme, ali… Već su ih ispisali za sledeće leto. Nema stajanja, nema povratka na normalno.

Zabranili prodaju alkohola posle 20h. Teretane zatvorili, opet.
Belci poslušni, svi nose, crnci i Arapi – ne.
Policajci po centru patroliraju u trojkama, maltretiraju ljude, prestao sam i da idem. U getu – nikad nijedan. Mislim, dodju na kebab, ćute i jedu. Isto u Parizu, bio do ambasade naše.

Gledaju da uvedu planiranu ekonomiju i ako mogu da (do)nacionalizuju velike firme, počeo još Miteran pre mog rodjenja.

Gledam da predjem u USA, nego visa ban bio pa im se nakupilo, prvi termin u januaru. Ne vidim ništa dobro ovde.

N

Dugo sam po Africi, obično za Fracnusku kažem savršeno nesavršena zemlja sa komplikovanom administracijom, da, nije idealna , kriza se oseća po naletu gluposti i straha, poprilično svuda, donose se odluke koje će mnoge koštati političkih karijera , ali i naučne, suda se zaboravlja suština, no taj ciklus postoji po-odavno. Avio kompanije su na uštrb železnice, povezala mesta , širenje mreže i nesrazmernom te nezdravom konkurencijom, jednom je faktor X došao po svoje, sada utujem za Pariz iz Tunisa ili do Bejruta , ili opet posebnim letom. Ti za SAD a par mojih kolega za Francusku, a i ja lično posle par godina tamo , jedva čekam da se vratim kući , da u Francusku. Sistemi su različiti , i slažem se sa tobom, no nimalo ne vidim dobro ni u SAD u, opet je to moje lično mišljenje. Iskreno za avio industriju je sada prilično težak period, svuda, predvideti nešto u vidu jednostavnog rešenje izgubili bi suštinu , da ne pametujem, sretno sa Vizom, želeo sam iskreno čuti mišljenje naših ljudi o Francuskoj, koje ovde na Tango Six u ima , od Rafala do naouražanja pa o svemu po malo. Sa saradnicima iz celog sveta , koji su živeli ili žive u Francuskoj ,podelim priču, zaključak svuda ima problema manje više u srži iste sadržine, drago mi je da su sistemi različiti, pa sada , ko kako može i gde smatra da mu je odgovarajuće. Izmedju planske ekonomije i neo liberalizma , do razvoja bazičnih industrija pa do vazduplohovne industrije , sistem je pregrejan svuda, da li je stari svet bio bolji ili novi , suludo je pričati , nijedan svet nije nestao , nestaju civilizacije, tehnološki ili organizaciono nesposobne da prevazidju jaz, bez busole, da ne dužim hvala tebi na dogovoru, kada navratiš do Pariza , pošalji mejl pa možemo natenane, ja sam u Parizu 15. Pozdrav. Cordialement. Nebojša

C

@ Amater
Slazem se sa svime sto ste napisali o ekonomiji – svaka Vam cast na kratkim ali ubitacnim opservacijama (posebno ono sa komunistickim mitom o jednakosti u bijedi). Neko je jednom pitao veoma mudrog covjeka da li je komunizam utopija i dobio odgovor da nazalost nije – utopija ne broji milione mrtvih.
Jedino se ne slazem sa Vama vezano za politicke sisteme – ja totalitarne sisteme stavljam u istu ravan sa tkz. demokratskim (sokantno za ogromnu vecinu ljudi sa kojima razgovaram na tu temu). Sto bi rekao jedan od mojih omiljenih pisaca Bukowski: „Razlika izmedju diktature i demokratije je ta sto u demokratiji prvo glasate pa tek onda primate naredjenja, dok u diktaturi ne morate gubiti vrijeme na glasanje“.
Uzgred, potpuno podrzavam Vasu namjeru da odete u Ameriku – mnogo vise mogucnosti, sloboda… Kao neko kome je Rusija u srcu, mnogo vise postovanja imam prema Americi nego prema zemljama zapadne Evrope. Kad pomenem Francusku to odmah ostavlja gorak ukus u mojim ustima, uopste nemam zelju da je posjetim, ni kao turista. Isto vazi i za Englesku. Tipicne pljackaske zemlje koje su drzale pod okupacijom vise od pola svijeta (i sad drze pod formom Komonvelta i sl) a sad kukaju kako se ne moze zivjeti od Arapa, Indusa, Pakistanaca… i pozivaju „bijelog covjeka“ da „uzme stvar u svoje ruke“. Procitani su, makar sa moje strane.
Svako Vam dobro i da nam iduce postove saljete sa neke suncane lokacije u Kaliforniji :-)

B

Što volim kada malograđanština krene da kuka o socijalizmu kada počne da se urušava taj liberalni mikro svet oko kojeg su izgradili svoju percepciju. Kao što reče čovek gore i trebaju da plate za nepoštovanje dogovora, kapitalizam nije prirodan, raspodela koju ste spomenuli takođe nije prirodna u ekonomiji već posledica inherentnih kontradiktornosti unutar samog sistema koji i dovode svako malo do depresija,tako da bolje da se priča samo o vazduhoplovstvu.

A

@Nebojsa evo jedan cudan primer planiranja?
Letos su zabranili zastakljene terase i one plinske grejalice, to su nazvali Ekoloska tranzicija.

Sada zatvaraju kafane u zatvorenom. Ljudi proletos poceli kao ludi da kupuju grejalice na plin, Forbes pisao o tom fenomenu. Kad ono… Zabranili grejalice letos. Kao da su znali da ce zli vlasnici kafana da se dosete

@Crnogorac „pljackaske zemlje“

Jeste tacno, ali su postojala dva perioda pljackanja.
Prvi je bio tamo 1500-tih, merkantijalizam. Ukratko, izvoz do besvesti uz bukvalno osvajanje trzista i bukvalne ratove tarifama.

Posle nekih 100 godina, su modifikovali taktiku jer je prva imala previse trenja. Uveli su berze, akcije, ulaganja su postala slicna danasnjim, a interesi su se toliko osprepletali da su se zemlje otvorile i – smirile. Zlatno doba kapitalizma, reklo bi se.

Ali… Posle jos jednog veka se zapalo u apatiju i pocele su da se javljaju ideje koje bismo danas nazvali komunizmom.

Kako smo mogli videti u XX-om veku:
– dok tehnologija raste, ljudi imaju nadu, ulazu, zele nejednakost jer zele da budu najbolji
– kada nastupi stagnacija, onda im se priraspodeljuje. Kako vreme prolazi, oni koji nisu bili apaticni pocinju novi ciklus i zive bolje, dok oni koji su preraspodeljivali nemaju vise sta da dele i propadaju

E zato volim da pratim avione jer avion = sloboda = putovanja = povezivanje = perfekcija inzenjeringa

C

@ Amater
Prilagodjava se kapitalizam novonastalim naravno, sjetimo se samo kako je Ruzvelt u doba Velike ekonomske krize totalno protivustavno progurao New deal i klasican drzavni intervencionizam, iako su protiv njega bili vecina sudija vrhovnog suda Amerike. Slicno je uradjeno i u Njemackoj, Italiji, Spaniji, Portugalu (tada u totalitarnim sistemima).
Slazem se sa Vama da je taj period bio zlatno doba kapitalizma – za kapitaliste naravno. Za radnike zlatno doba kapitalizma je bio period Hladnog rata – kapitalizam je morao olaksicama za radnike da parira komunizmu koji je branio prava radnika, da dobije grubo receno ljudski lik. I to je mozda jedina zasluga komunizma. Poslije kraja Hladnog rata sve se vratilo u „normalu“. Moj bas dobar drug je radio godinama u Americi. Rekao mi je da je tamo osmocasovno radno vrijeme mit. Radio je od 10 do 12 casova dnevno. A radi se o visokokvalifikovanom radniku, koji je legalno usao u Ameriku, imao sve papire, dobio licence za rad, cak se i doskolovao tamo.
Slazem se, ljudi pristupaju subjektivno na ono sto im se desava. Prije dvadesetak godina dionicari jedne uspjesne crnogorske firme trazili su od vlade da im naknadi troskove izgubljene dobiti uslijed pada cijena akcija na trzistu, izazvanih visom silom. Vlada im je odgovorila kontrapitanjem: Da li biste dosli da sa vladom podijelte dividendu u slucaju da je doslo do skoka akcija na trzistu? Dionicari su naravno rekli da ne bi :-)
Posto nijesam vozac, nakon sopstvenih nogu najvise koristim avion kao sredstvo prevoza :-) Tako da, slazem se i u tome sa Vama. Avion takodje povezujem sa sofisticiranim inzenjeringom i slobodom.

D

Samo kargo, rodjaci…samo kargo.

Odgovori

Колико ја видим само карго – али са оним тамно сивим авионима (евентуално белим са плавим штрафтама) сви четворомоторци

A

Francuska se ubi sa propagandom kako mora da se pravi lokalni autarki i samoodrživost. Cargo će da budu Cub-ovi koliko vidim :D

S

Zanima me, čisto okvirno, koji je odnos u civilnoj avijaciji između putničkih i kargo aviona???

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

zoran na: Vučić: Potrudiću se da nabavim još bespilotnih letelica iz još jedne problematične zemlje

Srbija je jednostavnija i moderna država - sve odlučuje i odrađuje jedan čovek..veliki je odnos potiska i mase u Srbiji..čista vertikala

19. Oct 2020.Pogledaj

Srbofil na: Vučić: Potrudiću se da nabavim još bespilotnih letelica iz još jedne problematične zemlje

@Milos77 Odnosi SAD i EU po pitanju geopolitike nisu bas "dvosmerna ulica", znate to i sami. EU ne moze da stane na put interesima SAD, niti ce uskoro moci, niti EU moze garantovati ni jednu jedinu stvar koju dogovorimo sa njima vezano za KiM jer nemaju mehanizme prisile. Vasington je skroz druga kategorija. Sto se…

19. Oct 2020.Pogledaj

Wolfgang na: Prikaz dela sposobnosti Trećeg raketnog diviziona, 250. raketne brigade za PVD

Screen scraping je jedna stara metoda integracije legacy i novijih sistema u IT koristena kada nije poznat ili dostupan interfejs nego samo monitor odnosno prikaz. Dakle jednostavno staviti kameru u pantsir ili u komandno vozilo, snimati i prikaz sa displeja preneti linkom do tih praga...

19. Oct 2020.Pogledaj

Živojin Banković na: Prikaz dela sposobnosti Trećeg raketnog diviziona, 250. raketne brigade za PVD

Narednik I klase Командно возило Панцира 19С6-3Е је новије у односу на Ранжир.

19. Oct 2020.Pogledaj

Send this to a friend